سئو کار کیست؟ سئو کار به فردی گفته می شود که فعالیت هایی که طبق قوانین گوگل با استفاده از دانش و تجربیاتی که در زمینه سئو دارد را بر روی سایت پیاده کرده، تا سایت مورد نظر در نتایج جستجوی افراد بر روی اولویت گوگل قرار گیرد. سئو کاری که حرفه ای باشد دارای سابقه بیش تری در زمینه فروش اینترنتی و تبلیغاتی می باشد. در واقع به افرادی که به خدمات سئو می پردازند سئو کار گفته می شود.

ویژگی های سئوکار

• انجام قوانین گوگل
همانطور که می دانید گوگل قوانین مختلفی را برای قرار گرفتن سایت بر روی اولویت گوگل مطرح کرده که یکی از ویژگی های سئوکار است که باید همیشه خود را با قوانین گوگل آپدیت کند و با تمام استراتژی سئو در طراحی سایت آشنا باشد طبق قوانین گوگل کارهای مربوط به سایت را پیش ببرد تا به روش طبیعی در اولویت گوگل قرار گیرد.

• آشنایی با کلمات کلیدی مناسب
یکی دیگر از ویژگی های سئوکار که باید به آن مسلط باشد آشنایی با کلمات کلیدی متناسب با کسب و کارها می باشد باید کلماتی با طول مناسب و مرتبط با کسب و کار باشد علاوه بر آن همچنین کلماتی که انتخاب می شود حتما بیش ترین جستجو را در بین افراد داشته باشند.

• تجربه بالایی داشته باشد
داشتن تجربه بالا مورد دیگری از ویژگی های یک شخص سئو کار است که هرچقدر از تجربه‌ی بالایی برخوردار باشند کار آن ها حرفه ای تر می باشد. اما نمی توان گفت که کسانی که تازه وارد هستند هیچ اطلاعاتی ندارند چرا که آن ها با دانشی که در اختیار دارند هم می توانند به راحتی کارهای مربوط به سئو را انجام دهند.

• ایجاد محتوای مناسب
اصلی ترین کار طراحی و سئو سایت وجود محتوای متناسب با نیاز افراد می باشد که شخص سئو کار باید بهترین محتوا را در اختیار کاربران قرار دهد. تا افرادی که وارد سایت می شوند با رضایت کاملی از سایت خارج شوند. یک سئو کار باید به انواع تکنیک ها و روش های سئو آشنا باشند و آن ها در جایگاه خاص خود به کار گیرند.

• آپدیت بودن با قوانین گوگل
سئو کار باید به مطالعه بسیاری در زمینه سئو و بهینه سازی بپردازد و هرگاه گوگل آپدیت جدیدی را برای الگوریتم و قوانین خود مطرح کرد سئو کار نیز اطلاعات خود را آپدیت کنند.

چگونه سئو کار شویم

خدمات سئو سایت

سئو SEO که مخفف Search Engine Optimization می باشد به فعالیت هایی که برای بهبود رتبه سایت در نظر گوگل انجام می شود سئو سایت گفته می شود.سئو سایت به دو صورت انجام می شود سئو سایت با روش کلاه سفید یعنی سئوکار، همه‌ی فعالیت های خود را با توجه به قوانین و الگوریتم های گوگل در راستای بالا بردن رتبه سایت در نظر گوگل انجام می دهند. از طرفی هم روش دیگری به نام کلاه سیاه می باشد که فعالیت هایی که فرد انجام می دهد از قوانین گوگل پیروی نکرده و با استفاده از روش های دور زدن گوگل اقدام به دریافت امتیاز و بالا بردن رتبه می کنند. در این صورت لازم به ذکر است که با استفاده از این روش به محض اینکه گوگل متوجه شود سایت مورد نطر را جریمه کرده و آسیب های بدی را به سابقه آن سایت وارد می سازد.

انجام خدمات سئو سایت

شما نمی توانید خودتان به انجام کارهای سئو بپردازید بلکه باید آن را به شرکت متخصص با تیم حرفه ای تحویل دهید تا شرکت مورد نظر با تیم حرفه ای و مجرب خود اقدام به انجام کارهای سئو کند. خدمات سئو به انجام کارهای پی در پی که هدف بهینه سازی سایت را دارد گفته می شود. در کل سئو سایت به دو صورت داخلی و خارجی انجام می شود که عبارتند از:

1. خدمات سئو داخلی

سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت انجام می شود و مربوط به کدنویسی داخلی می باشد که عبارتند از:
سئو و تولید محتوا، کلمات کلیدی، سر تیترها، طراحی ظاهری سایت، لینک سازی داخلی، سرعت بارگذاری سایت.

2. خدمات سئو خارجی:

سئو خارجی به کلیه اقداماتی که از سایت های دیگر به سایت مورد نظر دریافت می شود است همچنین با خدمات سئو خارجی به گوگل می گوید که احساس افراد نسبت به سایت چه می باشند و با دادن لینک های باکیفیت به سایت شما آن را ثابت می کنند در این صورت هم مورد پسند گوگل قرار گرفته و رتبه بالایی را به سایت شما می دهد. که عبارتند از: بک لینک ها، شبکه های اجتماعی و...

خدمات سئو سایت

آموزش سئو

اگر به دنیای سئو و بهینه سازی علاقمن می باشید و می خواهید به آموزش سئو بپرازید و نمی دانید که از کجا شروع کنید باید توجه کنید که ابتدا به مطالعه مقالات و کتاب های آموزشی که در اینترنت هم وجود دارد بپردازید تا یک توضیحات کلی را در ذهن خود ایجاد کنید. پس از مطالعه کتاب ها و مقالات آموزشی می توانید به دیدن ویدیو های آموزشی در اینترنت بپردازید ویدیو های بسیاری وجود دارد که می تواند به آموزش سئو سایت بپردازند زمانی که دانش نسبی از دنیای سئو به دست آوردید در این مرحله به فکر یکی دیگر از موارد آموزش سئو که شرکت در دوره های آموزشی می باشد، باشید که در آموزشگاه ها برگزار می شود است شما با شرکت در این دوره می توانید تکنیک های تخصی بسیاری را بیاموزید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید