در حال حاضر کسب و کار های اینترنتی رونق زیادی یافته است و افراد از این طریق به کسب درآمد پرداخته اند . افرادی که دارای کارهای سنتی هم هستند که امروزه به طراحی سایت و انجام فعالیت های آنلاین پرداخته اند زیرا بسیاری از افراد همواره از اینترنت بهره می گیرند در طراحی سایت می توان علل مختلفی همچون سیاسی ، مالی و فرهنگی در نظر گرفت . اما یکی از پرطرفدار ترین سایت هایی که کاربران زیادی را تاکنون به خود جذب کرده است ، سایت های مربوط به همسریابی میباشد آن دسته از افرادی که به راه اندازی سایت همسریابی پرداخته اند ، این قابلیت را در آن ایجاد نمودند که هر شخصی که می خواهد داخل سایت فعالیت داشته باشد با انتخاب یک پروفایل مناسب و اطلاعات مربوط به خویش به جستجو درباره همسر آینده اش می پردازد .

لازم به ذکر است که بدانید طراحی سایت همسریابی در فضای اینترنت انجام شده که شما قادر هستید اطلاعات و محتوا های مختلفی را همچون ویدیو ، متن و تصاویری را وارد نمایید . این محتواها به واسطه طراح سایت بارگذاری می شود . هدف کلی از ایجاد سایت همسریابی راه اندازی یک وب سایت در فضای مجازی می باشد که امکان بارگذاری انواع متن و عکس در آن وجود دارد . این سایت دارای قابلیت های متفاوتی می باشد مثلاً کاربران با ارائه اطلاعات شخصی و یک پروفایل از خویش می توانند که به صورت رایگان در این سایت عضویت داشته باشند . یکی دیگر از قابلیت های ویژه این وب سایت چت و بحث برای کاربران تست . در چنین فضایی آشنایی با افراد بیشتر که قصد ازدواج دارند ، میسر می گردد .

اخذ مجوز به منظور راه اندازی سایت همسریابی

اگر شما می خواهید که یک سایت همسریابی راه اندازی کنید ، بایستی بدانید که راه اندازی چنین سایتی نیاز به مجوز دارد ؛ چرا که بر اساس شنیده هایی در این باره سوء استفاده های زیادی اتفاق می افتد . در نتیجه به منظور جلوگیری و کاهش اینگونه سوء استفاده ها ، گرفتن مجوز برای راه اندازی سایت همسریابی ضروری است . اما در حال حاضر متأسفانه نیروی انتظامی و پلیس فتا گزارش ‌هایی را ارائه داده ند مبنی بر اینکه حدود ۱۰۰ وب سایت همسریابی به صورت غیر قانونی راه‌اندازی شده است که با آنها برخورد قانونی می شود .

همانگونه که میدانید ازدواج یک امر مقدس است پس نباید بر این امر مقدس رفتار های غیر متعارف از افراد سر بزند . بر اساس گزارشاتی که در این زمینه به دست آمده سایت هایی که قصد دارند در زمینه همسریابی در فضای مجازی مشغول به فعالیت شوند بایستی از سوی اداره کل ورزش و جوانان نیز مجوز داشته باشند .

افراد ناظر بر سایت های همسریابی

سکاربران باید بدانند که تمامی گروه های موجود در سایت های همسریابی یک فرد ناظر در آن فعالیت دارد به طوری که قادر است چت ها را بخواند و در صورت نیاز وارد صحبت دو طرف می شود ؛ در نتیجه تذکرات لازم را به آنها خواهد داد .

ساخت و راه اندازی سایت همسریابی

مزایا و معایب مربوط به سایت همسریابی

به هنگام راه اندازی انواع سایت ها مطمئناً هر یک از آن ها مزایا و معایبی را به دنبال خواهد داشت ، که ما می‌ خواهیم در اینجا ابتدا مزایا و سپس معایب سایت همسریابی را بشماریم :

▪ تسهیل در ایجاد روابط میان کاربران مختلف
▪ دسترسی بالا به افراد مختلف در این سایت ها

معایب

▪ پایین بودن احتمال شناخت درست
▪عدم دسترسی به رفتار های غیر کلامی

امنیت موجود در سامانه ها و سایت های ازدواج

بر اساس تحقیقات و گزارشاتی مبنی بر امنیت اینگونه از سایت ها بایستی نتیجه گرفت که امنیت این سایت ها و پایگاه داده های آن ها بسیار قوی است و هیچگونه فردی قدرت نفوذ به آنها را نخواهد داشت ؛ پس اطلاعات کاربران سایت در دسترس همگان قرار نمی گیرد . یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید ، این است که گاهی اوقات افراد سایت های دوستیابی و همسریابی را با یکدیگر اشتباه می گیرند ؛ امّا دقت داشته باشید که سایت‌ های همسریابی حتما نیاز به مجوز دارند و به عنوان یک فعالیت اجتماعی و کاری به صورت رسمی معرفی می گردد . اما طراحی سایت دوست یابی کارشان قانونی نیست و هیچ گونه مجوزی برای آنها صادر نمی گردد .

گاهی اوقات ما شاهد رفتارهای غیر متعارف و ضد اجتماعی در سایت ‌های همسریابی بوده‌ایم ؛ در نتیجه اخذ مجوز برای این سایت ها به تصویب رسیده است و در صورتی که راه اندازی سایت بدون مجوز انجام شود ، در واقع کاری غیر قانونی صورت گرفته است که این عمل می ‌تواند پیگرد قانونی و تعطیلی وب سایت را به دنبال داشته باشد .

نقش فرهنگی طراحی سایت همسریابی

طراحی و راه اندازی سایت همسریابی معمولاً دیدگاه های مختلفی را به همراه دارد ، اما دقت داشته باشید که طراحی این گونه سایت ها کمک شایانی به افراد علاقه مند به ازدواج می کند . وب سایت های همسریابی با ایجاد یک بستر مطلوب و مناسب موجب شده تا هر یک از افرادی که قصد ازدواج دارند جهت آشنایی و شناخت از یکدیگر اولین گام را بردارند . همانطور که میدانید به موضوع ازدواج و مسائل فرهنگی مربوط به آن اهمیت زیادی داده شده است . در حقیقت طراحی سایت های همسریابی سبب پیشرفت و تکامل فرهنگی و اعتقادی بسیاری از جوانان با استفاده از یک انتخاب مناسب می‌گردد که در نهایت به ازدواج منجر می شود .

قابلیت های موجود در طراحی سایت همسریابی

یکی از مهمترین قابلیت هایی که در طراحی سایت همسریابی وجود دارد ایجاد پروفایل شخصی توسط کاربران موجود در سایت می باشد افراد زیادی پس از وارد شدن به طراحی سایت و همچنین گرفتن عضویت رایگان می توانند خیلی راحت مراحل ایجاد یک صفحه شخصی را برای خود فراهم نموده و اطلاعات شخصی و تصاویر پروفایلی برای خود برگزینند. از دیگر امکانات مربوط به طراحی سایت همسریابی قابلیت چت و گفتگو و تبادل نظر است که این ویژگی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. اگر نمیدانید طراحی سایت حرفه ای چه قابلیت هایی دارد این صفحه را دنبال کنید.

وب سایت همسریابی

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و ملاقات با مردم به صورت آنلاین هر روز به یک امر عادی تبدیل می شود. اگر به دنبال ملاقات با شخص جدیدی هستید، قرار آنلاین راه مناسبی است. وب سایت دوستیابی یا میتوان گفت دوستیابی آنلاین، پرطرفدارترین چیز در این عصر دیجیتال است. از آنجایی که گزینه های زیادی در اختیار کاربر قرار میگیرد، آنها میتوانند پروفایل‌های زیادی را با توجه به انتخاب خود بررسی کنند. دوستیابی آنلاین باعث صرفه جویی در زمان می‌شود زیرا کاربر میتواند افراد را در صفحه نمایش یا دسکتاپ خود به صورت جهانی بررسی کند. دوستیابی آنلاین ارتباط و کشف افراد جدید را آسان میکند.

وب سایت همسریابی

دوستیابی آنلاین از طریق وب سایت

در حال حاضر بسیاری از وب‌سایت‌های دوستیابی آنلاین در دسترس هستند که از طریق آنها پسران و دختران از شانس خود برای یافتن شریک زندگی آینده‌اشان استفاده ‌کنند. افراد فقط باید ثبت نام کنند و سپس هر روز شانس خود را برای یافتن همسر آینده خود امتحان کنند. این پلتفرم وب‌سایت دوستیابی آنلاین همچنین خدماتی را ارائه می‌‌دهد که ابتدا یکدیگر را بشناسید یا از طریق چت، تماس صوتی یا تماس ویدیویی سازگاری را بررسی کنید. اگر کاربر فردی را سازگار پیدا کند، می‌تواند برای اولین قرار ملاقات خود برنامه‌ریزی کند، اگر نه، می‌تواند به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

1. می توانید با افراد بیشتری ملاقات کنید

بهترین چیز در مورد این وب سایت ها این است که می وانند شما را با هزاران شریک مطابقت دهند. اگر در محیطی کار یا زندگی میکنید که افراد مجرد زیادی برای ملاقات ندارند، یا اگر حلقه اجتماعی بزرگی ندارید، بسیار مفید است.

2. شما می توانید با افراد همفکر ملاقات کنید

اینکه بتوانید فهرست و مشخص کنید در یک شخص به دنبال چه چیزی هستید، به شما این شانس را میدهد که با فردی مشابه خودتان آشنا شوید. اگر اعتقادات شما برای شما مهم است و اتفاقاً بخشی از جامعه‌ای هستید که در آن فرهنگ یا اعتقادات معنوی شما در اقلیت است، دوستیابی آنلاین میتواند شما را با افرادی آشنا کند که سیستم‌های اعتقادی مشابهی دارند.

3. برای افراد خجالتی خوب است

اگر خجالتی هستید، پس سایت‌های همسریابی آنلاین یک موهبت الهی هستند! اینکه بتوانید شخصیت خود را در قالب تصاویر، پیام‌های ویدیویی و... بیان کنید به این معنی است که شما زمان دارید تا درباره آنچه میخواهید در مورد خود بگویید فکر کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

معایب طراحی سایت‌ همسریابی

1. پروفایل ها همه چیز را به شما نمی گویند

جدا از مشکلی که سایت‌ها در بررسی صحت اطلاعات ارسالی دارند، پروفایل‌ها نمی توانند همه چیز را در مورد یک شخص به شما بگویند. نشانه‌های رفتاری غیرکلامی وجود دارد که تنها زمانی می‌توانید از آنها مطلع شوید که مستقیماً با یک فرد تعامل داشته باشید.

2. بیشتر سایت ها تمرکز زیادی روی جذابیت فیزیکی دارند

غیرقابل انکار است، اگر نام سرگرم کننده‌ و یا تصویری زیبا در صفحه خود دارید، درخواست‌های بسیار بیشتری از مردم برای ملاقات و آشنایی با شما دریافت خواهید کرد. در نتیجه، بسیاری از سایت‌ها تمرکز زیادی بر جذابیت فیزیکی دارند و رفتارهای اعضا نیز تمایل به نشان دادن این امر دارند.

3. میتواند خطرناک باشد

اینجا دنیای خطرناکی است و اینترنت مملو از کلاهبرداران، کلاهبرداران و انواع بازی های اعتماد به نفس است. پس خیلی مراقب باشید. شما هرگز نمی دانید که آیا پروفایلی که به آن نگاه می کنید واقعی است یا خیر.

نتیجه‌گیری

سایت‌های همسریابی این به شما فرصتی می دهد تا با افراد بیشتری با طرز فکر و قصد مشابه آشنا شوید. اما مانند هر محیط دیگری، باید اقداماتی را برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری‌ها و خطرات احتمالی انجام دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید