وقتی در یک فروشگاه اینترنتی خرید می کنید به خرده فروش اعتماد دارید شما او را شخصاً نمی شناسید و نمی توانید محصولات را از قبل لمس کرده ، آزمایش یا ارزیابی کنید. اگرچه من در اینترنت در خانه هستم ، اما اغلب خرید آنلاین را احساس ناراحتی می کنم با هر قدم ، از صفحه اصلی تا پرداخت ، می خواهم مطمئن باشم که تصمیم درستی گرفته ام و می توانم به فروشنده در طراحی سایت فروشگاهی اعتماد کنم. اگر یک فروشگاه آنلاین را راه اندازی کنید.
می دانید که چند تعامل کاربر برای تکمیل خرید مورد نیاز است یک اشتباه کوچک ، یک سوء تفاهم ، یک مشکل می تواند برای شما مشتری هزینه کند. اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید ، باید هر مرحله از راه را تا زمان بسته شدن فروش با دقت بررسی کنید و آن را ضد آب کنید. خبر خوب این است که می توانید امروز شروع کنید و نرخ تبدیل خود را در طراحی سایت افزایش دهید.

نکات مهم بهینه سازی طراحی سایت فروشگاهی

صفحه اصلی شما مانند پنجره فروشگاهی است که در آن بازدید کننده طراحی سایت فروشگاهی شما اولین تصور فروشگاه اینترنتی شما را نشان می دهد. مشتری بالقوه تصمیم می گیرد ظرف چند ثانیه بماند یا به صفحه دیگری برود. اگر صفحه اصلی شما قانع کننده نیست ، شما چیزی نمی فروشید. اکنون به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید صفحه اصلی خود را در طراحی سایت بهینه کنید. نمایش محصولات در طراحی سایت محتوای قدیمی است.
به عنوان مثال لباس های شنا در زمستان ، بازدیدكننده را گمان كند كه شركت شما قبلاً ورشكسته شده است. هنگام اجرای کمپین های تبلیغاتی طراحی سایت به صورت فصلی باید به طور مرتب صفحه اصلی خود را به روز کنید و محصولات جدیدی را اضافه کنید تا ترافیک بیشتری به محصولات مورد نظر شما منتقل شود. استفاده از تصاویر در طراحی سایت با عکس مشتری شاد توانست نرخ تبدیل خود را با باورنکردنی افزایش دهد شما باید عکسهایی از مشتریان لبخند نشان دهید.

نکات مهم بهینه سازی طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد محتوای مناسب در فروشگاه اینترنتی

محتوای شخصی و توصیه‌های محصول را نمایش دهید مشتریانی که به صفحه شما وارد شده اند باید محتوای شخصی سازی شده و توصیه های محصول را مشاهده کنند که متناسب با آنها در طراحی سایت باشد. اگر محصولات پیشنهادی مطابق با ترجیحات ، عادات و خریدهای قبلی خود باشند ، احتمالاً این مشتریان دوباره خرید می کنند. یا مدل هایی که بازدید کنندگان شما می توانند با آنها شناسایی شوند که از محصول شما در طراحی سایت استفاده می کنند. حتما اصول شخصی سازی در طراحی سایت را مطالعه کنید.
ناوبری صفحه در طراحی سایت ساختار و پیمایش طراحی سایت شما تأثیر مستقیمی بر تجربه کاربر مشتریان شما دارد. این منوی سرنخ اول را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. منوی شما باید دارای محصولات باشد ، اما نباید بیش از حد بارگذاری شود در غیر اینصورت مشتری دیگر راه خود را پیدا نمی کند. سرعت لود شدن در طراحی سایت زمان بارگذاری را به حداقل برسانید. صفحه اصلی شما می تواند کامل باشد.

استراتژی ایجاد صفحات طراحی سایت

یکی از بزرگترین چالش های فروشگاه های آنلاین این واقعیت است که مشتریان نمی توانند محصولات را لمس ، بررسی و آزمایش کنند. مشتری باید کاملاً به اطلاعات موجود در صفحه محصول اعتماد کند. هنگامی که صفحات محصول خود را در طراحی سایت طراحی می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که بازدید کننده تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارد ، به عنوان مثال. ب می تواند بلافاصله اندازه ، شرایط تحویل و حق بازگشت را پیدا کند.
یک صفحه محصول به خوبی طراحی شده نه تنها مشتری بیشتری ایجاد می کند بلکه با کاهش سرعت پاسخگویی هزینه ها را نیز در طراحی سایت کاهش می دهد. اگر خیلی آهسته بارگیری شود ، به هر حال بازدید کنندگان شما از آنجا پرش می کنند. و خیلی کند به معنی فقط چند ثانیه در زبان اینترنت است. از کل مشتریان اگر بیش از ثانیه بارگیری کنند ، یک طراحی سایت را ترک می کنند. سه ثانیه واقعاً زمان زیادی ندارد و برای صفحات شروع یک چالش ویژه است.

درج توضیح محصولات در طراحی سایت

شما به سادگی نمی توانید توضیحات محصول سازنده را کپی کرده و آن را در صفحه محصول خود بچسبانید. این نه تنها خسته کننده است ، موتورهای جستجو نیز این را به عنوان محتوای تکراری ارزیابی می کنند و به سئو شما آسیب می رسانند. توضیحات محصول شما باید مختصر ، قانع کننده و مرتبط باشد. این باید پاسخگوی نیاز مشتری ایده آل شما باشد و به سبک او نوشته شود. پاراگراف ها باید کوتاه باشند و برای خوانایی نیز باید از گلوله در طراحی سایت استفاده کنید.
شخصیت برند شما باید در متون منحصر به فرد منعکس شود. توضیحات محصول شما می تواند دقیق باشد و شامل مشخصات محصول باشد. برای سازماندهی اطلاعات می توانید از زبانه ها یا منوی کشویی استفاده کنید و بازدید کنندگان خود را در طراحی سایت تحت الشعاع قرار ندهید. زیرا معمولاً بیشتر از سایر صفحات دارای عناصر و محتوای بیشتری هستند. می توانید زمان بارگذاری طراحی سایت خود را به حداقل برسانید با خلاصه کرد.

درج توضیح محصولات در طراحی سایت

استفاده از محتوای ویدئویی در طراحی سایت

از تصاویر و فیلم ها استفاده کنید نمایش بیشتر کمتر صحبت کنید محتوای تصویری به عنوان مثال تصاویر با کیفیت بالا عکس های در حال چرخش و فیلم های نسخه ی نمایشی برای ارائه محصولات شما ایده آل هستند. برندهایی که از محتوای تصویری نیز استفاده می کنند ، نرخ تبدیل هفت برابر بیشتر از مارک های دیگر در طراحی وب سایت دارند. همچنین باید از مشتریان خود بخواهید که عکس های خود را ارسال کنند. با ارسال عکس در اینستاگرام کاربران است.
تمام متن ها را کوتاه و واضح کنید صفحات محصول را برای سئو طراحی سایت بهینه کنید. اگر مشتری بالقوه قبلاً کالای دقیق شما را جستجو کرده باشد ، شانس بهتری برای بستن فروش خواهید داشت کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو را در هر صفحه محصول را در طراحی سایت بهینه کنید در عنوان صفحه و توضیحات متا از کلمات کلیدی استفاده کنید محتوای مناسب ، جالب و با کیفیت بالا ، به عنوان مثال توصیف محصول به خوبی فرموله شده ، فیلم های نسخه ی نمایشی و عکس های محصول درجه را در طراحی سایت ارائه دهید.

نظرسنجی در طراحی سایت

شما می توانید با ترکیب محصولات مشابه و ارائه آنها با قیمت ویژه ، بسته های مختلفی را ارتقاء دهید. از نظرات و توصیفات مشتری استفاده کنید از مشتریان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، نظرات مشتری را می خوانند یا بیشتر بررسی محصول می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد. با نمایش مستقیم نظرات مشتری در صفحات محصول مربوطه ، می توانید طراحی سایت خود را مفیدتر کنید. در صفحات محصول ، نرخ تبدیل خود را افزایش داد.
توصیه های محصول ، بسته های مختلف ، فروش و فروش متقابل را در طراحی وب سایت ارائه دهید. شما می توانید با ارائه پیشنهادات مربوط به محصول ، مشتریان را متقاعد کنید تا محصولات بیشتری را به سبد خرید خود اضافه کنند شما می توانید پیشنهادات منطقی برای مشتری خود برای خرید محصولات بیشتر یا اضافی ارائه دهید. این می تواند یک محصول دیگر یا یک محصول مکمل با ارزش افزوده اضافی باشد می توانید خریدهای سایر مشتریان را نشان داد.

عوامل مهم طراحی سایت فروشگاهی

اینترنت پر از حواس پرتی است شما باید دقیقاً به مشتری بگویید که چه کاری انجام دهد و به یک تماس متقابل قانع کننده نیاز دارید و آنها را با رفتار خرید فعلی مشتری در طراحی سایت مقایسه کنید. تعداد عناصر با سی اس اس و اسکریپت ها ، درخواست های اچ تی تی پی را به حداقل برسانید فشرده سازی و حافظه پنهان مرورگر را فعال کنید منابع را به حداقل رسانده و کد منبع را ساده کنید بهینه سازی تصاویر کوچکتر کردن آن ها است.
از قالب پرونده مناسب استفاده کرده و نظرات تصویر را حذف کنید ابتدا عناصر را در قسمت صفحه قابل مشاهده بارگیری کنید تعداد افزونه ها و تغییر مسیرها را در طراحی سایت کاهش دهید. موتورهای جستجو رتبه بندی را به عنوان محتوای تازه ارزیابی می کنند. آنها غالباً حاوی اصطلاحات و کلمات کلیدی هستند که صفحه شما را برای جستجوهای دم بلند قرار می دهند و از این طریق بازدید کنندگان بیشتری را به صفحه شما ارسال می کنند که این محصول را جستجو کرده اند.

عوامل مهم طراحی سایت فروشگاهی

عوامل موثر در افزایش ترافیک طراحی سایت

برای هدف قرار دادن مشتریان صحیح و ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر ، باید صفحات محصول خود را برای سئو بهینه کنید در اینجا برخی از مشاوره در مورد بررسی مشتری است از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید بعد از خرید یک ایمیل برای مشتریان خود ارسال کنید و از آنها بخواهید یک محصول را در طراحی سایت بررسی کنید لطفاً در صفحه محصول بررسی کنید روند را تا حد ممکن ساده کنید تشویقی را به مشتریان ارائه دهید.
میانگین امتیاز را در بالا نشان دهید تا مشتری بتواند بلافاصله آن را در طراحی سایت ببیند جمله را با بی درنگ معرفی کنید اکنون بخرید از نفر استفاده کنید از پیشنهاد من استفاده کنید فوریت ایجاد کنید اکنون از آن استفاده کنید با اطلاعات اضافی شانس خود را افزایش دهید تحویل رایگان از گرافیک چشم نواز با رنگ های کنتراست استفاده کنید با ارائه تنها یک گزینه ، گزینه های مشتری را به حداقل برسانید از دکمه قابل کلیک در طراحی وب سایت استفاده کنید.

بهینه سازی سایت فروشگاهی چیست؟

زمانی که قصد ارائه خدمات محصولات خود را در سطح اینترنت دارید و میخواهید یک سایت طراحی کنید، مهمترین نکته در زمینه این است که در گوگل دیده شوید و بتوانید سایت خود را به خوبی بهینه کنید و در میان رقبای خود جایگاه مناسبی را به دست آورید. بهینه سازی سایت، فرآیند و استراتژی های خاص خود را می‌طلبد. به عنوان مثال سایت می بایست در صورت منظم تولید محتوا انجام دهید تا فرایند دیده شدن شما سرعت بخشیده شود.
در کنار این موارد تیم متخصص پشتیبانی فنی نیز می بایست به صورت منظم سایت شما را رصد کنند تا هرگونه مشکل، خطا یا ویروسی که در صورت شما مشاهده شد را به سرعت برطرف کنند. به همین منظور شما می توانید تیم پشتیبانی فنی ما برای طراحی سایت خود استفاده کنید. نکته دیگر سادگی و راحتی کار با سایت شما می باشد. کاربر زمان مراجعه به سایت شما نباید دچار سردرگمی شده و محصولات را به سرعت پیدا کند و فرآیند خرید را انجام دهد. زیبایی سایت و ارتباط گرفتن کاربر با ظاهر زیبای سایت شما نیز از دیگر مواردی است که می بایست به آن توجه شود. پس در زمان طراحی سایت و بهینه کردن سایت ای نکته نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید