به هر نحوی که درگیر دنیای شگفت انگیز و پر زرق و برق زیبایی هستید، نکاتی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی و ساخت وب سایت زیبایی خود در نظر داشته باشید.

اهمیت طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

صنعت طراحی سایت آرایشی زیبایی در حال حاضر در حال رونق است. کسب‌وکارهای بی‌شماری در سراسر جهان محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی را به فروش می‌رسانند. در هر حوزه ای که درگیر دنیای زیبایی هستید، نکاتی وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی و طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی خود در نظر داشته باشید.

اهمیت طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

چرا طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی خوب مهم است؟

طراحی سایت فروشگاهی شما اغلب اولین نقطه تماسی است که مشتریان احتمالی شما با کسب و کار شما دارند. بنابراین، این اولین فرصت برای ایجاد یک تأثیر فوق العاده است. به عبارتی اولین برداشت به حساب می آید!

طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شما نمایشی بصری از کسب و کار شما را به جهان نشان می دهد. شما باید خود و کسب و کارتان را به عنوان سازمانی معرفی کنید که به کاری که انجام می دهند، هر چه که باشد افتخار می کند. برای این کار به طراحی سایت خوب نیاز دارید. وب سایت خود را از نظر یک فروشگاه فیزیکی در نظر بگیرید. اگر فروشگاه فیزیکی داشتید چطور بود؟ آیا می خواهید تمیز و مرتب باشد؟ آیا دوست دارید که برای مشتریان شما آسان باشد که در اطراف حرکت کنند و آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند؟

اصول طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تفاوتی ندارد. فرآیندهای مرور و خرید باید جذاب باشد، به آسانی بتوان سایت را پیمایش کرد و به وضوح چیدمان کرد تا موفقیت آن به حداکثر برسد.

مشتریان طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

منطقی است که کسی که علاقه زیادی به زیبایی دارد، وقتی زیبایی را می بیند، قدردان آن خواهد بود. به مشتریان خود و شخصیت آنها فکر کنید. برای مثال، میکاپ آرتیست ها به جزئیات کار خود افتخار می کنند. کل حرفه آنها بر این است که با تکنیک های ماهرانه آرایش و نکات زیبایی متخصص آنها، افراد را زیبا جلوه دهند.

وب سایت شما باید با شخصیت مشتریان شما مطابقت داشته باشد. طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی خوب می تواند به این امر برسد. وب سایت شما چهره کسب و کار زیبایی شماست و طراحی وب شما آرایش آن است!

مشتریان طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

سرعت لود طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

کاربران نمی‌خواهند زمانی را در انتظار صفحاتی با سرعت بارگذاری آهسته یا تلاش برای پیمایش در یک وب‌سایت صرف کنند. آنها آنچه را که می خواهند باید در لحظه به آن دسترسی داشته باشند!

دوره توجه 8 ثانیه ای به این معنی است که شما نیاز دارید که محتوا و طراحی وب سایت شما سریع و دقیق باشد. شما باید کاری خارق العاده انجام دهید تا مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید و مطمئن شوید که آنها شما را به یاد می آورند. خارج از چارچوب فکر کنید و وب سایت خود را متمایز و منحصر به فرد کنید. رقابت بسیار زیادی وجود دارد و کسب و کارهای زیادی برای همان افراد بازاریابی می کنند.

اگر می خواهید به خاطر کاربران بمانید، باید با یک طراحی سایت فروشگاه آرایشی و بهداشتی زیبا و ماهرانه شروع کنید. سپس باید محتوای جذاب را در قالب متن، تصویر و ویدئو بگنجانید. در نهایت، باید چند کمپین بازاریابی ایجاد کنید تا مردم را به سایت خود بکشانید و محصولات شما را بخرند. با بررسی چگونگی افزایش سرعت لود طراحی سایت بازده بیشتری از سایت داشته باشید.

یک وب سایت آرایشی و بهداشتی ایده آل چگونه خواهد بود؟

1. زیبا

به یاد داشته باشید، ظاهر در صنعت زیبایی مهم است و وب سایت شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. طرح رنگ، لوگو، فونت متن، منوها و تصاویر خود را در نظر بگیرید.

2. کاربر محور

وب سایت شما با در نظر گرفتن مخاطبان هدف خود، منوی ناوبری را از صفحه ای به صفحه دیگر امکان پذیر کند. همه چیز به وضوح برچسب گذاری شود و به درستی و استراتژیک برای دستیابی به بهترین هدف اصلی شما یعنی تبدیل کاربر به مشتری صفحات پیوند داده شود.

3. Mobile Friendly

آیا اهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی را می دانید؟ وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه و همچنین لپ تاپ ها و دسکتاپ ها معجزه می کند. بیش از نیمی از جستجوهای اینترنتی در حال حاضر بر روی دستگاه تلفن همراه انجام می شود. بنابراین اگر سایت شما سازگار نیست، می مخاطبان بالقوه خود را به نصف کاهش می دهید.

مشتریانی که در سالن نشسته اند و منتظر هستند تا زمان شستن رنگ از روی موهایشان شود. در حالی که در همان زمان سایت های فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی را با تلفن همراه خود مرور می کنند. از سوی دیگر، بازه توجه 8 ثانیه ای را در نظر بگیرید، در حالی که منتظر بارگذاری صفحات وب نه چندان مناسب برای موبایل هستند. آیا تصور می کنید آنها صبورانه منتظر خواهند بود؟ یا روی ضربدر کلیک می کنند و جای دیگری را نگاه می کنند؟

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی موبایل فرندلی

نام دامنه در طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

نام دامنه شما نیز بخشی از تصویر وب سایت شما است. نامی را انتخاب کنید که در ذهن مردم بماند و تشخیص آن آسان باشد. شما می توانید با نام دامنه خود آزمایش کنید، اما مطمئن شوید که با طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شما و آنچه ارائه می دهید مرتبط است. نام‌های دامنه معمولاً برای مقاصد بازاریابی بهترین کارایی را دارند، زیرا مردم می‌دانند قبل از کلیک کردن روی آن‌ها چه انتظاراتی از سایت‌ها داشته باشند.

نام های دامنه معمولاً بسیار مقرون به صرفه هستند و راهی فوق العاده برای تصویرسازی از هدف کلی وب سایت شما هستند. کمی وقت بگذارید و به دنبال یکی از آنها بگردید که نمایانگر وب سایت شما و طراحی آن باشد.

کلام آخر

اکنون که اهمیت طراحی وب خوب را می دانید، می توانید گام های مثبتی برای رسیدن به آن بردارید. همه این جنبه ها را کنار هم قرار دهید تا یک وب سایت زیبایی شگفت انگیز ایجاد کنید. و به یاد داشته باشید، وب سایت شما چهره کسب و کار شماست. زیباش کن. برای اینکار می توانید از تیم نونگار پردازش کمک بگیرید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید