گسترده شدن بستر اینترنت در تمام دنیا سبب شده است تا مشاغل جدیدی نیز در این حوزه شکل بگیرند و افراد بتوانند با کسب دانش و اطلاعات در این زمینه به کسب درآمد در اینترنت بپردازند .شاید برخی باورهای سنتی در داشتن شغل و رسیدن به درآمد سبب گردد که افراد چندان به فعالیت در این بستر خوشبین نباشند .

اما کار در اینترنت و کسب درآمد از این طریق مزایایی دارد که توجه به آن خالی از لطف نیست .اولین مزیتی که میتوان برای این مساله یادآور شد این است که میتوان به آن به چشم یک شغل دوم نگریست که درآمد مازادی را به ارمغان خواهد آورد .

توجه کنید که شغل دوم بودن فعالیت اینترنتی به این معنا نیست که درآمد بالایی ندارد برعکس امکان افزایش درآمد در فضای مجازی و اینترنت وجود دارد و نمیتوان برای آن سقفی تایین کرد .البته برای نتیجه گرفتن در کسب و کارهای اینترنتی دانش ، صبر و استمرار بسیار مهم است .

برای شروع به این کار نیاز به هزینه ابتدایی بالایی نیست و میتوان تقریبا با هر سرمایه اولیه‌ای فعالیت در این زمینه را آغاز نمود .

همچنین تجهیزات مورد نیاز برای شروع آن تقریبا برای همه افراد جامعه در دسترس است و تامین آن ها نیز نسبت به سایر مشاغل هزینه گزافی در پی ندارد .فعالیت در این فضا ساعت خاصی ندارد و امکان انتقال زمان فعالیت به ساعت مورد نظر فرد وجود دارد و البته که هر ساعتی از شبانه روز را شامل می‌شود .کسب درآمد از اینترنت راه های زیادی دارد که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم داشت .

کسب درآمد از اینترنت

راه اندازی سایت اینترنتی

تشکیل یک سایت اینترنتی از چند طریق میتواند شما را به درآمد برساند .دریافت تبلیغات یکی از راه‌هایی است که افراد برای رسیدن به درآمد اینترنتی از طریق سایت اقدام به آن خواهند نمود .برای این کار ابتدا باید یک سایت راه‌اندازی کنید و پس از آن برای بهبود سئو و ارتقای رتبه سایت در نتایج جستجو تلاش کنید .

سایت شما با قرار گرفتن در رتبه های نخست نتایج جستجو ترافیک بالاتری خواهد داشت و شانس بیشتری برای دریافت تبلیغات گران‌تر پیدا می‌کند .برای محبوبیت هرچه بیشتر سایت بهتر است محتوای محبوب و مورد نیاز کاربر را تولید کرده و در سایت قرار دهید .

در نتیجه این فعالیت ها میتوانید با دریافت تبلیغات به درآمد خوبی از راه‌اندازی سایت اینترنتی برسید .گاهی درآمد حاصل از سایت ربطی به تبلیغات ندارد و فقط به دلیل گسترده تر شدن دامنه شناخت کسب‌وکار مدنظر است .

ارائه خدمات و کالا به کاربران اینترنت یکی دیگر از راه‌های رسیدن به درآمد است .فروشگاه‌های اینترنتی از مصادیق ارائه کالا هستند و بسته به زمینه فعالیت ، شناخته شدن ، نحوه خدمات‌دهی و ... درآمدهای متفاوتی دارند .شناخته شدن هرچه بیشتر و رسیدن به درآمد بالاتر در این بخش هم نیازمند فعالیت در زمینه سئو و تولید محتواست .لازم به ذکر است که رسیدن به درآمد از طریق راه‌اندازی سایت نیازمند صبر و تحمل زیادی است .

تولید محتوای قوی و غیر کپی

رعایت اصول تولید محتوا قدم اساسی در رسیدن به سئو و رتبه مطلوب در صفحه نتایج جستجو است ، به همین دلیل بسیاری از صاحبان سایت به دنبال فرد یا افرادی هستند که به تولید محتوا بپردازند .

البته تولید محتوایی که برای سایت انجام می‌شود و وظیفه بهبود سئو را برعهده دارد با سایر مطالب متفاوت است .برای این کار ابتدا باید به اصول این کار واقف باشید همچنین لازم است در زمینه تایپ هم تجربه داشته باشید .محتوایی که برای سایت نوشته می‌شود به هیچ عنوان نباید از سایت های دیگر کپی شده باشد ، چرا که در این صورت برای رسیدن به رنک بالا نتیجه نمی‌دهد .

برای نوشتن محتوا علاوه بر موارد مهم برای سئو باید به نیازی که مخاطب را به جستجو وا داشته است نیز توجه شود .با تولید محتواهای مختلف و کسب تجربه در این زمینه امکان رسیدن به درآمد مطلوب برای شما به سادگی فراهم است .توجه داشته باشید که در تولید محتوا نیز مانند سایر کسب و کارهای اینترنتی باید دانش خود را به روز نگه داشت ؛ چرا که نیازهای کاربر و توقعات موتورهای جستجو نیز دائم در حال تغییر است .

تولید پادکست حرفه ای

تولید محتوا را میتوان در فرمت‎های متفاوت نیز انجام داد به همین دلیل تولید پادکست را هم میتوان یکی از زیرمجموعه‌های تولید محتوا دانست .گاهی علاقه مخاطب به گوش دادن پادکست و یا مشاهده یک فیلم بیشتر از مطالعه مطلب است ، مطمئن باشید انتقال اطلاعات در قالب های جدید برای گوگل هم ارزشمند خواهد بود .

برای تولید پادکست موارد متعددی باید قابل توجه باشند ، ابزار لازم ، صدای قوی ، اطلاعات به روز ، بیان محتوا با در نظر گرفتن حوصله مخاطب و ... از جمله این موارد هستند .اگر موارد بالا مهیا بود آنگاه می‌توانید در زمینه ای که درباره آن اطلاعات دارید به تولید پادکست بپردازید البته لازم است علاوه بر دانش به علاقه‌تان هم توجه کنید .

مخاطب شما میتواند میزان علاقه شما را با توجه اشتیاق مشهود در صدایتان تشخیص دهد ، این مساله سبب می‌گردد تا مخاطب ارتباط بهتری با پادکست برقرار کند .پس از تولید پادکست حرفه ای امکان فروش آن را به علاقه مندان خواهید داشت ، همچنین می‌توانید از طریق انتشار رایگان آن ها و بالا رفتن تعداد مخاطبان به تبلیغات اقدام نمایید .

راه کسب درآمد از طراحی سایت

ویدئو مارکتینگ

امروزه بازار تبلیغات بسیار داغ است و افراد و شرکت‌های فعال در این حوزه از درآمدهای بسیار مناسبی برخوردارند .ویدیو مارکتینگ در واقع انجام تبلیغات از طریق ویدیو و فیلم است و یکی از بخش‌های قابل توجه دربازاریابی اینترنتی است .ویدیوهایی که در ساخته می‌شوند شامل موارد متعددی هستند ، این ویدیو می‌تواند معرف یک شرکت ، حرفه ، کسب و کار باشد و یا به معرفی محصولات بپردازد .

همچنین بسیاری از این ویدیوهای چند دقیقه ای آموزش موضوعات مختلف می‌پردازند .اگر شما هم قصد فعالیت در این زمینه را دارید ابتدا لازم است آموزش های لازم را ببینید و با تکرار و تمرین تجربه لازم را به دست آورید .

سئو و بهینه سازی سایت

پیشتر نیز به بیان اهمیت سئو پرداختیم ، سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است ؛ به صورتی که بهترین نتیجه را در این زمینه کسب نماییم .سئو به صورت خلاصه تمام فعالیت هایی است که روی موتور جستجو انجام می‌شود و منجر به بیشتر دیده شدن سایت خواهد شد .

برای آموزش در این زمینه منبع خاصی وجود ندارد و این علم بسیار بروز است و دائم در حال تغییر است .این مساله سبب شده است تا آموزش در این حوزه کمی سخت شود اما در نتیجه یادگیری درست و اصولی سئو می‌توانید به درآمد بسیار خوبی دست یابید .شاید برای شما نیز دانستن این که سئو یکی از پردرآمد ترین شغل‌های دنیاست جالب توجه باشد .

آنالیز و تجزیه تحلیل فنی سایت

این کار را هم میتوان زیر مجموعه سئو دانست ، به همین دلیل میتوان درآمد مناسبی برای آن متصور بود .آنالیز و تجزیه تحلیل فنی سایت به معنای بررسی ترافیک سایت ، لینک‌ سایت در دیگر صفحات ، سرعت بارگذاری صفحات سایت در ابزارهای مختلف و مواردی از این دست است .به طور کلی هرگونه آنالیز فنی سایت که منجر به شناخت بیشتر سایت و قابلیت‌های آن شود در این مجموعه قرار می‌گیرد .

این کار مزایای زیادی برای سایت خواهد داشت و کمک می‌کند تا مشکلات سایت عیان گردد و اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام شود .

ایمیل مارکتینگ

برای معرفی بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت یا همان ایمیل مارکتینگ میتوان گفت یکی دیگر از حوزه های فعالیت بازاریابی اینترنتی است .احتمالا ایمیل شما هم سرشار از تبلیغات و مواردی است که هرگز باز نمی‌شوند ؛ در حقیقت ایمیل مارکتینگ به معنای بهره بردن از ایمیل (از طریق ارسال پیام) برای شناساندن و تبلیغ کسب و کار اینترنتی است .

برای فعالیت در این زمینه نیاز به اطلاعات چندان زیادی نیست زیرا یادگیری این کار بسیار ساده است و هر فردی با یک آموزش کوتاه مدت قابلیت فعالیت در این فضا را خواهد داشت .ایمیل مارکتینگ را میتوان یکی از ساده‌ترین فعالیت‌ها در زمینه بازاریابی اینترنتی دانست .

کسب درآمد از طراحی سایت

تبلیغات و بازاریابی عصبی

در بازاریابی عصبی سعی می‌شود که پیام به شکلی به مخاطب منتقل گردد که بیشترین بازدهی را به دنبال داشته باشد .

اگر قصد ورود به این حوزه را دارید توصیه ما به شما افزایش دانش خود در این زمنیه با مطالعه مقالات و کتاب‌های موجود در بازار است .ایده‌هایی بازاریابی عصبی در تمام کسب‌وکارها اعم از کوچک و بزرگ قابل استفاده است .

این نوع از بازاریابی بر اساس عملکرد مغز و تصمیم‌های انسان در شرایط مختلف بنا گردیده است ؛ به همین دلیل در مقایسه با سایر بازاریابی‌ها پیچیده‌تر است.این نوع بازاریابی همزمان با بالاتر بردن احتمال خرید ، هزینه‌های مربوط به تبلیغات را کاهش خواهد داد .

مشاوره خصوص با کارشناسان نونگار

در این مقاله سعی شد تا به صورت مختصر و مفیدی به بررسی برخی از پرطرفدارترین راه های کسب درآمد از طریق اینترنتی بپردازیم .در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا به اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در این زمینه دست یابید و شغل اینترنتی محبوب خود را پیدا کنید .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید