مقدمه

لوکال‌ هاست در حقیقت یک محیط محلی در سیستم شخصی شما به حساب می‌ آید که محیطی همچون هاست یا یک سرور واقعی را برای ما به وجود خواهد آورد اهمیت هاست در طراحی سایت را در این لینک بخوانید. پس از نصب برنامه های مورد نیاز بر روی سیستم تنها شما برای مشاهده آدرس این وب هاستینگ بایستی بر روی مرورگر خویش عبارت http://localhost را جستجو نمایید. مزایای هاست پرترافیک چیست؟ در واقع این آدرس همان آدرس محلی سیستم کامپیوتر شما است که به صورت IP 127.0.0.1 تنظیم شده است.

به چه دلیل از لوکال هاست استفاده می شود؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که چرا بایستی از لوکال هاست در عوض هاست استفاده نمود پس از اینکه با مفهوم لوکال هاست آشنا شدید باید برای شما این مسئله را مطرح کنیم که چرا ما باید از لوکال هاست استفاده نمایید به منظور بررسی و ارزیابی کد‌های php خود باید حتماً به یک سرور و اینترنت دسترسی پیدا کنید. شاید بخواهید بدانید سرور چیست؟ انواع سرور کدامند؟ جهت تهیه یک سرویس کاملاً استاندارد باید هزینه را پرداخت نمایید. به طور معمول به منظور اجرایی و بررسی نمودن پروژه‌هایی که در مراحل آزمایشی قرار دارند پرداخت هزینه‌ به صرفه نمی باشد.
به جز مسئله هزینه امکان دارد گاهی اوقات نتوانید به سرور و اینترنت متصل شوید. یکی از نکات دیگر این است که هرگاه بخواهید یکسری تغییرات و ویرایش‌هایی را بر روی فایل‌های موجود در سیستم به وجود بیاورید، بایستی بر روی هاست اصلی نیز این تغییر و تحولات را ایجاد نمایید که در واقع انجام چنین تغییراتی بر روی سیستم زمان زیادی از شما می گیرد ؛ بنابراین توصیه می شود نخست آزمون و خطاها همچنین ویرایشات لازم را بر روی یک سرور مجازی تست نمایید و پس از پایان کار آن را بر روی هاست آپلود کنید.
بهتر است بدانید احتمالاً کد‌های موجود ممکن است از یک سری خطاها و مشکلات امنیتی برخوردار باشد ؛ بنابراین با واقع شدن بر روی اینترنت دچار آسیب‌های جدی می گردد. از این رو توصیه می ‌شود به منظور حفظ و نگهداری امنیت اطلاعات پیش از همه آن‌ها را بر روی کامپیوتر شخصی خویش تست نموده و پس از نهایی شدن و برطرف نمودن خطاها و مشکلات آنان را بر روی هاست قرار دهید.

معرفی بهترین نرم افزارهای لوکال هاست

معرفی wamp

از جمله پلتفرم‌های شبیه ساز که بر اساس ویندوز فعالیت می کند و میتواند سیستم شما را به یک لوکال هاست تبدیل نماید می توان به wamp اشاره نمود. به طور کلی این پلتفرم از کلماتی همچون Windows، Apache، Mysql، PHP گرفته شده است. شما با نصب نمودن Wamp به شکل خودکار تمامی این برنامه ها را بر روی سیستم مربوط به شما نصب و سپس راه اندازی خواهد کرد. Wamp همچون Xampp که در چند پاراگراف بعد آن را توضیح خواهیم داد، فعالیت می کند. در نهایت این قابلیت را برای شما میسر می ‌کند تا بدون احتیاج به اینترنت هاست و انجام تنظیمات ویژه قادر باشید تغییرات خویش را به شکل آفلاین انجام دهید و سپس نتایج مربوط به فعالیت اش را مشاهده نمایید.
از جمله مزایای استفاده از لوکال هاست می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • آفلاین و بدون احتیاج به اینترنت
  • سرعت بالا
  • رایگان
  • حفظ و نگهداری امنیت اطلاعات
  • امکان انجام تغییرات آسان و ویرایش سریع
  • شیوه ایجاد لوکال هاست
معرفی بهترین نرم افزارهای لوکال هاست

معرفی Laragon

از جمله موثرترین و بهترین شبیه سازهای لوکال هاست می توان Laragon را معرفی نمود. این نرم‌افزار در حقیقت یک محیط کاملاً مناسب جهت سرویس‌هایی همچون Nginx، Apache، MySQL، PHP، Redis، Node.js، پایتون و جاوا است و تنها از پرسپولیس ویندوز پشتیبانی خواهد کرد. Laragon در واقع دارای طراحی کاربری ساده و راحت و کم حجم می باشد که شما به آسانی و در مدت زمان اندکی قادر هستید تا آن را بر روی سیستم کامپیوتر خویش طراحی، نصب و راه اندازی نمایید. از جمله مزایای دیگری که این شبیه ساز دارد می‌ توان به جابجایی آن به درایو یا سایر سیستم ها اشاره نمود. در حقیقت شما با نصب نمودن شبیه ساز Laragon بر روی کامپیوتر قادر هستید سایتی را راه اندازی نمایید و تغییرات و ویرایش‌های لازم را بدون هیچگونه مشکلی ایجاد نمایید.

معرفی Maml

اگر می‌خواهید بر روی سیستم عامل مک وردپرس را نصب نمایید و نخستین سایت آزمایشی خویش را راه اندازی نمایید بهتر است شبیه ساز Mamp در مورد استفاده قرار دهید. Mamp به صورت نا خود به منظور سیستم‌عامل‌های انتشار یافت اما به تدریج از سیستم عامل‌های دیگر نیز پشتیبانی نمود. بطور کلی این پلتفرم نام خود را از کلماتی همچون Mac، Apache، Mysql، PHP گرفته است. شما خیلی راحت و آسان قادر هستید این سرویس را بر روی سیستم خویش قرار دهید. ایجاد سرور به شکل نامحدود از خصوصیات این پلتفرم پرطرفدار می باشد.

معرفی Xampp

اگر می خواهید با پلتفرم‌های شبیه ساز لوکال هاست که طرفدار زیادی دارد ، می‌ توان به xampp اشاره نمود. این شبیه ساز در واقع قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل‌ها را دارا است ؛ بنابراین این پلتفرم متشکل از سرویس دهنده‌‌های Apache، Mysql، PHP و Perl می باشد. توجه داشته باشید که این شبیه ساز قوی به طراحان سایت قابلیت‌هایی را خواهد داد تا بدون احتیاج به اینترنت، تهیه هاست و پرداخت هزینه قادر باشند یک وب سایت آزمایشی برای خویش طراحی نموده و در پایان آن را مشاهده کنند.

سخن پایانی

سخن پایانی

وب سایت های زیادی وجود دارند که معمولاً با زبان php نوشته می‌ شوند برخی از سیستم‌‌ها و کامپیوتر‌ها قادر نیست از آن پشتیبانی کند، به همین خاطر به یکسری نرم‌افزار‌هایی نیاز است تا بتوان این کد‌ها را تشریح نمود و سیستم را آماده کرد. برای انجام چنین کاری می توانید به صورت پکیج هر یک از نرم افزار‌ها را بر روی سیستم نصب نمایید. در حقیقت این گونه از نرم‌افزارها دربردارنده سرور ایمیل، وب سرور، سرور ftp، زبان‌های برنامه نویسی تحت وب می باشد. بنابراین شما قادر هستید از یک سری سرویس دهنده‌هایی به شکل پکیج استفاده نمایید. در حقیقت این گونه از پکیج‌ها به نوع سیستم عامل تمامی برنامه‌ها و نرم افزارها و تنظیمات مربوطه بستگی دارد.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید