برای مطالعه بخش قبلی این آموزش به لینک چگونه مطالب را در طراحی سایت وردپرس درج نماییم بخش اول مراجعه نمایید.
نحوه لینک گذاری در طراحی سایت لینک گذاری یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عناصر در جذب بازدیدکنندگان و بالا بردن میزان ترافیک یا به عبارتی بهبود وضعیت سئو در طراحی سایت است. به منظور لینک گذاری بر روی عناوین یا کلمات کلیدی موجود در متن، ابتدا در قسمت نوار ابزار بر زنجیره ای که در تصویر مشخص شده است کلیک کنید. با باز شدن پنجره URL، آدرس مربوطه را در طراحی سایت وارد و علامت فلش را فشار دهید.

آموزش تصویری درج مطالب در سایت وردپرس

بررسی عملکرد کادر انتشار در طراحی سایت

با توجه به تصویر در سمت چپ بالای صفحه افزودن نوشته، کادر انتشار مشاهده می گردد. بعد از وارد کردن مطلب، لینک گذاری و ویرایش متن با کلیک بر دکمه ی انتشار، محتوا در طراحی سایت به اشتراک گذاشته می شود.
بهتر است قبل از انتشار، از دکمه ی پیش نمایش استفاده کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی در طراحی سایت اعمال و هیچ مشکلی در آن وجود ندارد.
گاهی ممکن است بخواهید اشتراک گذاری محتوای خود را در طراحی سایت به روز دیگری موکول کنید در این صورت بر ذخیره پیش نویس کلیک نمایید. با استفاده از این گزینه محتوا به درستی با تمامی تغییرات در طراحی سایت ذخیره می شود.

بررسی عملکرد کادر انتشار در طراحی سایت

بررسی عملکرد کادر دسته ها در طراحی سایت

قبلا به طور مفصل در مورد اهمیت ایجاد دسته ها در طراحی سایت صحبت کردیم. هر محتوایی در طراحی سایت متعلق به یک دسته بندی خاص یا چند دسته بندی است. با دسته بندی مطالب کاربران به راحتی می توانند در کوتاه ترین زمان به موضوع مورد نظر هدایت شوند. در واقع استفاده از دسته بندی اصولی در ایجاد نظم و انسجام طراحی سایت نقش مهمی را ایفا می کند.
در صورتی که بخواهید دسته بندی جدیدی را در طراحی سایت ایجاد کنید، با کلیک بر افزودن دسته تازه، دسته بندی جدیدی به لیست شما در طراحی سایت اضافه می گردد. فرض کنید متن ایجاد شده مربوط به دسته ی مقالات است در این صورت فقط باید در کادر دسته ها بر گزینه ی مقالات کلیک کنید.
در ایجاد دسته ها در طراحی سایت دقت کنید. هرگز دسته بندی را حذف نکنید. در صورت حذف دسته بندی ها گوگل لینک های طراحی سایت شما را به صورت شکسته به کاربران نمایش می دهد و همین امر تاثیر منفی بر سئو طراحی سایت شما خواهد داشت.

بررسی عملکرد کادر دسته ها در طراحی سایت

نحوه برچسب گذاری در وردپرس

در واقع شاید این سوال برای بعضی افراد پیش بیاید که چه تفاوتی بین برچسب ها و کلمات کلیدی وجود دارد ؟در پاسخ به چنین افرادی می توان گفت؛ در ظاهر فرق زیادی بین این دو دیده نخواهد شد ولی در باطن کلمه کلیدی یکی است و برای یافتن در سایت به کار می رود امامی توان برای برچسب ها تعداد بیشتری را در نظر گرفت و برای جستجو کردن مطالب و مفاهیم مربوطه به داخل سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند . امروزه برچسب گذاری در میان عموم به عنوان یک هنر و هم یک علم شناخته شده است . برچسب ها باید حاوی صحیح ترین کلماتی باشند تا بتوانند در نوشته ها و مقالات شما موثر واقع شوند . برچسب هایی که برای یک پست مورد استفاده قرار می‌گیرند بایستی نهایتاً ۵ عدد باشند از این رو استفاده بیشتر از آن ضرورتی نداشته و سودمند نخواهد بود. هنگامی که شما قصد دارید برچسبی را به پستی بیفزایید در واقع شما آن را به محل ذخیره برچسب افزوده اید . در عین حال یک صفحه بایگانی تازه به وجود می آید که شامل کلیه نوشته ها و یا اطلاعات مربوط به آن برچسب در آن قرار خواهد گرفت . از این رو این یک موضوع بسیار مهم است زیرا هنگامی که کاربران برچسبی را مد نظر قرار داده و آن را کلیک میکنند با یک نمای گسترده و وسیع از تمامی پست های مربوط با آن مفهوم مورد نظر مواجه خواهند شد . این سایت نیز تمامی پست های ایجاد شده در این برچسب را در ارتباط با یکدیگر تنظیم خواهد ساخت .

نحوه برچسب گذاری در وردپرس

برای مطالعه ی مقاله بعدی و یادگیری برچسب های وردپرس به لینک چگونه مطالب را در طراحی سایت وردپرس درج نماییم بخش چهارم مراجعه نمایید.
در واقع هنگامی که شما برچسبی را که در گذشته مورد استفاده قرار نگرفته است را به موضوع اضافه می نمایید وردپرس بدون نیاز به انجام عملیات توسط شما،یک صفحه بایگانی برچسب به وجود می‌آورد . اگر شما بدون نیاز به برچسب آن را در موضوعات درج نمایید به همان میزان صفحات بایگانی به وجود خواهند آمد این مسئله نه تنها مشتریان و کاربران را دریافتن پست مربوطه دچار مشکل می کند بلکه وقتی برچسبی را که قبلاً استفاده نشده است را به یک محتوا اضافه می کنید وردپرس به طور خودکار یک صفحه بایگانی برچسب ایجاد می کند .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید