برای مطالعه بخش قبلی این آموزش به لینک چگونه مطالب را در طراحی سایت وردپرس درج نماییم بخش دوم مراجعه نمایید.
بررسی عملکرد کادر برچسب ها در طراحی سایت برچسب ها یا تگ ها یا کلمات کلیدی از جمله عناصر مهم دیگر در طراحی سایت می باشند. نحوه عملکرد برچسب ها همانند دسته بندی ها در طراحی سایت است. برچسب ها نیز در سامان دهی و ایجاد نظم در طراحی سایت نقش بسزایی دارند. هدف از ایجاد برچسب ها در طراحی سایت دسترسی راحت کاربران به مطالب مورد نیازشان است.
در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید. بهتر است از کلمات کلیدی کوتاه و موجود در مقالات طراحی سایت استفاده کنید. هر گونه بی دقتی در تگ گذاری اثرات جبران ناپذیری را بر سئو و بهینه سازی طراحی سایت شما به دنبال خواهد داشت. با گزینش کلمات کلیدی مناسب می توانید رتبه ی بالایی برای طراحی سایت در موتورهای جستجو کسب کنید.

عملکرد برچسب ها در طراحی سایت وردپرس

به طور کلی عملکرد برچسب ها در طراحی سایت همانند هشتک های اینستاگرام است. در این راستا کاربران در موتورهای جستجو با وارد کردن کلمات کلیدی به طراحی سایت شما هدایت می شوند. به یاد داشته باشید برای ایجاد برچسب ها جهت طراحی سایت، شما هیچ گونه محدودیتی ندارید و می توانید با توجه به نیاز، کلمات کلیدی طراحی سایت خود را ایجاد نمایید.
در صفحه ی افزودن نوشته در سمت چپ کادر برچسب ها در طراحی سایت دیده می شود. برای ایجاد تگ ها کافی است کلمات کلیدی طراحی سایت خود را در کادر مربوطه تایپ و سپس بر دکمه ی Enter یا افزودن کلیک کنید.

آموزش تصویری درج مطالب در سایت وردپرس

تفاوت برچسب و دسته بندی

به طور کلی برچسب ‌ها دسته بندی یا راهنمایی هایی هستند که یکسری از دسته های متفاوت را با هم مرتبط می سازند ؛ به عنوان مثال نوشته ای را که هم اکنون در حال خواندن آن می باشید در گروه بندی های آموزش سئو قرار می گیرد . در حالیکه این مسئله در محدوده ی سئو تکنیکال قرار دارد و امکان دارد شما تصمیم داشته باشید با استفاده از برچسب مناسب آن را به یک دسته آموزشی سئو تکنیکال ارتباط دهید ، بدین ترتیب کاربر می تواند به مقدار حجم بیشتری از مطالب و مقالات موجود در این زمینه دسترسی پیدا کند . ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که چگونه اشتباهات موجود در برچسب گذاری ها را تصحیح کنم ؟ گاهی امکان دارد که شما انجام یک پروژه را به عهده بگیرید که تیم پیشین سئو بدون درک صحیحی از نوع برچسب‌ گذاری در نتیجه بروز اشتباه از سوی آنان عملکرد و فرایند سایت را از این لحاظ تحت تاثیر خطا های خویش قرار داده باشند . در چنین حالتی شما به عنوان یک کارشناس سئو بایستی از همان ابتدا برچسبهای با اهمیت را شناسایی نموده و از پتانسیل آنان جهت ارتباط صفحه ها با یکدیگر استفاده نمایید . توجه داشته باشید که در مراحل بعدی شما دو راه اساسی به منظور بر طرف کردن برچسب های اشتباه در پیش رو دارید از جمله آن ها می توان موارد زیر را بیان نمود :

۱. حذف برچسب ها

حذف صفحه های برچسب ساده ترین روش برای یک کارشناس به حساب می آید . توجه داشته باشید با این کار برچسب تان به شکل پیش فرض به صفحه ۴۰۴ ریدایرکت می شود . در صورتی که صفحه ۴۰۴ به حالت شخصی سازی در آمده و به لحاظ کیفی آن را مد نظر قرار داده اید ، انجام این کار مسئله بزرگ و مهمی را برای شما به وجود نخواهد آورد .

۲. استفاده از canonical

از جمله روش های بر طرف نمودن این برچسب های اضافی و زامبی پیج ها ریدایرکت آن ها به صفحه ها و مقاله های مربوطه را می توان نام برد که برای انجام این کار قادر خواهیم بود رول کنیکال را مورد استفاده قرار دهیم .

افزونه برچسب وردپرس

افزونه برچسب وردپرس

بطور کلی وردپرس یک CMS است با استفاده از آن می توان وب سایت های مختلفی را به کاربران ارائه نمود . در حقیقت برنامه وردپرس دارای یکسری ویژگی های خوبی است که از جمله مهم ترین آن می‌ توان به قالب و افزونه اشاره نمود . در حال حاضر افزونه های وردپرس کد هایی را شامل می ‌شوند که موجب گسترش و توسعه امکانات وردپرس خواهند شد . از دیگر مزایای وردپرس می توان قابلیت افزودن کاربرد ها و خصوصیات جدید به وردپرس را برشمرد . یکی از نکات جالب این است که به افزونه ها پلاگین نیز گفته می شود . توجه داشته باشید که شما می توانید به صورت همزمان افزونه های وردپرسی متفاوتی را ایجاد کنید و سایت وردپرسی را در چندین ابعاد متنوع توسعه بخشید . اگر می خواهید بدانید که نحوه کارایی افزونه های وردپرس چگونه است ؟ باید در این رابطه به شما بگوییم وردپرس طوری تنظیم شده که با استفاده از آن تولید کنندگان دیگر قادر هستند کد های خود را درون آن قرار دهند . در حقیقت API در افزونه وردپرس ، این امکان را به شما می دهد تا فیلتر ها و قلاب های قوی را برای تولیدکنندگان ارائه دهید ، تا افزون بر تغییر و تحول کاربرد های وردپرس یکسری کاربرد ها و قابلیت‌ های جدیدی به آن افزوده شود .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید