راه اندازی سایت بدون کدنویسی یک عنوان تیتری هست این روزها برای ایجاد یک سایت خیلی مورد جستجو قرار می گیرد، طراحی سایت را تداعی می‌کند که این فعالیت با کدنویسی است آیا می‌توان سایت را بدون اینکه بنویسی شود ایجاد کرد و راه اندازی نمود؟ جواب این سوال مثبت است می توان طراحی سایت بدون کدنویسی انجام داد؛ اما امکان دارد کلمه طراحی در اینجا خیلی درست نباشد، طراحی هنگامی اتفاق خواهد افتاد که شما هدف به وجود آوردن یک چیز جدید را داشته باشید، یا هنگامی که می‌خواهید ایده‌پردازی نمایید و طرحی را به وجود آوریم؛ اما هنگامی که طراحی سایت بدون کدنویسی هست طراحی خاصی نخواهد داشت، بلکه عموماً از طرح‌هایی که وجود دارد بهره گرفته می شود گاهی هم ما می‌توانیم آن را تغییر دهیم یا آنها را شخصی سازی نمایید.

چگونه طراحی سایت بدون کدنویسی امکان دارد؟

با توجه به آشنایی با سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت این فکر و ایده خیلی می‌تواند قابل اجرا باشد که سیستم های مدیریت محتوا نوعی از سیستم هستند که از قبل طراحی شده اند و هسته مدیریت سایت را پیاده‌سازی خواهند کرد با وجود این نوع سیستم ها قسمت خیلی زیادی از کدنویسی کم می‌شود پرطرفدارترین و با انعطاف ترین سیستم مدیریت محتوای که الان در دنیا وجود دارد می‌باشد یک سیستم رایگان و متن باز می باشد که کار با آن خیلی ساده و راحت و لذت بخش می باشد.
با آموزش این سیستم خواهید توانست بدون اینکه کلی نویسی داشته باشید سایت را طراحی نمایید و اگر در این زمینه اطلاعات بیشتری میخواهید میتوانید مقاله ما را دنبال نمایید.

براحتی میتوان با مراجعه به طراحی سایت با وردپرس یک وب سایت را طراحی کرد.چرا که بیان شد بهترین روش برای این سایت را بدون کدنویسی راه اندازی نمایید بهره‌گیری از معتبر می باشد که به وسیله آن شما کدهایی که قبلاً به وسیله برترین برنامه نویس ها به وجود آمده است به صورت رایگان استفاده میکنید نصب کردن وردپرس به راحتی انجام خواهد گرفت و تنها با چند کلیک شما می توانید آن را نصب نمایید بعد از نصب کردن وردپرس باید کار نمودن با پنل را یاد بگیرید و بعد از آن به سراغ این دست به یک قالب بروید امکان دارد یکی از بالاترین مرحله کار همین قسمت باشد انتخاب کردن و نصب قالب قسمت ظاهری سایت را تشکیل میدهد همان قسمتی که هنگامی که به سایت مراجعه می کنید آن را خواهید دید در حقیقت نمای کلی که برای کاربران قابل مشاهده است را قالب می گویند بعد از نصب کردن و همینطور تنظیمات قالب سایت شما در دسترس می باشد البته عبور کردن از این مرحله ها شامل نکات ریز و جزئیات است که باید آنها را به دقت داشته باشید با رعایت کردن این نکات می توانید نتیجه خوبی داشته باشید.

یادگیری وردپرس، بهترین راه برای ساخت سایت بدون برنامه‌نویسی

برای اینکه بتوانید آن را آموزش ببینید نیازی به صرف کردن هزینه و همینطور زمان زیادی نیست و تنها کافی است نکات و مطالبی که به شکل دسته بندی شده در حرف و صحیح میباشد را آموزش بگیرید.

طراحی سایت بدون کدنویسی وردپرس

آموزش ویدیویی وردپرس

خیلی از مخاطبین و کاربران تیم ما را به خاطر کیفیت بالای محتوا می شناسند به همین دلیل که برای ما هم هست که مطالبی را تحویل مخاطب می دهیم این حساسیت در دوره های ویدیویی ما هم وجود دارد و سعی کردیم پاک کنیم با هم با کیفیت بالا باشد در آموزش ویدیویی شما خواهید توانست از آغاز این نکات یک سایت مانند شکل گیری صفحه های سایت و تعریف دامنه و سایت خرید کردن هاست تو اصلی ترین نکات آن مانند برگزیدن پوسته وردپرس انتخاب تنظیمات و همه را گام به گام و قدم به قدم در قالب ویدیو ها فرا بگیرید در حقیقت این نوع آموزشها تنها مخصوص وقت آموزش راه اندازی و ایجاد سایت است بدون پول بریزیم و مباحث آن هم خیلی فراتر از موضوع در آموزش ویدیویی نکته‌ای را نگذاشتیم از آن چشم‌پوشی نکرده و شما به شکل پروژه محور نحوه ایجاد سایت بدون کدنویسی را یاد خواهید گرفت. شما با تهیه این دوره و مشاهده فایل های ویدیویی و تمرین کردن در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یک طراح سایت خیلی حرفه ای خواهید شد که خودتان به راحتی می توانید سایتی برای خود و برای دیگران تهیه کنید.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

بسیاری از دوستان به خاطر اینکه خودشان کار و مشغله دارند و یا زمان کافی ندارند به شکل حرفه‌ای وارد طراحی و راه اندازی سایت نشده‌اند اما نیاز دارند خیلی سریع سایت حرفه‌ای خود را ایجاد کنند می‌توانند از سایت بدون کدنویسی استفاده می‌کنند اما تا امروز آیا فکر کرده که برای ایجاد سایت باید تنها اصول طراحی سایت را مسلط باشید و وقت زیادی برای آموزش آن بگذارید، اما آیا فکر کرده اید که راه آسان‌تری هم وجود دارد با استفاده کردن از قالب های آماده شما خواهید توانست سایتهای خیلی حرفه ای که دارای ظاهری زیبا هستند را کمتر از ۲ ساعت برای خود ایجاد کنید تنها کافی است که با روش کار کردن با این نوع قالب ها آشنا شوید و آنها را یاد بگیرید و بعد از آن به راحتی می توانید سایت خود را خیلی حرفه‌ای با این روش به وجود بیاورید.

چرا باید طراحی سایت را خودتان انجام دهید ؟

خیلی از شرکتهای طراحی سایت با استفاده نمودن از همین نوع طراحی سایت سایت های خود را طراحی می‌کند و هزینه‌های بالایی هم دریافت خواهند کرد، در صورتی که یادگیری این مدل از طراحی سایت کمتر از ۷ ساعت انجام میگیرد و شما بعد از آن خواهید توانست همانند یک شخصی که طراح حرفه ای سایت هست. سایت خود طراحی کنید اگر مدت زیادی هست که آرزوی ساخت و طراحی یک سایت را دارید اما زمان کافی برای آموزش مباحث کد نویسی را ندارید این مدل را هم امتحان کنید تضمین می‌کنیم که این آخرین تلاش شما برای نایل شدن به این خواسته و آرزوی باشد.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی سایت آسان نیست

اگر تبلیغ خیلی زیادی را برای این که در چند دقیقه طراحی سایت را آموزش بگیرید و سایت خود را طراحی کنید تا الان اصلاً فریبا آن را نخورید آموزش این مدل خیلی هم ساده و آسان نیست و نیاز دارد تا تلاش تنها تفاوت آن این است که نیاز ندارد به مباحث کلی نویسی ورود نمایید و از زمان‌های چند ماهی هم برای آموزش آن بگذارید در این مدل ما در ۷ ساعت این روش و این مدل را به شما آموزش خواهیم داد اما اطمینان داشته باشید که اگر حداقل سه برابر این وقت را به تمرین کردن اختصاص ندهید نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد توجه داشته باشید که آموزشی هم نیاز به ممارست و تمرین دارد و تنها کاری که معلمین و مدرسین می‌تواند انجام دهد این است که روشهای ساده تر را کشف خواهم کرد اما ما تضمین می کنیم بدون اینکه یک خط کدنویسی داشته باشید در زمان خیلی سایت خیلی حرفه ای و زیبا ایجاد کنید.

پکیج طراحی سایت بدون کدنویسی

واحد آموزشی زرین صورت در مدت زمان چهار سال به آماده کردن چند ساعت فیلم آموزشی از سایت های دارای اعتبار و گوناگون و همینطور مطالعه کردن صدها مقاله رایگان آموزشی و همینطور مقاله پولی به این جمع‌بندی رسیده است که اقدام کردن به راه اندازی پکیج در همین موضوع به نام پکیج آموزشی طراحی وبسایت بدون کدنویسی کند و شما می توانید با قیمت منصفانه این را در اختیار علاقه مندان و دوستداران مشاغل اینترنتی قرار دهید ما در این پکیج قرار داریم که شما در رابطه با طراحی سایت هیچ گونه اطلاع و آگاهی ندارید و هدف شما این هستیم که کسب و کار اینترنتی خود را به شکل آنلاین راه اندازی کنیم بنابر همین آموزش را آغاز می‌کنیم.

فایده این دوره

شما می توانید با یادگیری طراحی و راه اندازی سایت بدون کدنویسی بعد از مدتی توانایی این را داشته باشید که کسب و کار خود را به شکل آنلاین ایجاد کنید و بعد از آن آزادی مالی داشته باشید اما در بدترین حالت ممکن اگر شما توانایی این را نداشته باشید که کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد کنید خواهید توانست تبدیل به یک طراحی سایت شوید و از این راه درآمد کسب کنید، اما من یک پیشنهاد خیلی خوب دارم اگر شما محصولی برای فروش ندارد می توانید همین دوره را به شکل کامل آموزش بگیرید و بعد درست کنید و در سایت خود آن را بپوشید بنابراین ایده‌ها و فکرهای خیلی زیادی برای ایجاد کسب و کار اینترنتی وجود دارد یکی از برترین کارهای اینترنتی تجارت محصولات مجازی است که می‌توانید میلیون‌ها تومان از آن سود کنید.

آموزش رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی

شما خواهید توانست در سایت آریا تهران ویدیو های آموزشی که به شکل رایگان برای طراحی سایت وجود دارند را از صفر تا صد ببینید و قسمت‌های نوع آموزش آنلاین برای راه اندازی سایت هم هر هفته بر آن اضافه خواهد شد این مجموعه اقدام به آماده کردن یک دوره برنامه نویسی برای کاربران کرده است و ضمانت می کند که بعد از شرکت در این دوره به شکل ۱۰۰ درصد در خود آریا تهران و شرکت‌های دارای اعتبار هم استخدام کنید در این دوره شما پر اهمیت ترین تکنولوژی های که در رابطه با برنامه نویسی و راه اندازی سایت هست را آموزش می بینید و در پایان به خود مجموعه شرکت‌های که اعتبار دارند با ضمانت ۱۰۰% استخدام شوید.
در حال حاضر افراد زیادی به سوی کسب و کار‌های اینترنتی روی آورده اند ؛ بنابراین می‌ خواهند که یک کسب و کار اینترنتی در رابطه با شغل خود ایجاد نمایند. شما با استفاده از آموزش وردپرس به صورت مرحله ای می توانید قابلیت‌های موجود در این برنامه را یاد بگیرید و همچنین با قسم‌های پنل مدیریتی وردپرس تا حد زیادی آشنایی کسب کنید. بنابراین می توانید خیلی راحت یک سایت ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که سیستم مدیریت محتوایی با استفاده از وردپرس به عنوان یکی از جامع ترین و بهترین ابزار‌های راه اندازی و طراحی وب سایت‌های متنوع شناخته می شود ؛ بنابراین شما با استفاده از آن می توانید یک وب سایت در رابطه با کسب و کار خویش ایجاد نمایید. تاکنون بیش از ۷۶ میلیون وب سایت با استفاده از وردپرس ایجاد شده که عموم مردم از آن استفاده می کنند. همچنین بیش از ۳۰ درصد از وبسایت‌های جهان با استفاده از وردپرس بنیان گذاری شده اند. بهتر است بدانید در هر روز تقریبا ۵۰ هزار سایت جدید با استفاده از وردپرس راه اندازی می گردد ؛ پس از راه اندازی سایت‌های متنوع با استفاده از وردپرس به این نتیجه می‌رسیم که آمار‌ها نشان داده بیش از ۴۱۰ میلیون نفر از وب سایت‌های ایجاد شده از طریق وردپرس به دیدن سایت‌ها پرداخته اند. ما به شما توصیه می کنیم اگر قصد راه اندازی وب سایت به صورت آسان و راحت را دارید بایستی به سایت‌های آموزش وردپرس سر بزنید تا بتوانید به صورت مرحله به مرحله آموزش را از ابتدا تا انتها یاد بگیرید. خیلی از سایت‌ها آموزش رایگان به کاربران هدیه می کنند، بنابراین با استفاده از آموزش دوره‌های رایگان خیلی راحت به راه اندازی وب سایت در نتیجه کسب و کار اینترنتی بپردازید.

نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

اگر تا الان در رابطه با روش‌های گوناگون ایجاد و طراحی سایت در گوگل جستجو کرده اید احتمالاً با روش‌های مختلف و متفاوتی در این حوزه برخورد کرده‌ایم و روش‌های که تعداد آنها در نگاه اول امکان دارد خیلی زیاد باشد طوری که شاید شما از خیر آن بگذرید و به دنبال کانال های جایگزین آن باشید؛ اما خیلی طبیعی هست چون هر روز نرم‌افزارها و تکنولوژی‌های خیلی زیادی در رابطه با طراحی سایت وارد بازار می‌شود که هر یک قابلیت ها و کاربردهای خاص خود را دارد، بنابراین تصمیم داریم تا مقاله ای در رابطه با معرفی برترین نرم افزارهای ساخت سایت بدون کدنویسی آماده کنیم و ابزارهای کاربردی و قدرتمند در این زمینه را هم بررسی نمایید.

بهترین نرم افزار های ساخت سایت

سایت ساز وبزی که یک ادیت برای قالب ها هست به شکل پیشرفته و در قسمت مدیریت خیلی حرفه‌ای دارد و پشتیبانی آن هم قدرتمند است و نرم افزار خیلی خوب است به سایت ساز وردپرس هست که افزونه ها و قالب های زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین سایت ساز ها در دنیا است چند که کار نمودن با وردپرس سال به سادگی فعالیت با سازهای دیگر نیست اما این ویژگی این سیستم‌ها را هم نمی توان نادیده گرفت. به غیر از این نرم افزارهایی که یاد شده نرم افزارهای دیگری هم وجود دارد که در این زمینه خیلی می تواند به ما کمک کند.

مزایای استفاده از سایت ساز ها چیست؟

استفاده کردن از سایت سازها مزایا و فواید زیادی دارد مثل این است که استفاده نمودن از آنها ساده و راحت است و تنها با کشیدن و رها کردن و بدون اینکه نیاز به برنامه نویسی باشد می توانید و آنرا کار را انجام دهید و قالب های خیلی خوب و حرفه‌ای دارند که قبلا طراحی شده‌اند و به شکل بهینه سازی و سئو سایت توسط تیم خیلی فنی نگهداری می‌شود و به شکل اختصاصی پشتیبانی می‌شود در هفت روز هفته قیمتهای متعدد و مناسبی با بودجه های مختلف دارد..

ساخت سایت بدون کدنویسی در وردپرس

دوره آموزشی طراحی سایت بدون کدنویسی

اگر شما هم میخواهید برای خود را برای دیگران را طراحی نمایید و هیچگونه دانشی در این رابطه ندارید و نمی دانید که از کجا باید شروع کنید یا فکر می‌کنید که طراحی و راه اندازی کردن سایت خیلی سخت است و اصلاً کار شما نیست و با پرداخت کردن میلیون‌ها تومان به شرکت های طراحی سایت هم مخالف هستید اصلا نگران نباشید به شما توصیه می‌کنم خود شما طراحی سایت را یاد بگیرید و این کار را می توانید با دوره آموزشی آکادمی پیکو فرا بگیرید و اصلا نیازی نیست که مسلط به زبان‌های سخت و پیچیده برنامه نویسی باشید ما در این دوره شما آموزش خواهیم داد که چگونه بدون حتی یک خط کدنویسی بتوانید سایت‌های خبری ،وبلاگی، شرکتی، شخصی ،وبلاگی ،شرکتی، فروشگاهی و چند کاره را راه اندازی کنید. در این آموزش هدف ما این است که به شما توضیح دهید که طراحی سایت ساده است و قدم به قدم می توان به آن رسید و در این راه از شما خواهیم خواست تا مراحل گوناگون را انجام دهید با ساده ترین مفاهیم طراحی سایت را به شما آموزش می‌دهد و نکات مهم و ضروری را در هنگام دوره و در یک نتیجه خوب به شما یادآور خواهد شد و اگر اینگونه طراحی‌ها محدودیتی وجود ندارد و هر گونه ظرفیت‌ها و قالب ها و امکاناتی که مدنظر باشد را میتوانید در سایت خود پیاده کنید.

ساخت نرم افزار بدون کدنویسی

اپتو یک نرم‌افزار ساز آنلاین می باشد که به شما کمک خواهد کرد بدون علم برنامه نویسی اپلیکیشن مورد نظر خود را در کمترین زمان بسازید و تجربه راحت در زمینه ایجاد ساخت اپلیکیشن حرفه‌ای داشته باشیم و شما امکان ایجاد صفحاتی مانند فروشگاه محصولات فیزیکی و صفحات پرداخت درون‌برنامه‌ای و پشتیبانی از وردپرس و همینطور فروشگاه ساز ووکامرس و صفحه تبلیغات درون برنامه های، کانال آپارات و ارسال نوتیفیکیشن و ایجاد اپلیکیشن و رادیو و خیلی از امکانات دیگر برای به وجود آوردن اپلیکیشن با موضوعات متفاوت در سه پلتفرم اندروید ios و pwa آماده خواهد بود. ایجاد تست آزمایش و پشتیبانی اپلیکیشن قبل از نیاز به پرداخت هزینه از ویژگی های اپتو باشد که آن را از بقیه اپلیکیشن ساز ها متمایز می‌کند.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

درست کردن اپ بدون کدنویسی خیلی مورد اقبال قرار گرفته و خیلی از مخاطبین برای ایجاد ابزارهای کاربردی آماده ساخت هستند در شرایطی که بهره گیری از گوشی‌های هوشمند در حال افزایش است و می‌تواند بدون کدنویسی و علم برنامه نویسی اپرا درست کنید؛ این شیوه خیلی مقرون به صرفه از بقیه شیوه ها می باشد و ایجاد انتخاب امکانات و تولید محتوای اپ و انجام تنظیمات را به اختیار خود شما خواهد گذاشت و خیلی از عملیات خسته کننده مانند وارد کردن داده ها را راحت کرده به شکلی که به راحتی خواهید توانست افراد را آماده انتشار کنید. همینطور در صورتی که در طراحی هنری ندارید با در اختیار داشتن های آماده ساز می توانید اپلیکیشنی با ظرفیت و قابلیت های خاص و در عین حال خیلی زیبا بسازید.

طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی

افزونه visual composer یکی از بهترین افزونه هایی است که برای طراحی سایت وجود دارد و به شما کمک خواهد کرد با بهره گیری از ماژول های آماده سایت که مدنظر شما هست خیلی زیبا و شکیل طراحی کنید و خود افزونه هم به تنهایی دارای یک سری قواعد و المانهای کامل می باشد برای طراحی کردن صفحه های گوناگون سایت اما در کنار این افزونه شما خواهید توانست از بسته تکمیلی افزونه هم استفاده کنید و آن را نصب نمایید تا المان های بهتری مانند کارتون ها و همینطور اسلایدرها در اختیار داشته باشید در این فرادرس ما به شکل پروژه محور با خیلی از المان‌های کاربردی به طراحی و ایجاد سایت های شرکتی خواهیم پرداخت.
داشتن کسب و کار اینترنتی بدون سایت تقریباً یک مفهوم بی معنا می باشد هر کسب و کار و شغلی نیاز به یک سایت زیبا و خیلی کارایی با کارایی بالا دارد برای داشتن یک سایت شما خواهید توانست همه چیز را به یک شرکت برنامه‌نویس و طراحی سایت بسپارید اما این کار برای شما هزینه های زیادی به دنبال خواهد داشت اگر و از هزینه‌ها و یا وقت زیاد آن از شما خواهد گرفت اگر تمایل دارید و خواهان هستید خودتان این کار را شروع کنید یکی از سیستم های مدیریت محتوا که پر طرفدار میباشد طراحی سایت و ایجاد سایت با وردپرس نیازی به کد نویسی و دانش کد نویسی ندارد و خود شما می توانید اقدام به ایجاد سایت اقدام کنید.
اگر گاهی با مسئله طراحی سایت با وردپرس روبه رو شدید بایستی بدانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز تحت وب رایگان است. در واقع شما با استفاده از وردپرس و مدیریت محتوا قادر هستید مفاهیم و مطالب زیادی را وارد سایت نموده و آن‌ها را مدیریت کنید. از طریق وردپرس کاربران توانایی ایجاد سایت‌های متنوع را خواهند داشت. در حقیقت وردپرس تعداد زیادی قالب‌های مختلف و پوسته‌های وردپرسی را در بر دارد و افزونه‌های موجود در وردپرس شما را در افزودن قسمت‌های متنوع به سایت یاری خواهد کرد. هنگامی که استفاده از وردپرس را در راستای کار خود قرار میدهند در واقع می توانید با استفاده از آن یک وب سایت را بدون در نظر گرفتن مهارت برنامه نویسی یا استفاده از سایر برنامه نویس‌ها ایجاد نمایید. به منظور ساخت یک وب سایت سیستم‌های مدیریت محتوای فراوانی موجود هستند که برخی از آنان در مقایسه با دیگری از یکسری مزایای بیشتری برخوردار هستند. برنامه ی وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که از پوسته‌ها و قالب‌های زیاد و متنوعی برخوردار می باشد. این قابلیت‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و شما می توانید بدون داشتن مهارت کافی در کد نویسی یا برنامه نویسی یک سایت را به نحو احسن راه اندازی نمایید. توجه داشته باشید که ماهر بودن در برنامه نویسی یکی از مسائلی است که افراد گمان می کنند بدون داشتن این مهارت دیگر نمی توانند در اینترنت فعالیتی را آغاز نمایند ؛ اما بهتر است بدانید سیستم مدیریت محتوا این قابلیت را به تمامی افراد می دهد تا بدون احتیاج به هیچ مهارت پیش زمینه درباره برنامه نویسی بتوانند یک کسب و کار آنلاین به راحتی ایجاد کنند. هر چند این سیستم برای افرادی که از مهارت برنامه ‌نویسی برخوردارند مناسب به نظر می‌ آید و افراد زیادی قادر هستند با استفاده از کد نویسی هر گونه شخصی ‌سازی را در سایت خویش انجام دهند. از این رو آن‌ها می توانند یک وب سایت حرفه ای داشته باشند.

ساخت سایت بدون کدنویسی وردپرس

قالب وردپرس چیست ؟

وردپرس به مخاطب این امکان را می‌دهد که ظاهر سایت خود را بنا به دلخواه خود خیلی زیبا کند این کار با بهره‌گیری از قالب های وردپرس امکان‌پذیر خواهد بود به علت پرطرفدار بودن وردپرس تعداد خیلی زیادی از این افزونه ها و پوشه ها برای سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که اتفاقاً تعداد زیادی هم به صورت رایگان می باشد و تعدادی هم به شکل پولی برای مشاهده تعدادی از قالب های رایگان خواهید توانست قسمت پوسته ها در سایت وردپرس مراجعه نمایید فقط داشته باشید که بیشتر پیشنهاد در این سایت به زبان انگلیسی می باشد و نیاز به فارسی سازی و گاهی هم نیاز به راست چین نمودن دارند اگر هم به دنبال نوشته‌های فارسی سازی شده می گردید در سایت ژاکت قالب های رایگان هستند که به شکل کاملا فارسی شده می باشد.
بهتر است بدانید استفاده نمودن از قالب در وردپرس شما را در ایجاد سایت وردپرسی زیاد یاری می رساند که هر یک از این سایت‌ها از اشکال و ظاهری متنوع برخوردار هستند. به طور کلی قالب وردپرس به تغییرات ظاهری یک وب سایت مرتبط می باشد ؛ یعنی نشان دادن قسمتی جهت مدیریت پوسته‌های وردپرس و ایجاد یک سری تغییرات در کد‌های قالب وردپرس و شخصی سازی قالب وردپرس را به دنبال دارد. به خاطر داشته باشید که وب سایت شما در صورتی که از امکانات زیاد برخوردار باشد باز هم نیاز به یک ظاهر دیدنی و جذاب دارد ؛ چرا که اگر ظاهرش مناسب و زیبا نباشد در جذب کاربر و مشتری با شکست روبه‌رو خواهد شد. اما دقت داشته باشید که این مشکل با استفاده از نصب قالب بر طرف می گردد. در مقایسه با زمینه عملکرد بایستی نوع طراحی و ظاهر یک سایت متنوع باشد ؛ به عنوان مثال زمانی که شما قصد راه اندازی سایت‌های زیادی را دارید بایستی از قالب‌های متفاوت برای سایت‌هایی همچون مجله ای، شرکتی، فروشگاهی، وبلاگ، خبری و غیره در نظر بگیرید. شما به منظور برگزیدن قالب‌های وردپرسی بایستی در پیشخوان سایت خود را به سمت مسیر نمایش پوست‌ها بروید. سپس به طور پیش فرض سه قالب وردپرسی را مقابل خود مشاهده خواهید کرد که با استفاده از آن‌ها می توانید هر یک از قالب‌ها را بر روی وبسایت خویش فعال سازید و یکسری تغییراتی را ایجاد کنید. اگر می خواهید قالب مد نظر خود را فعال سازید بایستی بر روی دکمه “ فعال کنید ” کلیک کنید. هنگامی که قالب سایت خویش را تغییر دادید بنابراین ظاهر سایت شما تغییر خواهد کرد، اما محتوای داخلی سایت به شکل قبلی باقی می ماند. سه قالبی را که به طور پیش فرض در صفحه مشاهده می‌ کنید بسیار آسان به نظر می آید و اکثراً برای آن دسته از افرادی که می ‌خواهند یک سایت شخصی ایجاد نمایند توصیه می شود.

برای نصب پوسته وردپرس دو راه وجود دارد:

برای نصب کردن قالب وردپرس را جلوی پای شما قرار دارد اولین را این هست که مستقیماً از طریق وردپرس آن را نصب نمایید و راه دوم این است پوسته و قالب ای که جلوتر دانلود کرده اید را نصب نمایید. برای نصب کردن پوسته سایت از یکی از این دو را ه می توانید استفاده کنید، این بسته به توانایی شما و علاقه شما در این زمینه دارد.

وردپرس چیست و چرا از وردپرس برای ساخت سایت استفاده کنیم؟

در رابطه با تعریف وردپرس می ‌توانیم بگوییم، به طور کلی وردپرس از یک سیستم مدیریت محتوای سایت که از طریق آن می توانید تا حد زیادی وب سایت‌ها و وبلاگ‌های متنوع راه اندازی نمایید. جالب است بدانید که سیستم مدیریت محتوای وردپرس انعطاف بسیار زیادی دارد که از طریق آن شما می توانید هر نوع وب سایتی که مدنظرتان است با استفاده از وردپرس طراحی و راه اندازی کنید. در واقع برخی به شکل تخصصی تر به تعریف وردپرس پرداخته اند. در اصطلاح حرفه ‌ای تر وردپرس یک سایت ساز متن باز و رایگان در اختیار کاربران است که در دسته CMS‌ها (Content Management System) قرار گرفته است. لازم به ذکر است که بدانید وردپرس به طور رایگان و متن باز در اختیار کاربران قرار می ‌گیرد ؛ بنابراین شما می ‌توانید آن را در شمار نرم افزار‌های دنیای آزاد قرار دهید. به عبارت دیگر اگر در حرفه برنامه نویسی آشنایی و مهارت داشته باشید می توانید انواع شخصی سازی را بر روی وردپرس به پایان برسانید و با استفاده از سلایق‌ها و علایق خویش سایت مورد نظر را طراحی و سپس راه اندازی کنید.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد ؟

به طور کلی وردپرس یک نرم افزار تحت وب می باشد. از طریق نصب وردپرس بر روی یک سرور شما می توانید خیلی آسان در مدت زمان اندکی یک سایت را راه اندازی کنید. وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا معرفی می شود. شما با طراحی و راه اندازی سایت با وردپرس می ‌توانید به سادگی کسب و کار آنلاین خود را شروع نمایید ؛ پس از راه اندازی سایت با ایجاد پنل مدیریتی می توانید به مدیریت محتوایی سایت پرداخته و تولید محتوا کنید. سپس به انتشار مطالب متنوع در میان کاربران بپردازید. حتی شما می توانید با تبدیل کردن وردپرس به فروشگاه محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. توجه داشته باشید گاهی اوقات به جای عبارت WordPress از مخفف WP استفاده می گردد. ویژگی‌ها و خصوصیات زیاد وردپرس موجب شده که این سیستم مدیریت محتوا به یک سیستم همه کاره به هنگام راه اندازی سایت تبدیل شود. برخی از ویژگی‌های وردپرس می توان به موارد زیر اشاره نمود :
- برنامه ورد پرس به منظور ایجاد و طراحی سایت در یک مدت زمان اندک مورد استفاده قرار می گیرد.
- با استفاده از وردپرس شما خیلی راحت می‌ توانید یک سایت را راه اندازی کنید.
- وردپرس برای نصب بر روی هاست کار راحتی به نظر می آید.
- در واقع سیستم مدیریت محتوا در میان کاربران به عنوان یک سایت ساز رایگان شناخته شده است.
- شما می توانید چندین وردپرس را در هاست نصب کنید و توجه داشته باشید که از این لحاظ محدودیتی برای شما وجود ندارد.
- شما می ‌توانید وردپرس را در فولدر‌های هاست نصب نموده و برای نصب بر روی ریشه هاست اجباری وجود ندارد و در انتخاب آن آزاد هستید.
- دقت داشته باشید که می توانید برای وردپرس افزونه نصب کنید تا قابلیت‌های بیشتر وردپرس افزایش یابد.
- در قسمتی از سایت وردپرس یکسری افزونه‌های رایگان به منظور اضافه نمودن قابلیت‌های وردپرس جهت دانلود وجود دارد.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد ؟

سایت وردپرس رایگان

برنامه وردپرس از طریق جدا نمودن محتوا‌های صفحه وب از لی ‌‌آوت و چیدمان توانسته فایل‌های HTML را با بازدید افراد هر بار که انجام می دهند به شکل دینامیک به صورت بازتولید درآورد ؛ همچنین برنامه‌های وردپرس لینک نمودن خودکار پست‌ها را انجام می دهد بنابراین وردپرس یکسری سایدبار‌هایی به وجود می‌آورد که پیوند‌هایی با به روز ترین نوشته‌ها و امکانات مدیریتی آرشیو مفاهیم و اطلاعات دارا هستند. در حقیقت بر اساس اینکه برنامه وردپرس قابلیت استفاده از پوسته‌های HTML متنوع را در بر دارد شما دیگر به نوشتن حتی یک خط کد HTML نیاز ندارید و فقط مشغول نوشتن مطالب و محتوای متنی سایت و همچنین آپلود نمودن عکس‌ها و تصاویر سایت می شوید. دقت داشته باشید که این جداسازی قالب و محتوا موجب ایجاد فرصت‌های زیادی برای شما خواهد شد.

کاربرد وردپرس

وردپرس همانند بسیاری از برنامه‌ها و نرم افزارهای دیگر از یکسری کاربردها برخوردار است که موجب می شود کاربران زیادی به خاطر این قابلیت‌ها به سوی آنها جذب شود از جمله این کاربردها می ‌توان موارد زیر را برشمرد :

ساخت فایل آنلاین املاک

در صورتی که شما خرید و فروش اجاره ملک فعالیت کاری شما محسوب می شود، قادر هستید به عنوان یک کارکرد وردپرس با درآمیختن فایل املاکی خویش در سایت کار خود را به صورت آنلاین به دیگران معرفی نمایید. برخی پوسته‌های ویژه موجود هستند که برای بنگاه‌‌های معاملات املاک ایجاد شده اما پیش از همه بایستی این امکان را با استفاده از یک افزونه فعال سازید.

فروش محصول‌های فیزیکی یا دیجیتالی

در ابتدا وردپرس فعالیت خود را به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی آغاز نمود ۰ اما طی دهه‌‌های اخیر توانسته به یک پلتفرم با قابلیت‌های جامع به منظور طراحی و ساخت یک سایت تجاری پیشرفت‌هایی داشته باشد. در حال حاضر وردپرس به خاطر وجود افزونه‌ها توسعه دهندگان ثالث قابلیت این را پیدا کرده که به یک فروشگاه آنلاین بدون احتیاج به کدنویسی تبدیل شود.

ایجاد وب‌سایت دایرکتوری کسب ‌و‌ کارها به همراه نقشه

اینکه سایت وردپرسی را به یک کسب و کار قدرتمند دایرکتوری تبدیل کنید، از جمله مزایای وردپرس به حساب می آید که از طریق این افزونه خیلی راحت این کار میسر می گردد. شما با بکارگیری افزونه‌های متنوع قادر هستید که تمامی سایت را به یک وب سایت دایرکتوری مخصوص کسب و کار‌ها تبدیل نمایید.

سایت وردپرس رایگان

توضیحات تکمیلی

یکی از مزایای وردپرس این است که انعطاف پذیر هست با سیستم مدیریت محتوا که به شما کمک خواهد کرد تا سایت مورد نظر خود را به راحتی هرچه تمام تر ایجاد کنید یکی از قابلیت های این سیستم مدیریت محتوا این هست که امکان طراحی سایت با بهره گیری از drag و drop و یا کشیدن و رها کردن است که شما می توانید با این وسیله آماده شوید و به راحتی سایت خود را ایجاد کنید. برای ایجاد کردن سایت به این روش در سیستم مدیریت محتوا افزونه های خیلی زیادی وجود دارد که می توانید از میان این افزونه ها به visual composer اشاره نمود.
وردپرس یکی از برنامه‌هایی است که شما با استفاده از آن می توانید خیلی راحت سایت‌های متنوعی را طراحی نمایید. به طور کلی وردپرس از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز برخوردار است که از طریق آن شما می توانید وبلاگ‌های مختلفی را راه اندازی نمایید، همچنین سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای انعطاف فراوانی است که این قابلیت شما را قادر می سازد تا هر نوع وب سایتی را که متمایل هستید ایجاد نمایید. در واقع WordPress وردپرس اسکریپت مدیریت محتوا است که شما قادر هستید به منظور ایجاد سرویس وبلاگدهی وبسایت قوی و جذاب از آن کمک بگیرید. جالب است بدانید که سطح مدیریتی محتوای وردپرس به واسطه داوطلبان زیادی به رشته تحریر در آمده و وسعت افزودنی‌ها، مستندات، پوسته‌‌ها و پشتیبانی این سامانه مدیریت سایت تا جایی است که آن را به منظور مدیریت وبلاگ یا وبسایت‌های متنوع از طریق قابلیت‌های وردپرس فارسی جهت ایجاد خانه‌‌های اینترنتی خویش مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین پس از آشنایی با تمامی قابلیت‌های برنامه وردپرس شما می توانید با توجه به نسخه گوشی و سیستم خود برنامه وردپرس را دانلود نموده و بر روی گوشی نصب کنید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید