سفارش پروژه طراحی سایت

شاید شما هم نیاز خود را به یک وب سایت حس کرده اید و حالا بدنبال یک شرکت حرفه ای برای سپردن پروژه تان میگردید. شرکت نونگار پردازش پروژه های ارزشمند شما طراحی خواهد نمود و در نتیجه برای شما رضایت را به ارمغان خواهد آورد. شما کاربر گرامی اگر قصد بر سفارش یک پروژه طراحی سایت شخصی و یا برای کسب و کار خود دارید میتوانید با شرکت نونگار پردازش تماس گرفته و از همکاران ما مراحل قابل طی و برنامه پروژه خود را بدست بیاورید. همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به یکی از شعب شرکت نونگار پردازش پروژه طراحی سایتتان را به ما بسپارید. باتوجه به پشتیبانی قدرتمند فنی و سیستمی نونگار پردازش شما دیگر نگرانی ای در مورد خطاهایی ناگهانی نخواهید داشت و مسائل مربوطه به سرعت برای شما برطرف خواهد شد. از نمونه وب سایت های پر طرفدار اخیر طراحی سایت لوازم یدکی و طراحی سایت ارز دیجیتال میباشد.

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش به صورت کاملا حرفه ای، تخصصی و منحصر به فرد انجام می شود، هدف اصلی شرکت نونگار شناسایی اهداف و خواسته ی مشتری و همراه کردن او برای ارائه بهترین پروژه ی طراحی سایت مطابق با نیاز و خواسته ی او می باشد .همه مراحلی که طی به ثبت رسیدن سفارش طراحی سایت در شرکت نونگار باید صورت بگیرد عبارتند از:

مشاوره قبل از طراحی سایت

مشاوره اولین و مهم ترین مرحله قبل از اقدام به طراحی سایت می باشد، زیرا مشخص کردن استراتژی و اهداف مشتری از طراحی سایت بر اساس نیاز سنجی متناسب با هزینه و وقت مشتری موضوع بسیار مهم و قابل توجهی می باشد. در این مرحله و قبل از ثبت سفارش مشاوران شرکت نونگار به صورت کاملا رایگان بهترین و کاربردی ترین مشاوره را به مشتری ها خواهند داد تا بهترین انتخاب و تصمیم گیری اتخاذ شود.

تنظیم قرارداد در طراحی سایت

پس از مشخص کردن همه ی نیاز ها، انتظارات و از مهم تر اهداف مشتری نوبت به تنظیم قرار داد به صورت رسمی و مکتوب و رعایت همه ی نکات مهم و هزینه و زمان شروع و تحویل پروژه و...بین دو طرفین می رسد. توجه داشته باشید که پشتیبانی وب سایت طراحی شده تا مدت یکسال به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

مطالب مورد نیاز توسط مشتری در طراحی سایت

همه ی مستندات و مدارک مورد نیاز برای شروع پروژه طراحی سایت که شامل داده های متنی ، تصاویر، فیلم ها، انیمیشن و ... می شود باید از طرف مشتری به شرکت طراحی سایت داده شود. توجه داشته باشید که از زمانی که شما مستندات خود را به شرکت تحویل می دهید از همان زمان آغاز و تکمیل پروژه ی شما به حساب میاید.

طراحی اولیه قالب گرافیکی در طراحی سایت

قالب و ظاهر گرافیکی وب سایت توسط تیم حرفه ای و باسابقه ی گرافیک شرکت نونگار و بر اساس نیاز و سلیقه ی مشتری آماده و ارائه می شود.

فرم درخواست پروژه طراحی سایت

راه اندازی آزمایشی طراحی سایت

در این مرحله از طراحی سایت طراح به کمک قالب گرافیکی کهتوسط گرافیست آماده شده است نسخه آزمایشی وب سایت را راه اندازی کرده و به طور آزمایشی آن را آپلود می کند.

تایید نهایی مشتری بعد از سفارش طراحی سایت

بعد از اینکه مشتری نسخه ی آزمایشی را مشاهده کرد می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهتر شدن وب سایت خود ارائه دهد.

تحویل نهایی در سفارش طراحی سایت

بعد از رفع ایراد های کلی نوبت به آپلود کامل وب سایت می رسد و سپس وب سایت به مشتری تحویل داده می شود.

سفارش پروژه طراحی سایت

فرم سفارش طراحی سایت

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش برای شما حرفه ای ترین سایت ها را طراحی خواهد کرد. فقط کافیست در پایین صفحات سایت نونگار پردازش در قسمت ارسال فرم برای مشاوره، درخواست خودتان را نوشته و ارسال کنید تا از تیم طراحی سایت شرکت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان بگذارند و مشاوره ی کامل راجب به خدمات نونگار پردازش را برایتان بازگو کنند. با مطالعه مقاله چگونه سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنیم؟ وب سایت مد نظر خود را سفارش دهید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید