اگر وب سایتی در دست دارید مطمئنا تا امروز مقالات زیادی را انتشار داده اید و هر روز مقالات جدید جای مقالات قدیمی تر را گرفته اند. در این صورت خیلی کم پیش می اید که مقاله های قدیمی مخاطب را به خود جذب کنند و بازدیدی داشته باشند . نباید مقالات قدیمی را رها کنید می توانید با استفاده از چند راهکار که در ادامه گفته میشود مقالات را آپدیت کنید و از آنها برای بهبود سئو سایت و رتبه وب سایت تان استفاده کنید و همچنین باعث جذب بیشتر مخاطبان شوید . اگر میخواهید بدانید تاثیر آپدیت مقالات قدیمی در بهینه سازی سئو به چه صورت است ، این مقاله به شما کمک می کند تا جواب این سوال را متوجه شوید.

تاثیر به روز رسانی مقالات قدیمی

زمانی که به روزرسانی مقالات قدیمی را شروع می کنید و باعث جذب دوباره ی مخاطب می شوید ، ترافیک سایت را بالا می برید و در نتیجه رتبه و سئو سایت هم بهبود پیدا می کند. موتورهای جستجوگر گوگل با بررسی هایی که انجام میدهند متوجه افزایش ترافیک سایت شده و رتبه سایت تان را بالا میبرند پس از گذشت حدود 6 ماه از بارگذاری یک مقاله بهترین زمان برای آپدیت است و می توانید از این فرصت استفاده کنید و بیشترین حد ترافیک را از آن مقاله بدست اوردید. میتوانید از الگوریتم های موثر موتورهای جستجوگر در طراحی سایت کمک بگیرید. البته این زمان متغیر است و کاملا بستگی به محتوای شما دارد می توانید با استفاده از ابزار های مخصوص ، صفحه مورد نظر را آنالیز کنید . پس از دریافت ترافیک ، مقاله نزول پیدا میکند و در نتیجه نمیتواند در بهبود سئو به شما کمک کند به همین جهت باید مقالات را همیشه آپدیت کنید. تاثیر به روزرسانی مقالات قدیمی را می توانید از بهبود سئو سایت تان متوجه شوید.

تاثیر به روز رسانی مقالات قدیمی

چه موقع باید مقالات قدیمی را به روز رسانی کنیم ؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه موقع باید مقالات قدیمی را به روزرسانی کنیم ؟ با توجه با توضیحات بالا اول باید بدانید که چرخه مقاله شما چند وقته است ! بعضی از مقالات حتی تا 20 ماه هم سیر صعودی دارند و از ترافیکشان کم نمیشود بعضی از مقالات هم کمتر از 5 ماه دچار سیر نزولی میشوند .با استفاده از گوگل آنالیتیکس ، بهترین زمان برای آپدیت مقالات قدیمی را پیدا کنید.در قدم بعدی باید بک لینک های وب سایتتان را نسبت به رقبا بررسی کنید و جایگاهیتان را را متوجه شوید برای این کارهم میتوانید از ابزار های تخصصی در زمینه بک لینک کمک بگیرید و زودتر به نتیجه برسید. آیا میدانید بک لینک چیست؟ در قدم آخر باید بدانید که عنوانی که برای مقاله تان در نظر گرفته اید اصلا توسط کاربران سرچ می شود یا نه ؟ ازعنوان هایی برای مقاله هایتان استفاده کنید که احتمال سرچ کردنشان زیاد است . پس از بررسی این موارد می توانید زمان به روزرسانی مقالات قدیمی را متوجه شوید و دست به کار شوید .در ادامه چند راهکار گفته شده است که میتواند به شما کمک کند تا مقالات قدیمی را به روز کنید و در نتیجه موجب بهبود سئو و رتبه سایت شوید.

چگونه مقالات قدیمی را به روزرسانی کنیم ؟

1-آپدیت ساختار

یکی از کارهایی که باعث بهینه سازی سئو وب سایت میشود به روز رسانی مقالات قدیمی است .اما باید بدانید که چه تغییراتی باعث ایجاد تغییرات مثبت و سیر صعودی می شود . یکی از تغییراتی که میتوانید در مقالات قدیمی ایجاد کنید ، آپدیت ساختار مقالات است . به طور مثال عنوان مقاله را به عنوان جذاب تری تبدیل کنید .در ساختار متن ، توضیحات متا ، تگ ها و برچسب ها هم میتوانید تغییراتی ایجاد کنید مثلا در صورتی که توضیحات متا ندارد یا ایراد دارد انهارا رفع کنید و کلمه کلیدی را حتما استفاده کند تا بازدید و نرخ کلید را بالا ببرید . اگر متن پیچیده است و قابل فهم برای همه نیست به به متن ساده تری تبدیلش کنید .ممکن است در مقاله های قدیمی از کلمات کلیدی کمتر استفاده شده باشد بهتر است بررسی کنید و کلمات کلیدی را با تعداد اصولی و مناسب در متن به کار ببرید.

چگونه مقالات قدیمی را به روزرسانی کنیم

2-بهینه سازی عکس ها

یکی دیگر از روش های به روز رسانی مقالات قدیمی و بهبود سئو، بهینه سازی عکس های مقالات قدیمی است.میتوانید از عکس های جذاب تری برای مخاطبین و بادیدکنندگان وب سایت تان استفاده کنید . بهینه سازی عکس ها تاثیر قابل توجهی در سرعت سایت دارد. باید حجم عکس ها را بررسی کنید و اگر حجمشان زیاد است ، با استفاده از ابزارهای مخصوص حجم انهارا کم کنید تا کیفیت شان بد نشود . اگر از عکس هایی با حجم بالا استفاده کنید سرعت سایت را پایین می اورید و همین سرعت پایین باعث میشود مخاطب سایت شما را ببند و به سایتی با سرعت بیشتر رجوع کند تجربه نشان داده است که اضافه کردن کپشن به عکس های مقالات قدیمی به بیشتر دیده شدن انها کمک می کند.

3-لینک های داخلی

یکی دیگر از کارهایی که میتوانید برای بهبود سئو و آپدیت مقالات قدیمی استفاده کنید ، افزودن لینک های داخلی به مقالات قدیمی وب سایت تان می باشد . با این کار تمام مقالات در دسترس را بهم وصل میکنید و بین مقالات ارتباط ایجاد می کنید .با این کار مخاطب از این مقاله به آن مقاله می رود و جدید و قدیمی بودن مطالب تاثیری در جلب توجه او ندارد و باعث میشود تایم بیشتری را در سایت شما حضور داشته باشد ، به همین جهت ترافیک سایت را بالا میبرد و باعث بهبود رتبه و سئو وب سایتان می شود. بالا رفتن ترافیک سایت موجب جلب توجه موتورهای جستجوگر و ربات های گوگل می شود و رتبه سایت را مجدد مورد بررسی قرار می دهند.

4-شبکه های اجتماعی

برای بهتر دیده شدن مقالات قدیمی میتوانید از تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده کنید . با توجه به کسب و کار و مخاطبانتان بررسی کنید که کدام شبکه اجتماعی برای شما مناسب تر است و نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت . با انتشار قسمتی از مقالات قدیمی و درج لینک وب سایت ، در معرض دید مخاطبان قرارشان دهید و از انها بخواهید که مقالات را با دوستانشان به اشتراک بگذارند تا باعث بیشتر دیده شدنتان شود . با مخاطبین در تعامل باشید و در مورد مقالات از انها نظر سنجی کنید و بدانید که بیشتر به چه مقالاتی در زمینه کاری شما علاقه دارند. شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و ... بستر مناسبی برای تبلیغات هستند و اگر تبلیغات به درستی و طبق اصول انجام شود مسلما نتایج خوبی را برای شما خواهد داشت.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید