هاست (host) عبارت است از فضایی جهت ذخیره سازی و نگهداری داده های شخصی وب سایت ها است. هاست لینوکس ایران یکی از مناسب ترین سرویس ها می باشد که برنامه نویسان با استفاده از آن می توانند نرم افزارهایی به زبان های PHP ، HTML و CSS را برنامه نویسی نمایند. عملکرد هاست لینوکس ایران به شکلی است که امکان مدیریت محتوا را هم در طراحی سایت وردپرس و هم طراحی سایت جوملا به راحتی برایتان فراهم می سازد.
هاست لینوکس ایران با داشتن مزایای بسیار یکی از محبوب ترین هاست ها به شمار می رود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به سرعت بالای لود شدن و پایداری بالای شبکه اشاره کرد. به یاد داشته باشید با هاست لینوکس ایران در صورت بروز هر گونه اختلال سراسری در اینترنت، سایت شما به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی قابل دسترس برای مخاطبانتان است و این تنها به خاطر میزبانی وب سایت شما در هاست ایران می باشد. پس پیشنهاد می کنم به جای استفاده از هاست های خارجی، از هاست ایران بهره مند شوید.

قیمت هاست لینوکس ایران

عوامل مختلفی قیمت هاست لینوکس ایران را تحت الشعاغ قرار می دهد. با توجه به این که سیاست های فروش و خدمات و امکانات ارائه شده توسط شرکت های میزبانی وب یکسان نیست بنابراین شما نمی توانید به تعرفه مشخصی از قیمت هاست لینوکس برسید. کمی موجب سردرگمی شما شدم بهتر است بگویم که برآورد قیمت هاست لینوکس ایران براساس پلاگین های انتخابی شما بر روی سرور امکان پذیر است. شرکت نونگارپردازش پکیج هایی متعددی را با بهترین خدمات و امکانات و مناسب ترین قیمت ها برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت هاست لینوکس ایران بر منوی تعرفه ها کلیک کنید و یا با داخلی 106 و 120 تماس حاصل فرمایید.

قیمت هاست لینوکس ایران

دیتاسنتر ایران

امروزه تمامی کشورهای اروپایی در داخل کشور خودشان، مجهز به دیتاسنتر هستند. کشور ما هم از این قافله عقب نمانده و جهت رفاه حال شما کاربران عزیز به این مهم اقدام نموده است. حتما می پرسید منظورمان از دیتاسنتر(data center) چیست؟ با رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و مجازی شدن بسیاری از خدمات، تقریبا تمامی شرکت های خصوصی و دولتی و سازمان ها به فکر حضور در این عرصه از طریق طراحی سایت آمده اند.
اما از آن جایی که امکان نگهداری سرور برای بسیاری از ارگان ها و مشاغل وجود ندارد مکانی تحت عنوان دیتاسنتر ایران راه اندازی شد. دیتاسنتر ایران یا همان مرکز داده ها، 24 ساعته به صورت آنلاین و بدون وقفه با سرعت بالا تمام اطلاعات وب سایت ها را ذخیره سازی و پردازش می نماید. علاوه بر این، برقراری امنیت برای تمام داده ها و تامین اینترنت کشور از دیگر وظایف دیتاسنتر ایران است. در واقع با دیتاسنتر ایران، سرور شما در بهترین و مساعدترین شرایط حفظ و نگهداری می گردد. برای آموزش کانفیگ سرور لینوکس وارد شوید.

دیتاسنتر ایران

تعرفه هاست لینوکس ایران

با کمی جستجو در گوگل متوجه خواهید شد که تعرفه هاست لینوکس ایران در سایت های مختلف با هم متفاوت است. آیا اصلا مبنایی جهت برآورد تعرفه هاست لینوکس ایران وجود دارد؟ بله. هر چه پلاگین های درخواستی شما بیشتر باشد قیمت هم به همان نسبت تغییر می کند یعنی هر یک از پلاگین ها با قیمت مشخص در سرور شما نصب و راه اندازی می گردند که مجموع قیمت این پلاگین ها تعیین کننده ی تعرفه هاست لینوکس ایران می باشد. شرکت نونگارپردازش از جمله شرکت هایی است که با ارائه خدمات با کیفیت بالا، مناسب ترین تعرفه هاست لینوکس ایران را برای شما در نظر گرفته است. تصمیم گیری با شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد هاستینگ تماس حاصل فرمایید.

تعرفه هاست لینوکس ایران

هاست وردپرس

هاست وردپرس به بهینه سازی یک سرور جهت وردپرس اطلاق می گردد. همان طور که از نامش پیداست هاست وردپرس فقظ برای وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه هاست وردپرس از سرعت لود شدن بالایی برخوردار است بنابراین توصیه می شود که مدیران سایت های فروشگاهی و تجاری از این نوع هاست بهره مند گردند چرا که سرعت لود شدن از جمله مهم ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی است که در افزایش ترافیک سایت نقش بسزایی دارد. همچنین ناگفته نماند که سی پنل هاست وردپرس Plesk Onyx است که این امکان را به شما می دهد که به بهترین شکل سایت خود را مدیریت کنید.

هاست وردپرس

هاست ایرانی

برای بررسی هاست ایرانی بهتر است ابتدا به یک سوال بپردازیم. چرا باید از هاست ایرانی استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال می بایست مزیت های هاست ایرانی را برایتان بازگو کنم. نمی خواهم نظرم را به شما تحمیل کنم، انتخاب و تصمیم گیری با خود شماست. از جمله مزیت های هاست ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• امکان دسترسی کاربران در داخل کشور عزیزمان با بالاترین سرعت
• عدم ایجاد اختلال در عملکرد آن با وجود هر گونه تحریم
• حمایت از تولیدات ملی و کمک به رونق مالی کشور
• قابل استفاده برای تمام درگاه های پرداخت آنلاین

هاست ایرانی

فرق هاست ایرانی و خارجی

در چند سال اخیر تعداد زیادی از ارگان ها و سازمان های دولتی نسبت به انتقال سایت خود به هاست ایرانی اقدام نموده اند و همین موضوع نقش بسزایی را در موفقیت و توسعه ی شرکت های هاستینگ داشته است. حتما می پرسید چرا؟ فرق هاست ایرانی و خارجی در چیست؟ در هاست خارجی تعرفه پلان ها به نسبت هاست ایرانی پایین تر است اما از نظر سخت افزاری و دیتا از قیمت بیشتری برخوردار است. پیش تر به این موضوع اشاره کردیم که سرعت لود شدن در هاست ایرانی بسیار بالا است و این تنها مربوط به استفاده از اینترنت ایران می باشد.
بنابراین اگر ترافیک سایت شما بیشتر مربوط به کاربران ایرانی می باشد پس بی درنگ از هاست ایرانی استفاده کنید. میزان فرق هاست ایرانی و خارجی به قدری در کشور ما مشهود است که هر مدیر وب سایت با بررسی فرق هاست ایرانی و خارجی مسلما هاست ایرانی را برای سایت خود انتخاب می کند چرا که هاست ایران به دور از هر گونه قطعی در سرور خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد. از این رو فرق هاست ایرانی و خارجی موجب گردیده است که هاست ایران روز به روز رشد و پیشرفت بیشتری داشته و خدمات خود را با کیفیت هر چه تمام تر در اختیار کاربران خود قرار دهد.

فرق هاست ایرانی و خارجی

هاست اشتراکی

زمانی که بر روی یک سرور بیش از یک هاست ایجاد شود هاست اشتراکی است. در هاست اشتراکی به دلیل عدم وجود منابع اختصاصی و حضور تعداد زیادی از سایت ها بر روی یک سرور ممکن است عملکرد وب سایت شما تحت تاثیر وب سایت دیگر در هاست اشتراکی قرار بگیرد. به طور کلی در صورت بروز هر گونه اختلال در هاست اشتراکی عملکرد سایت شما مختل می گردد. هزینه ی هاست اشتراکی در مقایسه با دیگر هاست ها کمتر است و در مقابل دارای محدودیت های فضایی و سخت افزاری می باشد. اگر تازه وارد عرصه ی مجازی شده اید و سایت شما از ترافیک چندانی برخوردار نیست بهتر است از این هاست استفاده کنید و به مرور با بهبود وضعیت سایت خود از سرورهای اختصاصی بهره مند شوید.

هاست اشتراکی

هاست پرسرعت ایرانی

هاست پر سرعت ایرانی واقعا کدام است؟ سوالی بود که بارها پرسیده شده و جواب درستی در رابطه با آن وجود ندارد. یک راه درست و منطقی جهت تعیین هاست پر سرعت ایرانی بررسی و مقایسه فاکتورهای متعدد با دیگر هاست ها می باشد. اینکه به طور مطلق بر نام یک هاست به عنوان هاست پرسرعت ایرانی تاکید کنیم اغراق کرده ایم. صادقانه می گویم هاست پرسرعت ایرانی تنها عناوینی است که شاید توسط افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند به وجود آمده است.

هاست پرسرعت ایرانی

بهترین شرکت های هاست در ایران

هاست پر سرعت ایرانی واقعا کدام است؟ سوالی بود که بارها پرسیده شده و جواب درستی در رابطه با آن وجود ندارد. یک راه درست و منطقی جهت تعیین هاست پر سرعت ایرانی بررسی و مقایسه فاکتورهای متعدد با دیگر هاست ها می باشد. اینکه به طور مطلق بر نام یک هاست به عنوان هاست پرسرعت ایرانی تاکید کنیم اغراق کرده ایم. صادقانه می گویم هاست پرسرعت ایرانی تنها عناوینی است که شاید توسط افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند به وجود آمده است.

بهترین شرکت های هاست در ایران

میزبانی هاست ایران

میزبانی هاست ایران (Web hosting) در واقع فضای مناسبی را جهت طراحی سایت شما به وجود می آورد. شرکت نونگارپردازش یکی از شرکت های میزبانی هاست ایران است که با پشتیبانی اصولی و 24 ساعته خدمات با کیفیت بالاتری را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. میزبانی هاست ایران در نونگار براساس نیازهای مدیران وب سایت ها صورت میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی میزبانی هاست ایران با ما ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید