طراحی سایت


چگونه طراحی سایت خود را حرفه ای نمایش دهید

طراحی سایت شما به عنوان بستری برای جذب مشتری طراحی می گردد تا بتواند بازاریابی اینترنتی را برای شما به دنبال داشته باشد. ما باید یک صفحه با تمام محصولات ما داشته باشد. اما بگذارید جزئیات و قیمت های بیشماری را قرار ندهیم؛ زیرا ما می خواهیم بازدیدکنندگان با ما تماس بگیرند. " کسی از بخش فروش می گوید: "در صفحه تماس با ما، اجازه دهید از یک فرم با سؤال های زیادی استفاده کنیم که به ما کمک می کند تا فروش کنیم. بازدید کنندگان به ما می گویند بودجه خود را و چگونه آنها قصد خرید را دارند. و اطمینان حاصل کنید که نام کامل، آدرس پستی و شماره تلفن خود را بدست آورید تا بتوانیم یک فروشنده را دنبال کنیم. "

طراحی سایت

طراحی سایت شما متناسب با خواسته مشتریان باید باشد

در حالی که همه این ایده ها برای این شرکت شایسته هستند، برای بازدیدکنندگان بسیار حساس نیستند. و این یک اشتباه بزرگ است اگر اولین بازدیدکنندگان خود را قرار ندهید، طراحی سایت شما موثر نخواهد بود. خط پایین، در مورد شما نیست! بهترین وب سایت ها مشتری محور هستند. آنها طراحی شده اند تا بازدیدکنندگان اطلاعات را دنبال کنند و آن را به صورت جالب و سازمان یافته ارائه دهند. آنها اجازه می دهند که مشتری واقعی را ببیند و اعتماد را ایجاد کند.

طراحی سایت

اهمیت دسترسی در طراحی سایت برای هدایت کاربران

سازماندهی صفحات خود را به دسته های منطقی به نام و استفاده از شرایط استاندارد در منو خود. بازدید کنندگان نمی خواهند حدس بزنند کجا برویم. آنها نمیخواهند آنچه را که میشناسید تجزیه و تحلیل کنند. و آنها صبر نکنند تا برای شکار حقایق به قتل برسانند.

از اصطلاحات تخصصی در طراحی سایت بپرهیزید

از کلمات یا عباراتی که بازدید کنندگان شما ممکن است تشخیص ندهید استفاده نکنید. از اصطلاحات آشنا استفاده کنید. تمام اطلاعات مربوطه را ارائه دهید. وقتی افراد در وب جستجو می کنند، آنها به دنبال پاسخ هستند. اگر طراحی سایت شما حقایق را ارائه نکند، بازدید کننده به جستجوی بعدی در نتایج جستجو حرکت خواهد کرد. نگران نباشید بیش از حد به اشتراک بگذارید و شامل قیمت ها شوید. مطالعات نشان می دهد طراحی سایت های غنی از اطلاعات در جذب بازدید کننده به چشم انداز های جدی موثر هستند.

اهمیت صفحه اصلی طراحی سایت شما

از آنجا که صفحه اصلی شما رایجترین ورودی طراحی سایت شما است، باید توضیح دهد چگونه مشتریان از محتوای، محصولات یا خدمات شما بهره مند خواهند شد. اگر بازدیدکنندگان نمیتوانند فورا متوجه شوند چه چیزی در آن هستند، آنها بر روی دکمه برگشت کلیک می کنند.

برای کلمات مختلف طراحی سایت خود صفحات جدا ایجاد کنید

در حالی که ممکن است بخواهید همه را از طریق درب ورودی، صفحه اصلی طراحی سایت خود، که ممکن است بهترین استراتژی نیست، بیابید. یک رویکرد هدفمند تر برای ایجاد صفحات فرود است که با موضوعات خاص صحبت می کنند. اگر کسی به دنبال اطلاعاتی در مورد استفاده نظامی از محصول خود است، باید بر روی صفحه خود که به آن موضوع اختصاص دارد، فرود بیاید. صفحات فرود دارای سرعت بیشتری نسبت به صفحات خانگی تبدیل می شوند.

درج تصاویر مرتبط برای هر صفحه از طراحی سایت خود

عکس های زیبا بسیار زیبا هستند، اما آیا آنها به بازدید کنندگان شما در مورد واقعی شما می گویند؟ نه، آنها خیلی عمومی هستند شما می توانید از آنها در برخی از نقاط سایت خود استفاده کنید تا به شکستن آنچه در غیر این صورت یک صفحه کپی سنگین است، اما زمانی که آن را به محصولات و مردم می آید، عکس های واقعی بهترین کار می کنند. بازدیدکنندگان می خواهند ببینند که چه چیزی خریداری می کنند و چه کسانی خریداری می کنند.

محتوای معتبر در صفحات طراحی سایت خود

توضیح دهید که چرا شرکت شما منحصرا واجد شرایط برای ارائه محصولات یا خدمات خود است. اطلاعاتی در مورد تاریخ و دستاوردهای شرکت شما ارائه دهید. در صورت لزوم عکس از بنیانگذار را وارد کنید. یک صفحه را به نظر سنجی یا مطالعات موردی اختصاص دهید. این تأییدیه های شخص ثالث وزن دارند. مشتریان از شرکت هایی که اعتماد دارند خرید می کنند.

به روز رسانی طراحی سایت خود

اگر بازدیدکنندگان متوجه شوند که محتوای شما فعلی نیست، طراحی سایت شما تمام اعتبار را از دست می دهد. به طور مداوم سایت خود را به روز کنید، به آن اضافه کنید و اطلاعاتی را که منسوخ شده حذف کنید. بخش آخر این حکم بسیار مهم است، بنابراین امیدوارم شما آن را از دست ندهید. شما نباید فقط محتوای را اضافه کنید شما همچنین باید هر چیزی را که دیگر مرتبط نیست حذف کنید. اگر اطلاعات خوب دفن شده باشد، بازدید کننده شما ممکن است هرگز آن را پیدا نکند.

درج کامل اطلاعات تماس در طراحی سایت خود

اطلاعات تماس خود را در مکان های مختلف قرار دهید تا بتوانید آن را پیدا کنید. همیشه باید یک کلیک دور باشد. بازدیدکنندگان را بیش از حد سخت نگیرید تا به شما برسند. آنها ممکن است نگران نباشند، و شما آنها را از دست می دهید.

درج فرم های ساده در طراحی سایت

اگر طراحی سایت شما دارای یک فرم باشد، از قبیل صفحه تماس با شما یا نقل قول، از چندین سؤال احتمالی سوال کنید. بازدیدکنندگان از انجام همه این زمینه ها متنفر هستند و احتمالا به شما اطمینان ندارند که بتوانید تمام اطلاعاتی را که درخواست کرده اید ارائه کنید. بله، دوست دارید اطلاعات دقیق خود را به دست آورید، اما این چیزی است که آنها ترجیح می دهند، نه شما! در دنیای امروز اشباع اطلاعات، بازدیدکنندگان طراحی سایت شما احتمالا بی صبری هستند. اگر آنها نمی توانند به سرعت آنچه را که می خواهند پیدا کنند، حرکت خواهند کرد. آنها از هر چیزی که به نظر می رسد "فروش" شک و تردید دارند. اگر آنها بتوانند با شما صحبت کنند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید