وب سایت های تبلیغاتی به عنوان یکی از رایج ترین انواع سایت ها به شمار می آید . به طور کلی اولین وبسایت فارسی که بر اساس این روش آغاز به کار کرد سایت ایستگاه بود که اکنون در شماره پربازدیدکننده ترین وبسایت های فارسی قرار دارد . در حال حاضر بیش از دو هزار وب سایت تبلیغاتی از سایت ایستگاه کپی برداری کرده اند اما به خاطر این که به لحاظ ظاهری و امکانات موجود در سایت کاملا به یکدیگر شباهت دارند ، رونق زیادی نگرفته است . در حقیقت وبسایت های دیگری با استفاده از روش ها و ابزار های نوین شروع به کار کرده اند ، که هم ظاهری آراسته و زیبا دارند و هم اینکه برای شخص آگهی دهنده و بازدید کننده سایت دارای جذابیت زیادی است . طی سال های اخیر برخی از سایت ها همچون سایت شیپور و سایت دیوار با داشتن گرافیک ساده و آسان در استفاده از طراحی سایت آگهی توانسته اند کاربران زیادی را از سراسر کشور به سوی خود جذب کنند .

بهترین راهکارها برای داشتن یک سایت تبلیغاتی موفق

برای طراحی انواع سایت ها همچون سایت تبلیغاتی مهمترین نکته داشتن بازدیدکنندگان است در نتیجه اگر شما بتوانید بازدیدکنندگان زیادی را به سوی سایت خود جذب کنید ؛ در واقع می توانید آگهی های بیشتری نیز در سایت قرار دهید . زیرا افرادی که قصد تبلیغات و آگهی دارند معمولاً سایت هایی مدنظرشان است که بازدید کننده بیشتری داشته باشد .

گاهی اوقات برخی از سایت ها به افراد آگهی دهنده اجازه می دهند تا به صورت رایگان به تبلیغات بپردازند ؛ اما این گونه افراد به استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان تمایلی نشان نمی‌دهند ؛ چرا که بیش از همه برای آن ها پربازدید بودن سایت مهم است . اما برخی از سایت هایی همچون دیوار که در مقابل گذاشتن تبلیغات در سطر اول بایستی هزینه را پرداخت نمود افراد به گذاشتن مدت کمی آگهی آنها در اول سطر ، تمایل نشان می دهند .

توجه داشته باشید که آن دسته از بازدیدکنندگان ای برای سایت شما سودمند است که به صورت کاملا هدفمند به سوی سایت شما جذب شده باشد مثلاً اگر شخصی قصد خرید خودرو داشته باشد و در گوگل این عبارت را سرچ کند در صورتی که سایت نیازمندی شما داخل گوگل دارای رتبه باشد در نتیجه با آن مراجعه می کند و به آگهی دهنده سفارش می دهد . همچنین برخی از آگهی دهندگان با دیدن رتبه سایت شما در گوگل تشویق می شوند که از سایت شما برای تبلیغات و آگهی استفاده کنند .

راهکارهای سایت تبلیغاتی موفق

مزایای طراحی سایت تبلیغاتی

از جمله مهم‌ ترین مزایای مربوط به طراحی سایت تبلیغاتی ، طراحی گرافیک و قابلیت های سایت به طور اختصاصی است که دقیقاً با توجه به خواسته های شما انجام می گردد . همچنین توجه به بهینه سازی طراحی سایت تبلیغاتی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. از این رو شما قادر هستید که با استفاده از راه اندازی یک سایت تبلیغاتی متفاوت در شرایط موجود به کسب درآمد بپردازید .

اگر سایت تبلیغاتی شما از امکانات و شیوه‌ های جدیدی برخوردار نباشد ؛ در واقع درآمدزایی مناسب و بازدهی های لازم را به دنبال نخواهد داشت . از سوی دیگر برای موفقیت بیشتر در استفاده از اینترنت فقط داشتن یک ابزار خوب کفایت نمی کند ؛ چرا که همانند دیگر کسب و کار ها به پشتکار و تلاش و مهارت و دانشی مرتبط با بازاریابی اینترنتی نیاز است .

تقسیمات مربوط به سایت تبلیغاتی

به طور کلی سایت های تبلیغاتی به آن دسته از وبسایت هایی گفته می شود که محتوای آن ها فقط تبلیغات جهت انواع کسب و کار ها باشد و معمولاً به بخش های گوناگونی تقسیم می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

سایت تبلیغاتی عمومی :

در سایت تبلیغاتی عمومی بدون محدودیت هرا تبلیغاتی را در سایت قرار می دهند و مخاطب اینگونه از سایتها همه مردم می باشند . در واقع در سایت های تبلیغاتی عمومی پربازدید ، تنها بخشی از مخاطبین نیاز به خدمات شما دارند ؛ بنابراین تبلیغات در اینگونه از سایت ها مقرون به صرفه تر از انجام تبلیغات و آگهی در سایت های تخصصی می باشد .

سایت تبلیغاتی تخصصی:

سایت های تبلیغاتی تخصصی درباره موضوعاتی است که محتوای آن ها بیشتر تبلیغات برای کسب و کار های متفاوتی انجام می شود . مخاطبان موجود در این وب سایت ها از سایت تبلیغاتی عمومی کمتر است اما همه افرادی که وارد این وب سایت می شوند به خدمات تبلیغاتی نیاز دارند . به عنوان مثال اگر تبلیغاتی را بر روی بیلبورد های داخل شهر متصل نصب کنید همگان قابلیت مشاهده آن را دارند و دقت برخی از آنان به خدمات ارائه شده جلب می گردد .

ساخت سایت تبلیغاتی موفق

ویژگی های مربوط به سایت های تبلیغاتی دارای بازدیدکنندگان زیاد

• به نمایش گذاشتن تعرفه تبلیغات در قسمت های گوناگون

• بررسی و ارزیابی محتوای تبلیغات درج شده قبل از نمایش در سایت

• امکان ایجاد دسته بندی‌ های متفاوت برای انجام تبلیغات متنوع

• اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی ، بمنظور پرداخت هزینه تبلیغات در بخش‌های گوناگون

• امکان استفاده از کلمات کلیدی در متن آگهی جهت بهینه سازی موتور های جستجو و نمایش وب سایت در صفحات اولیه گوگل

• طراحی قسمت هایی جهت تبلیغات دارای هزینه‌ و طراحی شده به لحاظ گرافیکی

• امکان استفاده از پکیج ‌های متفاوت برای تبلیغات گسترده

• درنظر گرفتن قسمتی به منظور تبلیغات رایگان در طراحی وب سایت تبلیغاتی

• نمایش قوانین و مقررات ثبت آگهی به کاربران

• امکان انتخاب آگهی‌ های انتخابی و نمایش آنان در صفحه نخست از سایت های تبلیغاتی پر بازدید

سایت تبلیغاتی چیست؟

اگر شما یک کسب و کار نوپا داشته باشید و بخواهید بستری را فراهم کنید که سرعت دیده شدن شما بیشتر شود بهترین راهکار این است که از سایت تبلیغاتی کمک بگیرید. این نوع سایت ها با بازدید بالایی که دارند می توانند برای شما بسیار موثر باشد و تبلیغات شغل شما را به خوبی انجام دهند. نکته مهم که در انتخاب این نوع سایت ها باید مد نظر قرار دهید، نوع فعالیت آن سایت می باشد به دلیل اینکه سایت مورد نظر می بایست با کسب و کار شما سنخیت داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما سایت فروش پوشاک را دارید، نباید در سایتهای ورزشی اقدام به تبلیغات کنید و می بایست از سایت‌هایی برای تبلیغات استفاده کنید که هم صنف شما باشند و گوگل به شما امتیاز منفی ندهد.
مزیت دیگری سایت تبلیغاتی دارد، این است که هزینه ی تبلیغات در این سایتها نسبت به تبلیغات محیطی بسیار پایین‌تر است. اگر از تبلیغات تراکتی و بنری در سطح شهر استفاده کنید، در کنار اینکه فقط در همان محدوده دیده می شوید، هزینه بسیار زیادی برای شما ایجاد می‌شود. اما در صورت استفاده از سایت تبلیغاتی هم هزینه شما به شدت پایین می آید و هم کل ایران شما را می بینند و شما می توانید بستر بهتری برای دیده شدن فراهم کنید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید