طراحی سایت


نمایش سایت در صفحه اول گوگل

اهمیت قرار گیری طراحی سایت در صفحه ی اول گوگل راه اندازی یک طراحی سایت همانند راه اندازی یک فروشگاه می باشد، محل قرار گرفتن فروشگاه ، کیفیت فضای داخل آن ، سرعت رسیدگی به مشتریان ، امنیت و ضمانت آنها برای خرید ، خدمات و امکانات ، میزان تبلیغات آن فروشگاه ، همه و همه در موفقیت آن فروشگاه تأثیر گذار می باشند .
طراحی سایت نیز به همین صورت می باشد ، این که طراحی سایت شما در قسمتی از جستجو گر گوگل نمایش داده بشود که در معرض دید همگان باشد و طراحی سایتی با ظاهر کاربر پسند و امکانات و خدمات کافی به همراه امنیت و سرعت بالا داشته باشید، موفقیت کاری شما نیز به مراتب بالا تر خواهد رفت . نحوه انتخاب بهترین فونت برای طراحی سایت از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

اهمیت کسب رتبه برای طراحی سایت در گوگل

طبق آمار اکثر کاربران اینترنتی برای دستیابی به سایت مورد نظر خود ، کلمات کلیدی مرتبط با نیاز خود را تایپ می کنند و در میان صفحاتی که گوگل در اختیارآنها قرار می دهد تنها به صفحه ی اول گوگل برای جستجوی سایت مورد نظر خود ، اکتفا می کنند ، لذا سایت شما اگر در صفحه ی اول گوگل نمایش داده بشود ، شما چند پله به موفقیت خود نزدیک تر شده اید ، بدین صورت که کاربران شما و در نتیجه مشتریان شما بیشتر می شوند . چگونه طراحی سایت خود را در صفحه ی اول گوگل قرار بدهیم؟

طراحی سایت

مراحلی که برای بالا بردن رتبه ی طراحی سایت در گوگل نیاز داریم به شرح زیر می باشد

• نام دامنه ی مختصر و دارای تطابق مفهومی با طراحی سایت خود انتخاب نمایید . • متا تگ عنوان و یا تیتر صفحه ای مرتبط با نام سایت انتخاب نمایید که کاراکترهای آن می بایست بین 30 تا 60 کلمه باشند .
• متا تگ توضیحات بین 70 تا 150 کاراکتر انتخاب نمایید و با این که این متا تگ در صفحه ی سایت شما نمایش داده نمی شود ، تأثیر بسزایی بر روی بالا بردن رتبه ی سایت شما در گوگل دارند .
• در هر صفحه از یک " تگ عنوان اچ 1 " برای عوان مقاله ی خود استفاده نمایید و برای سایر عناوین از تگ اچ 2 و اچ 3 استفاده کنید ، تگ اچ 1 به کاربران شما و گوگل بیان می کند که طراحی سایت شما در خصوص چه موضوعی است و در بالا بردن رتبه ی طراحی سایت شما تأثیر بسزایی دارد .
• برای محتواهای خود از کلمات کلیدی سایتتان بخصوص در پاراگراف اول محتوا استفاده نمایید ، توجه نمایید که تعداد آنها از یک سوم محتوای شما بیشتر نشود . تعداد کاراکتر های محتوای سایت شما نیز بهتر است بین 1200 تا 1600 باشد .
• برای عکس ها از تگ الت استفاده نمایید که باعث می شود هنگامی که کاربر اینترنتی این عکس را در قسمت جستجوی تصاویر گوگل پیدا می کند از طریق این تگ وارد سایت شما نیز بشود .
• از لینک های داخلی سایت که باعث اتصال صفحات سایت به یکدیگر می شوند ، استفاده نمایید که باعث می شوند کاربران سایت شما به راحتی به صفحات مختلف سایت دسترسی داشته باشند و سایتی که کاربر پسند باشد در رتبه ی بالا تری در گوگل قرار می گیرد .
• از لینک های خارجی استفاده نمایید ، لینک هایی که به سایت های دیگر ارسال و یا از سایت های دیگر دریافت می نمایید . که هر چه تعداد این لینک ها بیشتر باشد ، طراحی سایت شما در رتبه ی بالاتری در گوگل قرار می گیرد .
• سرعت بارگذاری صفحات را افزایش بدهید تا رضایت کاربران شما نیز بیشتر بشود و به دلیل دیر باز شدن صفحات ، سایت شما را ترک ننمایند ، گوگل نیز به سایت هایی که کیفیت خوبی در سرعت و امنیتشان دارند ، امتیاز بالاتری می دهد .
• نقشه ی سایت واضح ، خوانا و به روز شده لحاظ نمایید و آن را برای موتورهای جستجو گر بهینه سازی نمایید ، هر تغییر نیز در طراحی سایت خود اعمال می نمایید بر روی این نقشه نیز قرار دهید .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید