جهان دیجیتال در دنیای امروز به سرعت در حال گسترش است و کمتر کسب و کاری را میتوان یافت که به این عرصه ورود نکرده باشد.

امروزه بسیاری مردم برای بهرمندی از هرنوع خدماتی ( کوچک یا بزرگ ) و یا خرید هر کالایی ابتدا سری به اینترنت می‌زنند. این کار به آن ها امکان مقایسه و بررسی دقیق تر را می‌دهد و کمک می‌کند تا با دید بازتری تصمیم بگیرند و انتخاب کنند.

مسافرت یکی از نیازهای امروز بشر است و تقریبا در زندگی همه نقش مهمی دارد، این سفر می‌تواند به منظور استراحت و عوض کردن آب و هوا باشد یا برای مقاصد کاری صورت گیرد.

در هر صورت افزایش مسافرت باعث شکل گیری آژانس های مسافرتی گردید و طولی نکشید که بازار رقابت در این عرصه داغ شد.

همانطور که شکل مسافرت از گذشته تا امروز تغییرات زیادی یافته است، نحوه ارائه خدمات، با خبر شدن از تورها، مشاهده و مقایسه قیمت و ... نیز در عصر حاضر دست خوش تغییر گردیده است.

اگر برای عقب نماندن از رقابت اینترنتی تصمیم به طراحی وب سایت برای آژانس مسافرتی خود گرفته‌اید ، توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب طراحی سایت آژانس مسافرتی در تهران با ما همراه باشید.

چگونه یک سایت برای آژانس مسافرتی بسازیم؟

مزایای طراحی سایت برای آژانس مسافرتی

داشتن سایت برای هر آژانس مسافرتی یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود و علاوه بر اینکه آژانس را از مزایای مختلفی بهرمند میسازد برای مراجعه کننده نیز مفید واقع خواهد شد.

یک سایت به هر کسب و کاری اعتبار می‌بخشد و باعث می‌شود تا آژانس شما در دید مشتری معتبر جلوه کند و اعتماد او را برای شما به همراه دارد.

سایت در هر ساعتی از شبانه روز فعال است و قابلیت خدمات رسانی 24 ساعته به مشتریان شما را دارد.

برای این فعالیت 24 ساعته نیز به استخدام نیروی بیشتر و پرداخت حقوق نیست.

به علاوه کمک گرفتن از یک سایت کمک می‌کند که از مراجعات حضوری به آژانس مسافرتی کم شود و این مساله بار کاری کمتری را روی دوش کارکنان و آژانس دارد.

این کم شدن مراجعات هم به نفع آژانس است و هم به نفع مشتری. یک آژانس مسافرتی که سایت خوبی هم برای آن طراحی شده باشد می‌تواند فروش بیشتری داشته باشد و این مساله سود بالاتری را هم به دنبال خواهد داشت.

بایدهای سایت آژانس مسافرتی

برای آن که مشتریان شما بیشتر شوند و افرادی که قصد مسافرت دارند آژانس شما را برای دریافت خدمات انتخاب کنند باید ابتدا به بررسی بازار رقبای خود بپردازید.

هر سایتی به هر منظوری که طراحی می‌شود باید ظاهر و کاربری خوبی داشته باشد تا مخاطب از بودن در آن و سپری کردن زمانش حس خوبی داشته باشد.

علاوه بر زیبایی کارایی مناسب و کاربری درست هم برای مخاطب بسیار ارزشمند است. برای مثال دسترسی به بخش تورها و پکیج ها و خرید باید راحت باشد و کاربر امکان مقایسه را داشته باشد.

توجه به این موارد باعث می‌شود تا کاربر خاطره خوبی از حضور در سایت شما داشته باشد و بازهم برای تهیه بلیط و مواردی از این دست به سایت شما بازگردد.

در سپردن طراحی سایت آژانس مسافرتی مواردی مثل سئوپذیر بودن، موبایل فرندلی بودن، ریسپانسیو بودن، امنیت مناسب، توسعه پذیر بودن، سرعت مطلوب را طلب کنید.

نکته بعدی این است که هرگز دست از رقابت نکشید، به صورت مداوم به چک کردن رقبای خود بپردازید و از خدمات جدیدی که ارائه می‌دهند با خبر شوید.

خودتان را جای مشتری بگذارید و امکاناتی را روی سایت اضافه کنید که بتواند درخواست ها را با سرعت و دقت بیشتری پاسخ گوید.

اگر قصد هدایت مخاطب به صفحه و یا بخش خاصی را دارید مجاز به استفاده از دکمه‌های Call To Action هستید، این دکمه ها مواردی چون سفارش، ثبت نام و خرید را از فرد طلب می‌کنند.

در استفاده از این کلیدها دقت کنید و اجازه ندهید دعوت شما بوی تحمیل به خود بگیرد.

بایدهای سایت آژانس مسافرتی

سئوی سایت آژنس مسافرتی

طراحی سایت تنها گام ابتدایی برای قرار گرفتن در دنیای دیجیتال و رسیدن به درآمد از طریق اینترنت است. پس از آن باید به فکر سئوی سایت‌تان باشید و این کار را به دست یک فرد حرفه‌ای بسپارید تا در این مسیر راهنمای شما باشد. کار کردن بر روی سئو بدون داشتن پشتوانه برای سایت نتیجه بخش نیست، پشتوانه سئوی سایت محتوای آن است.

سایت آژانس مسافرتی قابلیت تولید محتوای مناسب و قابل توجه برای مشتری را دارد. برای مثال تولید محتوا در حوزه گردشگری و سفر به شهرهای مختلف می‌تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد. برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت گردشگری به این لینک مراجعه نمایید.

همچنین شما می‌توانید روی مواردی مکان های دیدنی هر شهر، هتل های معروف که خدمات رسانی خوبی دارند، مراکز خرید و ... کار کنید و به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.

با فعالیت روی سئو و تولید محتوا و هزینه کردن در این بخش سایت شما توسط مخاطبان بیشتری دیده می‌شود و موتور جستجو آن را به افراد بیشتری پیشنهاد می‌کند.

در آخر لازم است توجه شما را به این نکته جلب کنیم که ممکن است فرآیند رسیدن به درآمد اینترنتی زمان بر و هزینه بر باشد اما پس از مدتی نه تنها هزینه اولیه بازمی‌گردد بلکه سود بیشتری را هم برای شما به دنبال دارد.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید