طراحی سایت


سئو طراحی سایت و استراتژی حرفه ای

در سال 2018 فرایند سئو در طراحی سایت ها به واسط لینک های کسب شده به طور مستقیم اعتبار یک طراحی سایت را بهبود می بخشد و جایی که آن را در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بندی می کند. لینک های خودمختار خطرناک هستند و با خطر گواهینامه توسط طراحی سایت گوگل روبرو می شوند.

در سئو طراحی سایت بک لینک های باکیفیت داشته باشید

بک لینک در طراحی سایت می تواند یک استراتژی بسیار خطرناک باشد، و آن چیزی که من می توانم جلوگیری کنم، تا زمانی که شما برای اولین بار با مسائل کیفیت اجتناب ناپذیر در طراحی سایت خود مقابله کنید. اگر محتوای کسب و کار و یا طراحی سایت شما جذب لینک های آلی و یا سهام اجتماعی شما ممکن است یک مشکل بزرگ در دست شما داشته باشد، و لینک های غیر طبیعی به شما در طولانی مدت کمک نمی کند. مهم است بدانیم که در سال 2018، Google "مقدار زیادی از لینک ها و سایت های تخفیف" را به سایت شما اختصاص می دهد، به خصوص لینک های کم کیفیت که شناسایی می کنند، و طول می کشد تا اثرات برخی از انواع ساختمان های لینک را ببینید.

کیفیت بک لینک در سئو طراحی سایت مهم می باشد

لینک ها هنوز در بسیاری از موارد مهم هستند، اما گوگل به دنبال طراحی سایت ها برای بک لینک ها و لینک ها در طراحی سایت های معتبر.گوگل همچنان از بک لینک های با کیفیت بالا متمایز می کند، به طور فعال قصد دارد نادیده گرفتن لینک های با کیفیت پایین باشد و همچنان با استفاده از اقدامات دستی مجازات فعالیت های اسپم گذاری در زمان واقعی را جریمه می کند.
قبل از اینکه بک لینک ها را به یک طراحی سایت اضافه کنم، ابتدا سایت را برای مسائل مربوط به کیفیت چک کرده و محتوای طراحی سایت را بهبود می بخشم. ساده تر، ارزان تر و سرمایه گذاری در یک فعالیت حرفه ای است که گوگل به طور فعال ارزش نداشته است.رتبه بندی بالا در گوگل در سال 2018 به مراتب بیشتر با ارتباط و شهرت محتوای با کیفیت بالا در طراحی سایت، رضایت کاربر و محبوبیت آنلاین نسبت به بهینه سازی متا تگ در طراحی سایت است.در تجربه من، اکثر Meta برچسب ها به طور مثبت به طور قابل ملاحظه ای تاثیر نمی گذارد که در آن یک صفحه طراحی سایت در Google قرار دارد.

متاتگ ها در سئو طراحی سایت مهم می باشند

برچسب های متا، هنگامی که به درستی استفاده می شود، در برخی از مناطق خارج از صفحات طراحی سایت رتبه بندی فقط می توانند مفید باشند، برای مثال برای بهبود نرخ کلیک از SERP. از آنها سوء استفاده کنید و ممکن است الگوریتم های کیفیت گوگل را نادیده بگیرید.برچسب های متداول مهم برای جستجوگرها در سال 2018 چیست؟برای اهداف این راهنمای مبتدیان به متا تگ ها، من بر روی سه متا تگ تمرکز می کنم که بیشتر درباره آنها سوال می شود. توصیه های گوگل در مورد بسیاری از عناصر و متا تگ های صفحه طراحی سایت طراحی سایت است.
آیا گوگل از آنچه در برچسب های متا برای رتبه بندی صفحات طراحی سایت استفاده می کند، استفاده می کند. بعضی از موتورهای جستجو یک بار به دنبال تگ های HTML مخفی مانند این ها برای کمک به سفارش صفحات طراحی سایت در صفحات طراحی سایت نتایج جستجو موتور، اما بیشتر موتورهای جستجو از این تکامل یافته اند، و گوگل قطعا این است. گوگل در حال ضبط است و می گوید که در هنگام رتبه بندی یک صفحه طراحی سایت از بعضی از داده ها در متا استفاده نمی کند و آزمایش ها در طول سال ها قطعا به نظر می رسد این را تأیید می کند.

متاتگ کلمه کلیدی در سئو طراحی سایت

به طور خلاصه، گوگل اطلاعات متا تگ کلمات کلیدی در طراحی سایت یا متا تگ توضیحات را به طور واقعی صفحات طراحی سایت را استفاده نمی کند، اما از متن متا توضیحی برای ایجاد قطعه های جستجو استفاده می کند. Meta Data می تواند به توصیف هر صفحه طراحی سایت ای در یک قالب راحت تر قابل خواندن با ماشین، که برای موتورهای جستجو مناسب تر است، اما به احتمال زیاد به صورت اسپم محسوب می شود و در نهایت خود محدود به رتبه بندی اسناد در طراحی سایت می شود. به احتمال زیاد، من فکر می کنم، گوگل به دنبال سوءاستفاده در چنین برچسب ها و به نوعی جریمه آن، به جای پاداش آن.
گوگل ممکن است از متادیتا، در میان بسیاری از سیگنال های دیگر، برای طبقه بندی صفحات طراحی سایت یا نمایش اطلاعات در مورد یک صفحه طراحی سایت در SERPs استفاده کند، اگرچه در نتایج طبیعی در انگلستان تاثیر آن، جایی که می توان آن را شناسایی کرد، زمانی که مورد استفاده قرار گیرد، استفاده می شود.من به دنبال متن متنی متلب در متا توصیفی هستم، زیرا اغلب نشانه هایی از صفحات طراحی سایت با کیفیت پایین هستند. من این کار را انجام می دهم زیرا گوگل می گوید آنها این کار را دوست ندارند - و در دستورالعمل های آنها این کار را نمی کند.

متاتگ Meta Description در سئو طراحی سایت مهم می باشد

شاید گوگل در مورد اینکه چگونه متا توضیح منحصر به فرد خود را نسبت به سایر صفحات طراحی سایت سایت شما نسبت به خود دارد، به نظر می رسد. صفحات طراحی سایت باید "خودشان ایستاده" باشند - شاید الگوریتم ها آنها را بررسی کنند و شما از تکنیک های با کیفیت پایین برای تولید آنها استفاده نمی کنید. من ابزارهایی را ایجاد کرده ام که می توانند صفحات طراحی سایت دروازه را شناسایی کنند، برای مثال، با تجزیه و تحلیل متا تگ ها - بنابراین گوگل قطعا قادر خواهد بود حتی بیشتر انجام دهد. می توانند به نحوی که کاربران سایت خود را در نتایج جستجو مشاهده می کنند و اینکه آیا آنها واقعا از طریق سایت شما کلیک می کنند، تاثیر می گذارد. آیا Meta Tag ها من در گوگل را کنترل می کنند. گاهی اوقات، بله، حداقل در مورد Meta Description، اما نه همیشه، و این بستگی به عوامل بسیاری دارد.
گوگل قطعه جستجوی ترجیحی خود را برای SERP ها برای اهداف نمایش انتخاب می کند، بر اساس عناصری که هنوز هم می تواند تحت تاثیر هر کسی که صفحه طراحی سایت را ساخته است - و آنچه گوگل در مورد صفحه طراحی سایت می داند.به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل از متا توصیف صفحه طراحی سایت به عنوان قطعه جستجو استفاده کند. متن برجسته شده در یک قطعه جستجوی Google QUERY وابسته است و می تواند بسته به درخواست را تغییر دهد.

متا در سئو طراحی سایت

اگر صفحه طراحی سایت شما به صورت طبیعت اطلاعاتی باشد، می توانید آن را به یک پرس و جو ارزشمند متمرکز کنید، اما آن را برای انسانها، نه فقط موتورهای جستجو بنویسید. اگر عبارت کلیدی شما بهینه سازی صفحه طراحی سایت را در متا توضیح پیدا کنید، معمولا می توانید به توصیف متا در لیست های گوگل بستگی داشته باشید. اگر کلمه کلیدی طراحی سایت در پرس و جو جستجو در صفحه طراحی سایت وجود ندارد، احتمالا توضیحات متا شما نمایش داده می شود.
اگر چه توصیفات متا باید منحصر بفرد باشد - زمانی که دستی نوشتن متن متا توضیحات منحصر بفردی را که در صفحه طراحی سایت نمایش داده نمی شود، حساس باشید - یا فقط می توانید متن آزاد را به دست آورید که هیچ رتبه بندی واقعی از آن بهره مند نیستید. گوگل به توضیحات نگاه می کند، اما بحث وجود دارد که آیا در واقع از تگ توضیحات برای رتبه بندی صفحات طراحی سایت استفاده می کند (آزمایش ها و مشاهدات زیر را ببینید). من فکر می کنم آنها ممکن است در برخی سطوح، یا برای آزمایش های خاص، و یا انواع خاصی از صفحات طراحی سایت. از تست من، یک سیگنال بسیار ضعیف (اگر وجود داشته باشد) در SERPs - و این بسیار به پرس و جو متکی است. گوگل مطمئنا توصیف متا برای صفحه طراحی سایت نمایش قطعه را نشان می دهد، نه خیلی برای رتبه بندی صفحات طراحی سایت، در مشاهدات من.
این نیز به نظر من برای برچسب های منحصر به فرد و متا توصیف منحصر به فرد در هر صفحه طراحی سایت در سایت شما بسیار مهم است. در یک طراحی سایت کوچک نیست - به طور معمول من انتخاب کنید که یا ارسال یک توصیف متا با استفاده از زبان طبیعی و یا حذف برچسب به طور کلی. اگر توصیفات بسیار کوتاهی دارید، Google این را در Search Console پرچم می کند. با توصیف بسیار کوتاه توصیف شده، شما در معرض خطر برخی از SERPs از دست دادن املاک و مستغلات با ارزش است. با توصیفات بسیار طولانی مدت، شما با رد کردن گوگل از پیام های دقت پردازش شده ای که در این متا تگ قرار می دهید، ریسک می گیرید.

طراحی سایت

جستجو کلمه کلیدی در سئو طراحی سایت

اگوگل همچنین اغلب چندین کاراکتر را که در SERPs در همه دستگاه ها نمایش داده می شود، تغییر می دهد و هرگز تضمین نمی شود که حتی از توصیف متا استفاده می کنند. آیا شما توصیف توصیف Meta را گسترش دهید؟» برای رسیدن به حد جدید 300+ گوگل برای جستوجوی کلمات جستجو. در حالی که موتورهای جستجو در سال 2018 روش های بسیار خوبی برای طبقه بندی هرزنامه ها دارند، هنوز هم ارزش یادآوری موتورهای جستجو را همیشه در دست بررسی برای دستکاری است که به دور است. بینگ به طور عمومی اظهار داشت که آنها به دنبال اطلاعاتی برای نشانه هایی از دستکاری هستند، بنابراین شما باید متوجه باشید که احتمالا خطر ابتلا به متادیتا بهینه سازی شده است.
در اکثر نتایج ارگانی که من در نظر گرفتم، قرار دادن کلمه کلیدی طراحی سایت در توضیحات، یک صفحه طراحی سایت با کیفیت پایین به شماره 1 را نخواهید یا 50 نقطه را در یک نقاشی رقابتی افزایش دهید - پس چرا برای یک موتور جستجو بهینه سازی می کنید وقتی می توانید برای یک انسان؟ - من فکر می کنم این بسیار ارزشمند است، به ویژه اگر شما در حال حاضر در ترکیب هستید - یعنی در صفحه طراحی سایت اول برای کلمه کلیدی طراحی سایت شما. یک استدلال که باید انجام شود این است که همیشه در مورد USER در لیست اطلاعات در Google تمرکز کنید اگر بخواهید برخی از دیدگاه های همکاری را از Google داشته باشید.

طراحی سایت

تگ meta description در طراحی سایت

تگ meta description در برخی از سطوح در گوگل، یاهو و بینگ و هر فهرست موتور دیگر مهم است و شما می توانید از آن به روش های مختلف استفاده کنید، اما تمرکز خود را بر روی کاربر، نگه داشتن آن آموزنده و مرتبط. بسته به صفحه طراحی سایت ای که در آن سوال می شود و زمان من باید به آن رسیدگی شود، توصیف متا به ندرت برای من اهمیت دارد. من معمولا از توصیف های متنی در صفحات طراحی سایت بی اطلاع نیستم، زیرا فکر می کنم زمان من بهتر است بر مسائل مهمتر در سایت قرار بگیرد، یا وقتی هنوز نمیتوانم تصمیم بگیرم. من اغلب صفحات طراحی سایت را برای ایجاد توصیف بهتر بازبینی می کنم و اغلب به طور اتوماتیک متا توصیف های UNIQUE، INFORMATIVE تولید می کنند که گوگل از آنها پشتیبانی می کند.
ممکن است، اما به عنوان مثال، توصیف متا برای نشان دادن یک کلمه کلیدی طراحی سایت، شما معمولا به عبارت کلیدی در توضیحات متا نیاز دارید. توجه داشته باشید که اگر دلیل این که کلمه کلیدی طراحی سایت در توضیحات متا در وهله اول است، این یک تکراری از عنصر عنوان صفحه طراحی سایت است، پس، بر اساس توصیه های گوگل - که ایده آل نیست - و شاید حتی تکراری غیر ضروری. من توجه بسیار زیادی به آنچه گوگل امروز میپرسد، به ویژه پس از 2015 به روزرسانی کیفیت گوگل و سایر به روزرسانیهای طراحی سایت مانند Google Panda، که ممکن است Google برای رتبه بندی سایت شما، توجه کند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید