امروزه تقریبا در همه ی شهرهای بزرگ و کوچک فروشگاه های زنجیره ای جهت ارائه انواع محصولات در پاسخ به نیازهای روزانه انسان ها شکل گرفته است. در شهرهای بزرگ با توجه به مسئله ی ترافیک و زمان گیر بودن، مراجعات حضوری را کمی با مشکل روبرو کرده است اما با پیدایش فروشگاه های زنجیره ای افراد با سرعت بالایی می توانند نیازهای خود را تهیه نمایند. ما روزانه شاهد افزایش تعداد زیادی از فروشگاه های زنجیره ای هستیم به همین دلیل رقابت شدیدی بین آن ها به وجود آمده است. طراحی سایت فروشگاه های زنجیره ای ضمن بهره گیری از بهترین روش بازاریابی امکان یک خرید راحت را برای مشتریان شما فراهم می سازد.

طراحی سایت تخصصی فروشگاه زنجیره ای

هر چقدر سایت شما از طراحی گرافیکی زیبا و مناسبی برخوردار باشد بدون رعایت اصول و استانداردهای طراحی نمی تواند موفقیت چندانی را برای شما به ارمغان بیاورد. از جمله نکات فنی موجود در طراحی سایت می توان به سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو اشاره نمود. با سئو طراحی سایت فروشگاه های زنجیره ای شما می تواند در صفحات نخست گوگل قرار بگیرد و به کاربران بیشتری جهت بازدید پیشنهاد شود.

نتیجه طراحی خوب فروشگاه زنجیره ای

طراحی خوب UX در طراحی سایت فروشگاهی باعث ایجاد انگیزه خرید در بازدیدکنندگان شما می شود. این باعث می شود که آنها بیشتر به شما اعتماد کنند. مهمتر از همه، باعث می شود که آنها تمایل بیشتری به خرید از شما داشته باشند.
طراحی خوب باعث ایجاد اعتماد فوری و افزایش تعامل کاربر برای طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای می شود. اما اگر یک طراح وب حرفه ای نباشید، ایجاد یک وب سایت زیبا که بازدیدکنندگان را به سمت خرید سوق دهد، می تواند سخت باشد.

نتیجه طراحی خوب فروشگاه زنجیره ای

طراحی سایت ریسپانسیو در فروشگاه زنجیره ای

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن از جمله عواملی هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. ریسپانسیو برای کاربران شما امکان بازدید با هر وسیله ی هوشمندی را فراهم می سازد. علاوه بر اجرای قابلیت ریسپانسیو موارد دیگری مانند امنیت، فضای مناسب ذخیره سازی باید در طراحی سایت فروشگاه های زنجیره ای اجرا شود. با طراحی سایت فروشگاه های زنجیره ای علاوه بر داشتن طراحی گرافیکی زیبا با محتوای مناسب و به صورت حرفه ای می توانید موفقیت بیشتری را در فضای اینترنت بدست بیاورید.

اهمیت طراحی اصولی سایت فروشگاه زنجیره ای

موضوع فقط گرافیک شیک و جلوه های حرکتی نیست. طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای شما باید از اصول UX استفاده کند که یک تجربه خرید یکپارچه ایجاد می کند، بنابراین هیچ مانعی برای رسیدن به پرداخت نهایی نباید وجود داشته باشد.
علاوه بر این، سایت باید ارزش برند شما را از طریق یک سبک منعکس کند. داشتن یک "ظاهر" حرفه ای و یکپارچه به خریداران تصویر ذهنی درباره تجارت شما می دهد و به عنوان نشانه ای از ارزش محصولات شما خوانده می شود. از قوانین طراحی UX در طراحی سایت چه میدانید؟

سرعت بالای لود شدن در طراحی سایت فروشگاه های زنجیره ای

از نکات مهم دیگر در طراحی سایت سرعت بالای لود شدن می باشد. زمانی که کاربر برای باز شدن صفحات سایت شما زمان زیادی معطل شود سریعا به سراغ بازدید از سایت دیگری می رود. بنابراین حتما باید به سرعت بالای لود شدن در طراحی سایت فروشگاه های زنجیره ای توجه زیادی شود. در اینجا دو تکنیک کاربردی برای افزایش سرعت لود سایت را آموزش داده ایم.

عوامل موثر در طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای

1. نوع کالا

محصولاتی را که می فروشید بررسی کنید، زیرا برخی از کالاها به انواع خاصی از مکان ها نیاز دارند. آیا فروشگاه شما به عنوان یک فروشگاه زنجیره ای، برای کاربران کامل می باشد؟
برخی کالا نیاز به دسترسی آسان دارند تا به مشتری امکان خرید سریع را بدهد. برخی محصولات مورد توجه عموم مصرف کنندگان هستند. مصرف کنندگان ممکن است تمایل داشته باشند که از فروشگاه های زنجیره ای واقع در مسیر رفت و آمد روزانه خرید کنند. این می تواند به معنای وجود رقبا متعدد باشد.
کالاهای تخصصی نیازهای منحصر به فرد بیشتری را نسبت به محصولات با هدف عمومی برآورده می کنند. مشتریان معمولاً بدشان نمی‌آید که برای خرید این نوع محصول از مغازه های متعدد دیدن کنند. زیرا نمی‌توانند آن را از طریق فروشگاه های محلی به راحتی تهیه کنند. این نوع فروشگاه ممکن است در نزدیکی سایر مکان‌های خرید عملکرد خوبی داشته باشد زیرا نیازهای خریداران آنها ممکن است مکمل یکدیگر باشند. به این ترتیب برای تبلیغات آنلاین هم می توانید در سایت های مرتبط تبلیغ کنید.

عوامل موثر در طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای

2. ترافیک سایت و مشتری شما

قبل از اینکه شر.ه به طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای کنید باید مشتریان خود را بشناسید. تعداد کاربران را که روزانه وارد سایت می شوند را تخمین بزنید چرا که برای خرید هاست به آن نیاز دارید. هر چه ترافیک بیشتری روانه سایت شما مپشود باید هاست قوی تری انتخاب کنید.

3. رقابت

سایر طراحی سایت های فروشگاهی مشابه می توانند به سایت فروشگاه زنجیره ای شما کمک کنند یا به آن آسیب بزنند. به این ترتیب که سایت های مرتبط شما را تبلیغ کنند و یا اینکه مشتریان شما را به خود جذب کنند.

کلام آخر

در مجموع، طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای شما باید یک ارتباط عاطفی بین شما و خریداران ایجاد کند. نونگار پردازش ارزش طراحی موفق را برای شما توضیح می دهد.
برای افزایش تبدیل در فروشگاه شما، ایجاد یک تجربه عاطفی و ارتباط با مشتریان به محصول است. مشتریان ابتدا با احساسات خرید می کنند و سپس با منطق توجیه می کنند. طراحی درخشان فروشگاه، که در سطح احساسی با مشتری ارتباط برقرار می کند، بیش از هر چیز دیگری برای تبدیل سایت کاربر به خریدار را انجام می دهد.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید