این روزها، اغلب افراد پذیرفته اند که داشتن یک طراحی سایت فروشگاه فرش برای تجارت بسیار مهم است. طراحی سایت فروشگاهی جایی است که کسب و کار شما به صورت آنلاین فعالیت می کند! به آن به عنوان ویترین مجازی خود فکر کنید. طراحی سایت فروشگاه فرش بهترین پلتفرم برای نمایش و ارائه محصولات و نشان دادن ارزش هنر خود در مورد فرش است.

اهمیت طراحی سایت فروشگاه فرش

به این فکر کنید که شما زمان و انرژی زیادی را صرف فروشگاه خود می کنید. شما فضایی برای دعوت مشتریان برای نشستن و گپ زدن با یک نماینده فروش طراحی می کنید. همچنین فضایی در نظر میگیرید که مشتریان به آسانی میان فرش ها حرکت کنند و نمونه ها را ببینید.

سهولت مشاهده و حرکت میان فرش ها در طراحی سایت به نوار پیمایش تشبیه شده است. اگر پیمایش وب‌سایت شما سخت است یا از نظر بصری جذاب نیست، می‌توانید مطئن باشید که بازدیدکنندگان به سرعت روی «X» کوچک کلیک کرده و به سایت بعدی می‌روند.

به عبارت ساده، شما به یک طراحی سایت فروشگاه فرش نیاز دارید که تمام بخش های آن در دسترس باشد. بنابراین ما این مقاله را به عنوان راهنما را ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کند که حضور آنلاین شما همان چیزی است که می خواهید باشد. طراحی سایت فروش فرش و گلیم نیز به شما کمک میکند.

اهمیت طراحی سایت فروشگاه فرش

7 عنصر اصلی طراحی سایت فروشگاه فرش

1. چگونه به نظر می رسید؟

احتمالاً این ضرب المثل را شنیده اید که می گوید: «شانس یکبار در خانه را می زند». این فقط برای روابط صادق نیست. همین را می توان در مورد طراحی سایت فروشگاه فرش نیز گفت. طبق مطالعات انجام شده، کاربران تنها 0.05 ثانیه زمان می برند تا در مورد یک صفحه وب نظر دهند.

مردم انتظارات روشنی از نحوه ظاهر یک وب سایت دارند. مطالعات گوگل نشان می‌دهد که طراحی سایت فروش فرش تهران با پیچیدگی بصری کم و طراحی‌های مرسوم جذاب‌تر تلقی می‌شوند.

در نتیجه طراحی سایت فروشگاه فرش را تمیز و ساده نگه دارید. متن باید به راحتی خوانده شود. بدون فونت های عجیب و پس زمینه تاریک. همچنین از استفاده بیش از حد تصاویر بپرهیزید. اگر یک صفحه بیش از حد حواس‌ کاربر را پرت می‌کند یا بارگذاری بیش از حد طول می‌کشد، خطر از دست دادن مشتری شما را تهدید می‌کند.

2. آیا استفاده از آن آسان است؟

به یاد داشته باشید اگر کاربران در پیمایش وب سایت شما مشکل داشته باشند، به سادگی آن را ترک خواهند کرد. بنابراین مطمئن شوید که اطلاعات اصلی شما در جلو و مرکز توجه قرار دارند. یک مشتری بالقوه هرگز نباید برای درک اینکه چه محصولاتی را می فروشید، کجا قرار دارید، یا چگونه با شما تماس بگیرد، دچار مشکل شود.

به همان اندازه مهم، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای کاربران موبایل بهینه شده است. در چند سال اخیر ترافیک وب موبایل از ترافیک دسکتاپ پیشی گرفت و این روند نه تنها متوقف نمی شود و یا حتی کاهش نمی یابد بلکه رو به افزایش است. طراحی سایت فروشگاه فرش سازگار با موبایل یک الزام مطلق است.

3. آیا خدمات و پیشنهادات شما واضح است؟

مصرف کنندگان امروزی عادت کرده اند که انبوهی از اطلاعات را در دست داشته باشند. آنها سؤالاتی دارند، و اگر بلافاصله پاسخ روشنی برای آنها نداشته باشید، طراحی سایت فروشگاه فرش دیگری را برای خرید آنلاین انتخاب می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، وب سایت شما باید خدمات و پیشنهادات شما را شفاف کند. یک کاتالوگ محصول و همچنین اطلاعاتی در مورد هر گونه خدماتی که ارائه می دهید در دسترس کاربر قرار دهید. هر چه وب سایت شما بتواند سوالات بیشتری را برای مشتریان خود پاسخ دهد، بهتر است.

خدمات و پیشنهادات سایت فروشگاه فرش

4. آیا حس اعتماد ایجاد می کند؟

می دانید که بازاریابی دهان به دهان چقدر برای مشاغل کوچک اهمیت دارد. برخی از فروشندگان در طراحی سایت فروشگاه فرش بیش از 60 درصد از فروش خود را از مشتریان معرفی شده انجام می دهند. نظرات کاربران و نقدهای آنلاین اساساً نسخه دیجیتالی بازاریابی دهان به دهان هستند.

بر اساس مطالعه اخیر 91٪ از مصرف کنندگان بین 18 تا 34 سال به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند. در نتیحه وقتی کاربر در حال ارزیابی گزینه های مورد نظرش است، قرار دادن نظرات مشتریان در وب سایت شما می تواند ترازو را به نفع شما تغییر دهد. از اضافه کردن توصیفات مشتری، نظرات ویدیویی و هر جایزه ای که کسب کرده اید نترسید!

5. آیا مشتریان می توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند؟

مشتریان نسبت به شرکت هایی که راهی برای ارائه بازخورد ارائه می دهند احساس خوبی دارند. به مشتریان اطلاع دهید اگر از شما خرید کنند از طریق ایمیل یا فرم نظرسنجی کوتاه با آنها تماس گرفته خواهد شد. این به مشتریان اطمینان می دهد که به تجربه آنها اهمیت می دهید حتی پس از خرید.

نظرسنجی های رضایت مشتری فقط برای مشتری مفید نیستند. نظر سنجی در طراحی سایت فروشگاه فرش راه هایی را برای بهبود کسب و کار و افزایش رضایت مشتری به شما نشان می دهند.

6. وجه تمایز شما چیست؟

چه چیزی طراحی سایت فروشگاه فرش شما را از سایز فرش فروشی ها متمایز می‌کند؟
شاید پدربزرگ شما 100 سال پیش فروشگاه شما را باز کرده است که برای نسل‌های متمادی به تجارت او را زنده نگه داشته اید. یا شاید، شما واقعا عاشق فرش هستید! ممکن است فرش های شما تماما هنر دست باشد و از هر کدام فقط یکی تولید میکنید. شاید قیمت و کیفیت شما منصفانه است. داستان شما هر چه که باشد، این چیزی است که شما را خاص می کند. به مشتریان خود اجازه دهید بدانند شما کی هستید و چرا باید از شما خرید کنند.

7. مردم چگونه می توانند به شما دسترسی پیدا کنند؟

شماره تلفن عالی است، اما کافی نیست. علاوه بر یک شماره تلفن، باید یک آدرس ایمیل و یا شما واتساپ نیز ارائه دهید و فراموش نکنید که فوراً به آن پاسخ دهید!

فرم های تماس با ما در طراحی سایت فروشگاه فرش نیز کلیدی هستند. آنها علاوه بر مفید بودن برای مشتریان، راهی عالی برای جمع آوری اطلاعات هستند. اگر فرم تماس با ما خود را به عنوان راهی برای دریافت "تخمین قیمت فرش" یا چیزی مشابه ارائه کنید، خریداران احتمالی نام، اطلاعات تماس و محصولات مورد نظر خود را به صورت فوری به شما می‌دهند.

چت ربات‌های زنده مکالمات واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند و به سؤالات مشتریان در هنگام مرور پاسخ می‌دهند. بعلاوه، مشتریان در هنگام تعامل با ربات های چت به طور متوسط 73 درصد رضایت دارند.

دسترسی به طراحی سایت فروشگاه فرش

کلام پایانی

یک طراحی سایت فروشگاه فرش خوب طراحی شده و با دقت فکر شده می تواند ابزار قدرتمندی برای جذب مشتریان بالقوه باشد. طراحی سایت فروشگاه فرش جامع به مشتریان این امکان را می دهد که واقعاً شما را بشناسند. از جامع، منظور یک کاتالوگ محصول، نظرات مشتریان، چندین نقطه تماس، و بخش "درباره ما" است که توضیح می دهد چه چیزی شما را متمایز می کند.

اگر آماده طراحی سایت فروشگاه فرش زیبا، قوی و آسان برای راه‌اندازی هستید، همین امروز می توانید یک مشاوره رایگان با یکی از مشاوران نونگار پردازش داشته باشید!

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید