امروزه اکثر وقت فراغت افراد صرف دنیای مجازی و بازدید از سایت ها می شود. اکثرا مخاطبان شامل افراد نوجوان و جوان و زنان خانه دار می شوند. طراحی سایت سرگرمی و تفریحی می تواند نیازهایی که انان در فضای مجازی به دنبالش هستند را برطرف کند. به طور مثال اکثر بانوان به بخش فال و لطیفه علاقه دارند و یا به دنیال مطالب و یا ویدیوهای آموزشی برای آشپزی، آرایشی و بهداشتی و همچنین بخش هنری هستند. نوجوانان جویای بازی های آنلاین و به روز هستند. آقایان اغلب به دنبال اخبار اجتماعی، اقتصادی و ورزشی روز هستند. طراحی سایت سرگرمی و تفریحی میتواند اغلب نیازهای آنها را بر طرف کند و در کنار آن برای صاحب سایت درآمدی از طریق تبلیغات داخل سایت داشته باشد.

طراحی سایت سرگرمی و تفریحی که شامل دو بخش زیر می شود دارای امکانات و ویژگی های مهمی است که برخی از آن ها عبارتند از:

طراحی سایت سرگرمی : بخش سرگرم کننده ی آن اغلب شامل بازی های آنلاین و یا سرگرمی های مانند گرفتن فال و سودوکو و حل روزنامه و ... می شود. نیاز به طراحی و گرافیک خاص خود دارد.

طراحی سایت تفریحی : بخش تفریحی اغلب شامل مطالب تصاویر و ویدیوهای جذاب و سرگرم کننده برای همه ی گروه های سنی و سلیقه های مختلف می باشد. می بایست از نظر بصری جذب کننده باشد و از گرافیک و طراحی شاد و متنوع در آن استفاده شود.

کسب درآمد در طراحی سایت سرگرمی و تفریحی

از طریق طراحی سایت سرگرمی و تفریحی می توان درآمد خوبی داشت زیرا مخاطبان زیادی از این قبیل سایت ها بازدید می کنند و سایر سایت ها ، مشاغل و صاحبین محصولات و برندها مشتاق می شوند تا در چنین سایتی تبلیغات خود را انجام دهند. از نکاتی در طراحی سایت سرگرمی و تفریحی حائز اهمیت می باشد توجه به بازدید بالا و سئو سایت است که با مدیریت و طراحی مناسب سایت می توان به آن رسید.

آشنایی با چند نمونه از سایتهای سرگرمی ایران

سایتهای سرگرمی ایران از جمله وب سایت‌هایی هستند که امروزه در دسترس کاربران ایرانی قرار دارند. این سایت‌ها با بهره‌گیری از امکانات مختلف در تلاشند تا بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب کنند. بی شک بازدید از سایت های سرگرمی که موضوعات و مطالب مورد علاقه کاربران در آنها وجود دارد برایشان بسیار جذاب بوده و سبب می شود زمان هایی را در طول شبانه روز جهت بازدید از این سایت ها اختصاص دهند. در حال حاضر فعالیت سایت‌های سرگرمی و تفریحی در زمینه‌های گوناگونی صورت می‌گیرد. به طور مثال برخی از آنها اخبار و اطلاعات مربوط به شخصیت-های مشهور همچون بازیگران، ورزشکاران و... و تصاویر و ویدئوهایی از آنها را منتشر می‌کنند که جذابیت زیادی برای بسیاری از مخاطبان دارد. در ادامه این مطلب چند نمونه از سایت‌های سرگرمی و تفریحی ایران جهت آگاهی علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

یک سایت سرگرمی و تفریحی چگونه طراحی می شود؟

سایت سرگرمی گلد زولا

زولا یک بازی آنلاین است که در سبک تیراندازی اول شخص به کاربران ارائه شده‌است. این بازی در سال ۲۰۱۶ و به وسیله استودیو مد بایت گیمز توسعه داده شده‌است. جالب است بدانید بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه یک استودیوی بازی‌سازی ایرانی به نام سورنا گیمز اقدام به بومی‌سازی بازی زولا و عرضه آن به زبان فارسی کرد. در واقع استودیوی سورنا گیمز را می‌توان یکی از توسعه‌دهندگان بازی ‌زولا به حساب آورد زیرا این شرکت توانسته‌است محتواهای جدیدی را با همکاری مد بایت برای زولا طراحی کند.

یکی از نقاط قوتی که در بازی زولا مشاهده می‌شود رایگان بودن این بازی است. بر این اساس چنانچه شما بخواهید از این بازی پرطرفدار لذت ببرید برای دانلود و تجربه آن احتیاج به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای نخواهید داشت. از سوی دیگر وب سایت سرگرمی فرصت خوبی را برای کاربران بازی زولا فراهم کرده‌است که از طریق آن می‌توانند بسته‌هایی را برای استفاده در این بازی جذاب خریداری کنند. در واقع هر یک از کاربران بازی زولا می¬تواند با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی مقادیر گوناگونی از طلای بازی زولا را سفارش دهد. گفتنی است گلد زولا یا همان طلای زولا جهت خرید اسلحه، انواع پوسته برای اسلحه، مهمات، خرید امتیاز درون بازی و... استفاده می‌شود.

سایت سرگرمی گیزمیز

سایتهای سرگرمی ایران به منظور جذب مخاطبان به سمت خود و فراهم کردن لحظاتی خوب و خوش برای آنها امکانات مختلفی را در نظر می‌گیرند. انتشار انواع ویدئو و موسیقی از جمله اقداماتی است که شماری از این سایت‌ها برای جذب مخاطب از آنها بهره می‌برند.

وب سایت گیزمیز جزو آن دسته از سایت‌هایی است که انواع کلیپ طنز و سرگرم‌کننده را در معرض دید بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهند. شرکت در مسابقه و امکان دانلود ترانه‌های خوانندگان پرطرفدار هم جزو امکانات دیگری است که با مراجعه به این وب سایت سرگرمی می‌توان از آنها برخوردار شد. بازدید از سایت گیزمیز اطلاعات بیشتری را درباره امکانات موجود در آن به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

سایت تفریحی دالفک

بعضی از وب سایت‌های فعال در فضای اینترنت از این قابلیت برخوردارند که امکان اشتراک‌گذاری رایگان انواع ویدئو را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنند. سایت تفریحی دالفک نیز جزو چنین سایت‌هایی به شمار رفته و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند به اشتراک‌گذاری انواع ویدئو بپردازند.

از جمله مزیت‌هایی که می‌توان در رابطه با وب سایت دالفک بیان کرد طراحی کاربرپسند این سایت است. همچنین این سایت از گرافیک بسیار خوبی بهره برده و رنگ تجاری مناسبی را مورد استفاده قرار داده‌است. استفاده درست سایت دالفک از رنگهای گرادیانی هم نمونه دیگری از مزایای آن به حساب می‌آید.

سایت سیمرغ

سایت سیمرغ

وب سایت سیمرغ به عنوان یکی از وب سایت‌های ایرانی در تلاش است تا مجموعه‌ای از مطالب جذاب را در حوزه‌های گوناگون از جمله خبر، سلامت، ورزش، فرهنگ، آشپزی، سبک زندگی، موسیقی و... به کاربران خود ارائه دهد.

چنانچه شما هم جزو طرفداران پروپاقرص سایتهای سرگرمی ایران هستید بازدید از این وب سایت می¬تواند مطالب جالب و سرگرم‌کننده‌ای را مرتبط با موضوعات گوناگون در دسترستان قرار ‌دهد. تنوع مطالبی که در سایت سیمرغ به چشم می‌خورد موجب می‌شود بازدیدکنندگان آن که به طور حتم دارای علاقه¬مندی¬ها و سلایق متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند بر حسب نیاز خود بتوانند از مطالب مختلف آن بهره‌مند شوند.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید