طراحی وب سایت شخصی برای همه کسانی که به دیده شدن نیازدارند. بسیار راه حل مناسبی است. سایت شخصی هم یکی از زیر مجموعه های انواع وب سایت است. دلیل اینکه این نوع وب سایت ها را شخصی نام گذاری کرده اند این است که شما در این صفحه می توانید مناسب با حیطه کاری خود فعالیت کنید و حتی یک برند شخصی داشته باشید.

این موضوع باعث شده است که امروزه اکثر کسانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و یا کسانی که به دنبال جذب مشتری هستند و یا حتی مدیران شرکت های مختلف برای بهتر نشان دادن خود از این شیوه استفاده کنند. با توجه به اینکه امروزه استفاده از اینترنت الویت انتخاب افراد است. شما به راحتی با طراحی سایت حرفه ای برند و فعالیت خود را به کاربران خود نمایش می دهید.

قابلیت های یک وب سایت شخصی چیست؟

یک وب سایت شخصی دارای قابلیت های زیادی برای صاحب کسب و کار است. در ادامه این مقاله تعدادی از آن ها را بررسی می کنیم.

انعطاف پذیری : انعطاف پذیری در یک وب سایت شخصی باعث می شود تا نیاز های کاربر به خوبی تامین شود.

هزینه کم‌تر وب‌سایت‌های شخصی : یکی دیگر از ویژگی هایی که سایت های شخصی را نسبت به دیگر سایت ها متمایز می کند. هزینه های کم آن در طراحی است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه کم این سایت ها دلیل بر کم بودن امکانات ان ها نیست.

واکنش‌گرا بودن وب‌سایت‌های شخصی : ریسپانسیو بودن یکی از ویژگی های تمام وب سایت های اینترنتی است. این قابلیت به این معنی است که شما با هر دستگلهی که متصل شوید وب سایت با توجه به ابعاد دستگاه شما نمایش داده می شود.

مدیریت آسان ‌سایت‌های شخصی : یکی دیگر ازویژگی های مهم وب سایت های شخصی سیستم مدیریت آسان آن ها است. با استفاده از سیستم مدیریت وردپرس به بخش وسیعی از امکانات دسترسی دارید که حتی شاید مدیریت از بسیاری از آن ها نیز استفاده نکند.

personal websites چیست ؟

personal websites به معنی همان برندسازی است. امروزه علاوه بر برند سایز برای محصولات برای فعالیت های شخصی نیز نیاز به برندسازی دارید. یکی از راه های ایجاد یک برند شخصی طراحی یک وب سایت است. با استفاده از این روش می توانید به راحتی سوابق خود را در اختیار مردم و کاربران خود قرار دهید.

در واقع با طراحی یک سایت شخصی برای برند سازی باید مجموعه ای تعرف ها و تمجید ها را از خود داشته باشید. این نکته مهم است که باید روی چند فاکتور مانور دهید.

طراحی وب سایت شخصی برای افراد حقیقی و حقوقی

در بحث طراحی سایت حرفه ای به این نکته می رسیم که میتوانیم در دو بخش حقیقی و حقوقی طراحی داشته باشیم. در قسمت حقیقی یک وب سایت برای یک شخص با موضوع مورد علاقه فرد طراحی می شود. این موضوع می تواند آموزشی ، فروشگاهی ، تبلیغات و یا غیره باشد.

اما یک وب سایتی که برای یک شخص حقوقی طراحی می شود به نوعی معرفی کننده یک شرکت ، نام تجاری ، برند و یا موارد دیگر است. یک شرکت یا مجموعه به عنوان یک شخص حقوقی اقدام به طراحی سایت می کند. این موضوع این امکان را بریا آن ها ایجاد می کند که بتوانند به راحتی وارد تجارت الکترونیک شوند.

مراحل ساخت یک سایت شخصی

چرا افراد معروف سایت شخصی دارند؟

افراد معروف ، مشهور و یا سلبریتی ها برای قرار دادن بیوپرافی خود اقدام به طراحی یک سایت شخصی می کنند. در این وب سیات شخصی تصاویر خود را قرارمی دهند. با توجه به این افراد معروف راحت بین مردم شناخته می شوند می توانند به راحتی یک وب سیات قوی با اسم خود داشته باشند. با ورد به این وب سایت ها بیوگرافی کامل آن ها را مطالعه می کنید و می توانید یک گالری کامل از شخص مورد نظر خود را ببینید.

هزینه طراحی یک سایت شخصی

طراحی سایت شامل خدماتی متنوع برای کاربر است. قیمت طراحی سایت شخصی با توجه به شرایط خاصی تعیین می شود. این گزینه ها شامل :

  • هاست
  • دامنه
  • قالب
  • سئو
  • هسته مرکزی
  • مدیریت منو ها
  • ربات های مختلف
  • طراحی اختصاصی برای خدمات شما

تمام این عوامل در تعیین هزینه طراحی سایت موثر هستند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید