از آن‌جایی که با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت همچنین روی آوردن کسب‌وکارها به فضای مجازی و اینترنت باید بهترین طراحی سایت فروشگاهی را برای کاربران خود ارائه دهید تا از رقیبان خود جلو بزنید و مشتریان بی‌شماری را جذب سایت کنید یکی از کسب‌وکارهای مهمی که به فضای اینترنت روی آورده فروشگاه پوشاک می‌باشد. پوشاک که یکی از نیازهای اولیه افراد می‌باشد ، بنابراین کسب‌وکار مرتبط با پوشاک از رونق زیادی برخوردار می‌باشد. پوشاک در طبقه بندی‌های مختلفی قرار دارد یعنی آقایان ، بانوان و کودکان اشاره کرد که ما در این بخش می‌خواهیم به طراحی سایت فروشگاه پوشاک بچه اشاره کنیم.

مزایای مهم داشتن طراحی سایت پوشاک بچه

داشتن طراحی سایت برای هر کسب‌وکاری از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد از جمله می‌توان به کم شدن هزینه‌های زیاد، کاهش رفت‌وآمدها که به کم شدن ترافیک منجر می‌شود و از طرفی به راحتی در دسترس بودن یعنی بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی سایت و یا فروشگاه مورد نظر در دسترس باشند اشاره کرد. همچنین از دیگر مزایای مهم داشتن طراحی سایت می‌توان به بازاریابی بیش‌تر یعنی با استفاده از وب سایت شما می‌توانید بدون داشتن نیروهایی که در محیط بیرون حضور داشته باشند اقدام به جذب مشتری کنید. به علاوه می‌توانید اعتبار خود را در بین افراد افزایش دهید همچنین شما می‌توانید اطلاعات کاربرانتان را در اختیار داشته باشید و هر لحظه که خواستید اقدام به ارسال پیامک و یا ایمیل کنید تا آن‌ها را از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه خود مطلع کنید.

مزایای مهم داشتن طراحی سایت پوشاک بچه

نکات مهم طراحی سایت فروشگاه بچه

موارد مهمی که باید در طراحی سایت فروشگاه بچه رعایت کنید عبارتند از:

1. سئو و بهینه سازی عالی

بعد از ایجاد سایت شما حتما باید به فکر سئو و بهینه سازی سایت باشید تا در نتایج جستجوی افراد در اولویت گوگل ظاهر شوید. همانطور که می‌دانید گوگل یک منبع قابل اعتمادی برای افراد می‌باشد و زمانی که افراد در آن به جستجو می‌پردازند به هر سایتی که برای آن‌ها ظاهر شوند از آن بازدید کرده و در صورت رضایت مشتری آن فروشگاه خواهند شد.

2. دارای سرعت بارگذاری بالا

یکی از مهمترین موارد که باید در طراحی سایت به خصوص طراحی سایت فروشگاهی رعایت کنید سرعت بارگذاری بالایی می‌باشد. یعنی افراد باید هنگام ورود به سایت مورد نظر به هیچ عنوان منتظر نمانند و در سه ثانیه سایت مورد نظر بارگذاری شود از آن‌جایی که افراد حوصله و صبر زیادی ندارند در صورت مشاهده سرعت بارگذاری پایین، سایت را بسته و به سراغ سایت‌های دیگری می‌روند. پس از اهمیت سرعت طراحی سایت غافل نشوید همچنین سایت خود را در مرورگرهای مختلف چک کنید تا در صورت وجود مشکل اقدام به رفع آن کنید.

3. گرافیک سایت

مورد دیگری که به خصوص در طراحی سایت فروشگاه پوشاک بچه حائز اهمیت می‌باشد و باید آن را رعایت کنید گرافیک جذاب و مناسب می‌باشد. در این حال که سایت شما مرتبط با کودکان می‌باشد شک نکنید که گرافیک تاثیر بسیار بالایی را در جذب افراد می‌گذارد بنابراین توجه کنید تا متناسب با روحیه کودکان گرافیک و طراحی سایتی را ارائه دهید تا دوست داشته باشند در سایت شما حضور داشته باشند.

فروشگاه آنلاین پوشاک بچه

4. ریسپانسیو بودن

مورد دیگری که نه تنها در طراحی سایت فروشگاه پوشاک بچه بلکه در همه‌ی طراحی سایت‌ها باید رعایت کنید نمایش دادن سایت، متناسب با نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت می‌باشد همانطور که مطلع هستید نیمی از کاربران موبایلی هستند و اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد کاربران بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

5. امنیت سایت

افزایش امنیت طراحی سایت یکی دیگر از موارد مهمی می‌باشد که باید در حین طراحی سایت به آن توجه کنید به خصوص اگر سایت شما سایت فروشگاهی باشد. چرا که افراد می‌خواهند اطلاعات بانکی و کارتی خود را در اختیار سایت شما قرار می‌دهند باید خیالشان از هک نشدن اطلاعاتشان و خالی نشدن حسابشان توسط هکران راحت باشد تا با خیال راحت اطلاعات شخصی خود را قرار دهند.

6. قرار دادن لینک‌های شبکه اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی فضای مهمی برای گذراندن وقت افراد می‌باشد و با دیدن لینک‌های شبکه اجتماعی باعث می‌شود تا جذب کسب‌وکار شما شوند توجه داشته باشید تا در شبکه‌های اجتماعی هم بسیار فعالیت کنید تا افراد بی‌شماری را به فروشگاه خود دعوت کنید.

نکات مهم طراحی سایت فروشگاه بچه

مواردی که حتما باید در سایت شما وجود داشته باشد:

1. بخش تماس با ما

در این بخش شما اطلاعات تماس را در اختیارکاربران قرار می‌دهید تا در صورت نیاز با تماس تلفنی و... با شما به گفتگو بپردازند. و پرسش‌های ذهن خود را مطرح کنند.

2. بخش درباره ما

افراد دوست دارند تا درباره شما بدانند و اطلاعات کسب کنند شما می‌توانید زندگینامه خود را‌ که چطور به جایی که هستید رسیدید را برای افراد توضیح دهید.

3. بخش نظرات

این بخش یکی دیگر از بخش‌های مهم در سایت شما می‌باشد با قرار دادن قسمتی به عنوان نظرات افراد می‌توانند تجربه خود را در خصوص خرید و رضایت خود مطرح کنند تا افراد دیگری را راحت‌تر به خرید راهنمایی کنند. وجود بخش نظرات به راحتی اعتماد افراد را به خود جلب کرده و آن‌ها را جذب سایت می‌کند.

4. بخش جستجو

مهمترین موردی که حتما باید به آن توجه کنید بخش جستجو می‌باشد یعنی افراد وقتی وارد سایت شما شدند دوست دارن به راحتی با جستجوی ساده به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند برای همین اگر آن‌ها به دنبال پوشاک دخترانه یا شلوار دخترانه می‌باشند با یک جستجوی ساده به آن بخش می‌روند.

5. بخش محصولات

این بخش نیز برای قرار داد نمایش محصولات و ذکر مشخصات مورد نظر به همراه تصویر با کیفیت می‌توانید افراد را با آن‌ها آشنا کنید تا با خواند مشخصات کاملی که قرار داده‌اید اقدام به سفارش کنند.

6. تصاویر

این بخش نیز برای قرار داد نمایش محصولات و ذکر مشخصات مورد نظر به همراه تصویر با کیفیت می‌توانید افراد را با آن‌ها آشنا کنید تا با خواند مشخصات کاملی که قرار داده‌اید اقدام به سفارش کنند.

تصاویر طراحی سایت فروشگاه بچه

بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاه پوشاک بچه

اگر می‌خواهید تا یک سایت عالی را ارائه دهید باید آن را به دست افراد مجرب و حرفه‌ای بسپارید. شما باید با تحقیق وبررسی شرکت‌های مختلف طراحی سایت را بررسی کرده سپس کار خود را به یکی از آن‌ها دهند چرا که شرکت مورد نظر با داشتن تیم حرفه‌ای و مجرب می‌توانند بهترین سایت همچنین سئو سایت عالی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
  • کد پستی : 1456963143
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید