مجنتو چیست ؟ مجنتو یک پلتفرم فروشگاهی نسبتا گران است که در طراحی سایت های فروشگاهی بسیار کارامد است مجنتو کاربری بسیار حرفه ای و زیبایی دارد اما کار کردن با ان نیازمند دقت و حوصله ی فراوان است و بسیاری از قابلیت های ان به صورت غیر رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد قالب طراحی سایت با مجنتو بسیار متنوع است و امکانات فراوانی در اختیار کاربران قرار می دهد.

طراحی وب با مجنتو در نونگار

مجنتو یکی از قدرتمندترین پلتفرم‎ها برای طراحی سایت فروشگاهی است. یک طراحی سایت فروشگاهی دارای ویژگی‎های بی شماری است و هر کسب و کاری ویژگی‎های مخصوص به خود را دارد. مجنتو واجد شرایط تمام این انتظارات است و حضور بی نظیری در وب ارائه می دهد.

مجنتو همه کاره ترین پلتفرم با تم‎های شیک و ویژگی های سبد خرید عالی است. این پلتفرم از MYSQL به عنوان پایگاه داده برای ذخیره تمام اطلاعات استفاده می کند و دارای معماری ایده آلی برای پشتیبانی از تعداد زیادی از محصولات شما است. مقیاس پذیر و در استفاده قوی است، می تواند هزاران محصول را به خوبی مدیریت کند.

طراحی وب با مجنتو در نونگار

ویژگی های طراحی سایت با مجنتو

1. مجنتو دارای دو نسخه ی کامیونیتی و انترپرایز است که نسخه اول کاملا رایگان بوده و به سادگی قابل دانلود است اما مورد دوم که به نسخه ی شرکتی معروف است است به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای استفاده از ان باید لایسنس تهیه نمود .

2. طراحی سایت با مجنتو به صورتی ست که این امکان را فراهم می کند تا با ایجاد یک ادمین چندین سایت را مدیریت کنید و این کار به سادگی توسط یک کنترل پنل امکان پذیر است .

3. مجنتو کتابخانه ای منعطف دارد با هزاران افزونه که امکانات زیادی را برای تبلیغ در گوگل طراحی سایت در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد و این امکانات گسترش دادن سایت فروشگاهی را ساده تر می کند.

4. مجنتو برنامه ای سازگار با سئوی سایت است به این صورت که متاتگ توضیحات را با نقشه سایت ترکیب می کند تا عملیات ایندکس به خوبی صورت پذیرد و این باعث بهتر شدن رتبه ی سایت خواهد شد.

5. طراحی وب سایت با مجنتو شامل تمهیداتی نظیر علاقه مندی ها، نظرسنجی ها، تخفیفات و جوایز ویژه است که باعث مدیریت بهتر فروشگاه خواهد شد.

6. طراحی سایت با مجنتو این امکان را فراهم می کند که فعالیت بین المللی داشته باشید زیرا این برنامه از اکثر زبان ها ی زنده ی دنیا پشتیبانی می کند در واقع با استفاده از این برنامه می توانید به شرکت طراحی سایت چند زبانه فروشگاهی بپردازید.

7. مجنتو دارای قالب های غیر رایگان زیادیست که سازگاری با تبلت ها و گوشی های هوشمند را فراهم می کند و این باعث می شود طراحی سایت واکنش گرا باشد.

8. مجنتو افزونه های زیادی دارد که به صورت غیر رایگان قابل دسترس هستند اما برنامه نویسانی که در زمینه ی افزونه های مجنتو کار می کنند تمایل چندانی به انتشار افزونه های رایگان ندارند هرچند می توان برخی از افزونه ها را به صورت رایگان نیز دانلود کرد

9. و نکته اخر اینکه به خاطر داشته باشید گرچه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با مجنتو کار پرهزینه ای به نظر می رسد اما چون این پلتفرم از تکنولوژی های روز استفاده می کند به لحاظ فنی و بهینه تر و مورد اعتماد تر است.

ویژگی های طراحی سایت با مجنتو

آیا به دنبال یک طراحی سایت فروشگاهی هستید؟

اگر به دنبال یک طراحی سایت فروشگاهی هستید، مجنتو بهترین انتخاب برای شما است. رابط کاربری آسان و صفحات وب شیک آن تجربه بی عیب و نقصی را به بازدیدکنندگان می دهد و قدرت بیشتری را به حضور آنلاین شما اضافه می کند. ویژگی‌های پنل مدیریت در طراحی سایت با گزینه‌های متعدد برای مدیریت محصولات، افزودن هدایا و کوپن‌ها، راه‌اندازی پیشنهادات و تخفیف‌ها، مدیریت تاریخچه خرید کاربر و جزئیات خرید و حتی بیشتر.

خدمات طراحی و توسعه وب مجنتو در نونگار

1. خدمات یکپارچه سازی:

پلتفرم مجنتو انعطاف پذیر است و امکان ادغام آسان با بسیاری از خدمات دیگر را فراهم می کند. می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم.

2. توسعه مجنتو سفارشی:

ما برای ارائه ماژول های سفارشی برای نیازهای تجاری شما کار می کنیم تا طراحی را برای شما سفارشی کنیم.

3. خدمات انتقال:

کارشناسان ما می توانند به راحتی طرح موجود شما را به مجنتو منتقل کنند و شما می توانید از مزایای نامحدود آن بهره مند شوید.

4. یکپارچه سازی ابزار بازاریابی چند کاناله:

بسیاری از ابزارهای بازاریابی موجود برای کسب و کار شما مفید هستند و می توانند به راحتی با طراحی شما ادغام شوند.

5. توسعه افزونه مجنتو:

افزونه ها می توانند ناجی خواسته های فوری شما باشند و می توانند در زمان و تلاش صرفه جویی کنند، اما فقط متخصص می تواند در اینجا به شما کمک کند.

6. یکپارچه سازی درگاه پرداخت:

درگاه های پرداخت متعددی وجود دارد، اما ادغام درگاه شما با پلتفرم شما کاری است که ما می توانیم به راحتی انجام دهیم.

7. تعمیر و نگهداری و پشتیبانی مجنتو:

ما از طراحی مجنتو شما پشتیبانی بی‌نظیری ارائه می‌کنیم و همیشه برای کمک شما در دسترس هستیم.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید