طراحی سایت


کسب مهارت در سئو برای بهبود طراحی سایت

در طراحی سایت ممکن است به شما گفته باشند کلیدی را با فلان کلمه در این صفحه تکرار کنید آنوقت شما دچار سر در گمی می شوید خیلی از مردم فکر می کنند در صورتی که یک کلمه کلیدی را در طراحی سایت چند بار در صفحه محتوای خود تکرار کنند گوگل به صورت خود کار برای آن محتوا در طراحی سایت رنک دهی خواهد کرد. اگر چه گوگل به دنبال کلمات کلیدی و مفاهیم مرتبط به آن در صفحات ومحتوای طراحی سایت شما می گردد.
خود صفحه باید صرف نظر از دفعات استفاده از کلمه ی کلیدی در آن ارزش داشته باشد اگر یک صفحه برای کاربران در طراحی سایت ارزشمند باشد به نظر نمی رسد که ربات آن را نوشته باشد پس شمال کلمات کلیدی را در طراحی سایت جوری ترکیب کنید که خواندن آن محتوا برای کاربر قابل فهم و ارزشمند باشد .یکی از بدترین روش های تولید محتوا در طراحی سایت تولید محتوای خودکار است در این روش محتواها به صورت کاملا بی کیفی توسط نرم افزار تولید می شوند.
کمکی به کاربران نمی کند و فقط برای دریافت رنک از موتورها جستجو تولید می شوند. محتواها که توسط ربات ها و برنامه ها در طراحی سایت تولید می شوند به سادگی قابل تشخیص هستند شما در زمان خواندن به راحتی متوجه می شوید که جملات آن چه قدر بی معنی و غیر مرتبط است از نظر فنی آنها کلمات هستند و یک محتوا را تشکیل داده اند اما این جملات توسط یک نرم افزار کنار همدیگر قرار گرفته اند نه یک انسان .

طراحی سایت

افزایش رنک طراحی سایت در گوگل

برای رنک گرفتن از گوگل چه کار کنم هیچ چیز محرمانه ای برای رنک گرفتن در نتایج جستجو در طراحی سایت وجود ندارد. گوگل به صفحاتی رنک بالا می دهد که به نظرش محتوای آن بهترین جواب برای جستجو کاربر است. در موتورهای جستجو امروزه تکراری بودن صفحه اسپم نبودن و کار کردن صفحه در طراحی سایت ملاک نیست و کاربر برای آنها رنکی دریافت نمی کند. صفحات شما در طراحی سایت باید محتوایی را فراهم کند که موتورهای جستجو تصمیم بگیرند که بهترین محتوا را برای جستجوی کاربر فراهم کرده اند.

طراحی سایت

فرمول رایج برای ایجاد محتوا در طراحی سایت

•کلمه کلیدی را که گوگل می خواهد با آن در طراحی سایت رنک بگیرد جستجو کنید.
•صفحاتی که بالا ترین رنک را در طراحی سایت دریافت کرده اند برسی کنید .
•تعین کنید که صفحه ی آنها درطراحی سایت چه ویژگی هایی رادارد .
•محتوایی تولید می کنید از صفحه هایی که برسی کرده اید بهتر است .
ما به این روش ها در طراحی سایت محتوای ده برابر می گویم صفحه که شما آن را می سازد باید ده برابر بهتر از صفحاتی باشد که هم اکنون در نتایج نمایش داده می شوند و گوگل نیز برای آن محتوا به شما پاداش می دهد وکاربران به صورت طبیعی به آن پیوندداده می شوند ایجاد محتوا در طراحی سایت کار ده برابر سخت تراست ولی ترافیک ارگانیکی که به سوی طراحی سایت شما ارسال می کند ارزش آن را دارد . اصول انتخاب رنگ در طراحی سایت حرفه ای از بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید