پروژه ای که جهت طراحی سایت قیمت آهن باشد و در آن به صورت روزانه قیمت های آهن بیان شود چه چیزهایی باید در خود داشته باشد؟

ضمن عرض سلام و ادب و احترام به محضر شما کاربران محترم و دوست داشتنی.

دوست دارم سایتی برای فروش آهن و قیمت آهن آلات بزنم که روزانه هم قیمت ها را اعلام کنم و هم اینکه بتونم داخل اون آهن بفروشم و برای من مغازه مجازی فروش آهن باشد.

در این صفحه بخشی برای من خیلی مهم است و آن هم این که ما صفحه را راه اندازی کنیم که هر روز قیمت ها را بروزرسانی کنیم، قیمت های جدید را به کاربران اعلام کنیم و مشتریان بتوان به راحتی خرید کنند. اطلاعات بیشتر را در سایت آهن فروشی کسب کنید.

طراحی و ساخت سایت آهن آلات

دلیل طراحی سایت اهن

در طراحی سایت آهن خود صفحه امکان اینکه به صورت آنلاین بفروشیم را ندارم و دوست داریم که مشتریان ما در صورتی که علاقمند باشد در یک صفحه که مخصوص محصول است فرمی که برای فروش گذاشته شده را پر کنند و بعد آ را برای ما بفرستند تا ما هم طبق آن آهن را به آنها ارسال نماییم.

و فروش ما در این سایت شامل چند چیز خواهد بود لوله و ورق و میلگرد و ... که هر یک در یک دسته است و باز زیر مجموعه دارند و ما می خواهیم که هر یک جدولی داشته باشد که در آن جدول باشد فروش داشت و جدول قیمت ها در هر کدام از دست ها جدا باشد و همینطور قیمت کارخانه های مختلف هم از همدیگر تفکیک شود و قیمت های کارخانه های مختلف را به صورت جداگانه اعلام کنیم.

و یک بخش مهم دیگری هم این صفحه خواهد داشت و آن هم قسمت اطلاع رسانی است که دوست داریم در آن مطالب مختلفی را بگذاریم مطالبی مربوط به آخرین اخباری که در حوزه آهن و در زمینه فلزات وجود دارند و این اخبار را به سمع و نظر دوستان برسانیم تا راحت تر انتخاب کنند.

هم اکنون که من با شما صحبت می کنیم با ورد پرس و قالب های آماده سایت هایی در این زمینه کار میکنند اما این قالب ها مشکلاتی دارند به ویژه اینکه در موبایل قابل دیدن نیستند و اصلا باز نمی شوند و این خیلی موضوع مهمی است و یکی از دغدغه های ما هست که برای موبایل هم قابل نمایش باشد.

قیمت آهن دیروز

خبرهایی که در مورد بازار آهن فروش است دیروز حکایت از این داشت که در قیمت ها نوسانات زیادی وجود دارد دیروز اول صبح قیمت میلگرد و تیرآهن و پروفیل اعلام شده بود، اما بعد از ساعت ۱۲ قیمت ها یک جوی به خود گرفتند که کاملا با نوسانات بالا بود و این مسئله سبب شد تا دوباره کسانی که آهن را عرضه می کنند تصمیم بگیرند، تا عرضه را کمتر کنند تا همچنان تقاضا زیاد شود و قیمت فروش بالاتر برود.

قیمت آهن و سیمان

روز گذشته آقای رئیس جمهور از قیمت مصالح گفت و اینکه چقدر مصالح بر بالا رفتن خانه ها تاثیر دارد و از آن گلایه کرد و معاون او هم مامور بررسی اینکه چرا قیمت خانه ها و همین طور اجاره اینقدر بالا رفته است قرار گرفت.

اما واقعا جای سوال است که قیمت مصالحی که برای ساخت ساختمان است چه قدر در بالا رفتن قیمت خانه ها و در نتیجه آن کرایه و اجاره بها دارد؟

افرادی که در این حوزه به عنوان واسطه در حال فعالیت هستند آن ها مصالح را می خرند و بعد انبار می کند تا در ماه های بعدی آن ها را با قیمت های بالاتر وارد بازار کنند.

همین موضوع سبب شده تا قیمت مصالح و آهن و سیمان در بازار خیلی به هم ریخته شود و کسی ندارند که آیا کنترلی بر این بازار وجود دارد یا خیر؟ و همواره قیمت ها سیر صعودی به خود می گیرند و کسی هم نیست که مدیریت کند.

قیمت آهن اصفهان

جای بسی افتخار است که شما عزیزان هم وطن و گرانقدر ما شرکت بزرگ اصفهان آهن را لایق خدمت به خود دانستید و خواستید تا ما همراه شما باشیم و خدا را خیلی شکر می گوییم که این مسیر را برای ارتباط هر چه بیشتر من و شما هموار کرد ان شا الله که ادامه داشته باشد و همراه با هم همکاری کنیم..

قیمت اتصالات آهن

در فهرست قیمت هایی که برای انواع اتصالات وجود دارد و از شرکت های مختلف هستند دیدید که ابزاری از قبیل گل میخ عرشه، پیج، شیر صافی، شیر سوپاپی، شیر کشویی، لرزه گیر، تبدیل، لوازم داربست، فلنج دنده ای، فلنج لبه دار، سردنده، زانو جوشی، کپ و ... وجود داشتند و متاسفانه از بس بازار خراب است نمی توان یک قیمت ثابت داد بلکه بازار در حال تغییر و پوست اندازی است و هر لحظه یک قیمتی دارد.

معامله انواع این وسایل ساختمانی که مشتمل به اتصالات جوشی سیاه درزدار یا بدون دز که در نام های تجاری داخلی و خارجی هستن و در صحامت ها و سایزهای گوناگون به صورت معمولی و سفارشی در معرض دید همگان است.

قیمت اتصالات آهن

سایت آهن آلات

شرکت مرکز آهن که کار خود را به صورت خیلی جدی از سال 1387 شروع کرده است و الان هم در خدمت مردم و کاربران عزیز است برای تهیه انواع مدل های آهن که شامل ورق، تیرآهن و میلگرد می شود از کارخانه های متفاوت می باشد و سایت این مجموعه هم برای برطرف کردن نیازهای مخاطبین و مشتریان گرانقدر و اینکه خدمات را به صورت آنلاین داشته باشند راه اندازی شده است.

قیمت آهن آلات سوله

مجموعه ساختمان شیمی که افزودنی های بتنی و محصولاتی که همه شیمیایی هستند و برای انواع پودرهای سفت کننده و بتن مقاوم کف و بتن کف سازی بتنی و کف سازی بتنی سوله و کارخانه را با خیلی کیفیت مطلوب ارائه می دهد و فروش سفت کننده بتن و ... همیشه یکی از چالش های اصلی ساختمان ها را برطرف کرده است و بسیار برای کارهای عمرانی مفید واقع شده است.

قیمت آهن درب کارخانه

آهن که از ذوب آهن باشد از یکی از با کیفیت ترین نام های تجاری است که در بازار وجود دارد و می توان تهیه کرد و خیلی علاقندان زیادی هم دارد این شرکت برای راحتی مشتریان عزیز خود آهن را درب کارخانه با بهترین قیمت تحویل می دهد و می توان از داخل لیست آهن را انتخاب کرد و تحویل گرفت اما به خاطر بروزرسانی لحظه ای قیمت ها قیمت ثابتی نمی توان داد.

طراحی سایت آهن آنلاین

طراحی کردن صفحه ای که برای فروش آهن باشد چون خرید و فروش آهن رشد کرده و به صورت آنلاین هم فروش دارد یکی از اولویت های شرکت ها شده است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید