با اطمینان کامل می توان گفت که موثرترین چیز در بحث طراحی سایت با وردپرس ، انتخاب کردن یک قالب است؛ ظاهر قالب و رابط کاربری شما را معین خواهد کرد و آن هم همواره یکی از نگرانی های کاربران است به همین دلیل ما در این نوشته قصد داریم برترین قالب چند کاره وردپرس را در دو قسمت رایگان و پولی به شما معرفی نماییم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین قالب رایگان چند منظوره وردپرس قالب چند کاره فروشگاهی Astra فارسی

در زمینه معرفی بهترین قالب های کم کاره رایگان می توان از قالب چند کاره سایت های فروشگاهی عنوان قالب های خیلی زیبا و جذاب در این حوزه معرفی کرد که علاوه بر اینکه نسخه رایگان ای دارد نسخه پولی هم دارد. نکات مهم در طراحی قالب سایت را در این لینک مورد توجه خود قرار دهید.

چنانکه در توضیحات این پوسته در سایت هم شما مشاهده می کنید چند کاره سایت های فروشگاهی آسترا یکی هست که به صورت رایگان ارائه شده و برای راه اندازی سایتهای حرفه‌ای فروشگاهی از آن بهره گرفته می شود، از بهترین انواع قالب های وردپرس با المنتور و از سریعترین های وات می باشد؛ این قالب به شکل کامل ترجمه راستچین و بومی سازی شده و برای سایت های ایرانی به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

اما ویژگی های این قالب چند کاره آسترا بسیار زیاد است برخی از آنها ایجاد نخواهد شد، اول اینکه این قالب با افزونه های فروشگاه ساز ووکامرس خیلی انطباق دارد و رابط کاربری آن آسان ساده و سریع می باشد و زیبایی آن جذاب و منحصر به فرد است کاملاً بومی‌سازی شده و فارسی و راست چین است و با افزونه صفحه ساز المنتور مطابقت دارد برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها مناسب از فونت و رنگ و موارد دیگر را هم در قسمت های مختلف می توان تنظیم کرد و می توان طراحی کرد و محتوای صفحه را با المنتور طراحی نمود.

بهترین قالب های وردپرس

قالب چند کاره Zakra فارسی

قالب دیگری که در این زمینه وجود دارد قالب زاکا را هست این پوسته هم یکی از بهترین سایت سازهای کم کاری برای وردپرس می باشد که مخاطبین زیادی آن را نصب کرده اند و فعال سازی نموده اند.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب این قالب چند کاره این است که با همه افزونه‌های فروشگاه ساز ووکامرس سازگار است از طرف دیگر این قالب با همه صفحه سازی‌های حرفه‌ای مانند کامپوزر و المنتور مطابقت کامل دارد و برای اینکه شما بخواهید سایت خیلی حرفه ای راه اندازی کنید به شما را در طراحی خیلی آسان می‌کند ویژگی های دیگری هم دارد از جمله اینکه به صورت ساده و آسان و سریع می باشد رابط کاربری آن و راستچین و فارسی سازی و بومی سازی شده است و دو تا فونت خیلی اختصاصی و منحصر به فرد به نام میترا و شبنم دارد و با افزونه های فروشگاه ساز ووکامرس مطابقت دارد .

با انواع صفحه ساز ها مانند المنتور سازگار هست برای اینکه سئو داشته باشد و رتبه سایت را بالا بیاورد با کدهای بهینه سازی نوشته شده است و برای اینکه در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها بهتر نمایش داده شود طراحی واکنشگرا دارد و به راحتی قسمت های مختلف سایت را می‌توان ویرایش کرد و امکان اینکه بتوان به صورت فوق‌العاده شخصی سازی کرد هم وجود دارد.

قالب چندکاره Web App فارسی

قالب چند کاره فارسی وب اپ یکی از بهترین قالب های چندکاره های رایگان وردپرس می باشد که خیلی از مخاطبین و کاربران آن را نصب کردند و فعال نمودن چنانکه در توضیحات این قالب در سایت همیار هم می توانید مطالعه کنید.

این قالب چند کاره خیلی سریع و پاسخگو می باشد و بنابر همین یک بستری برای گسترش انواع کارهای تجاری به وجود آمده است دارای امکانات و قابلیت های مناسبی هست به راحتی می توان کنترل کرد طراحی آن خیلی عالی هست خیلی خوب منعطف می‌شود و انعطاف پذیری دارد و شیک و کلاسیک و پویا است برای این که در فضای اینترنت بستری را برای فراهم کند این قالب به وسیله ی یک تیم حرفه‌ای راستین و فارسی سازی شده است و به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

ویژگی های زیادی دارد که می‌توان به چند مورد اشاره کرد اینکه ارزان به شکل تمام صفحه است و توسط یک تیم حرفه‌ای راستین و فارسی سازی شده است و سرعت آن بالا است و سئو شده و بهینه سازی است دوتا فونت اختصاصی میترا و شبنم را دارد با دستگاههای تبلت و تلفن همراه مطابقت دارد، مناسب برای سئو و دارای کدهای بهینه سازی شده است و می‌توان آن را شخصی سازی کرد و ویژگی های اختصاصی برد و به راحتی می‌توان آن را از قسمت های سفارشی سازی و ابزارک ها ویرایش نمود به راحتی و با سرعت بالا می توان آن را نصب کرد.

بهترین قالب شرکتی وردپرس رایگان

وقتی هدف ما این است که یک سایت را طراحی کنیم که شرکتی است حتماً باید به دنبال بهترین قالب شرکتی وردپرس باشیم و شکی در آن نیست که می‌توان سایت های شرکتی را هم با وردپرس طراحی کرده اما اینکه کدام یک از قالب‌ها مناسب سایت های شرکتی هست سوالی است که همواره در ذهن خیلی از مدیران سایت ها و یا طراحان وجود دارد در این نوشته بهترین پوسته ها و قالب های وردپرس شرکتی را که در ده سال گذشته تجربه کار در این زمینه داریم را به شما معرفی خواهیم نمود.

بهترین قالب شرکتی وردپرس

قطعاً شما باید نیازهایی که دارید را مد نظر قرار دهید وقتی صحبت در رابطه با یک سایت شرکتی هست هدف ما یک سایت شرکتی خیلی معمولی هست که شرکت شما را معرفی خواهد کرد یا سایتی که یک محصول را معرفی خواهد کرد امکان دارد که هدف شما این است که محصولات را بر روی این سایت قرار دهید و بفروشید.

بنابراین در این صورت باید قالب مورد نظر شما با ووکامرس سازگار باشد قطعاً همه قالب‌های که در این نوشته معرفی خواهد شد با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس هم مطابقت دارد.

برخی از افراد می‌خواهند نمونه کارهای خود را بر روی سایت قرار دهند در این صورت شما باید از قالبی استفاده کنید که از قسمت نمونه کارها هم پشتیبانی می کند پس قبل از اینکه هر قالبی را خریداری کنید پیش نمایش آن را مشاهده نمایید تا انتخاب شما درست و اصولی باشد.

قالب رایگان وبلاگ وردپرس

قالب Writee

یکی دیگر از قالب ها قالب هست که مناسب می باشد برای طراحی سایت وبلاگ و وبلاگ شخصی که با وردپرس فارسی شده است و از چند زبانگی برای راه اندازی سایت هم به زبان‌های عربی انگلیسی و فارسی پشتیبانی می کند سایت هایی که موضوع برای دارند عموما دارای قالب های خیلی ساده می باشند که مناسب نوشتن و منتشر کردن مطالب و نوشته ها هست این مدل ها در یک ستون بایگانی مطالب انتشار داده شده و در ستون اصلی مطالب را نمایش میدهند.

این قالب هم به شکلی زیبا و ساده طراحی شده که توسط تیم حرفه ای به شکل رایگان آماده شده و هنوز منتشر نشده است این قالب به دلیل کربن‌دی خیلی خاصی که دارد از بهترین قالب های رایگان وردپرس هست که بیش از ۳۰ هزار نفر آن را دانلود کردند در این قالب پلاگینی اضافه نصب نمی شود و همین هم سبب شده تا سرعت بارگذاری آن خیلی بالا باشد بعد از دانلود این قالب به سه شکل در اختیار شما قرار داده می شود که شامل یک بسته نصبی فارسی قالب جداگانه درون‌ریز فارسی و قالب جداگانه به علاوه درون‌ریز فارسی و قالب جداگانه انگلیسی به علاوه در انگلیسی خواهد بود و از قسمت دانلود می توانید آخرین نسخه را هم دانلود نمایید این قالب دو طرح مدرن کلاسیک دارد که به شکل جداگانه در قسمت دانلود قالب دانلود می‌شود و نصب می گردد و نسخه کلاسیک آن هم به زودی اضافه خواهد شد.

یکی از بهترین قالب های وردپرس

بهترین قالب های سایت دنیا

از آنجا که زیبایی کاملاً یک مقوله نسبی است و کاملا بسته به سلایق و علایق می باشد در اینجا حرفه‌ای بودن را به دو چیست مشخص میکنیم تعداد فروش یک قالب و تعداد دانلود و نصب قالب ها بنابراین با این مقاله و این نوشته همراه باشید تا حرفه ای ترین و محبوب ترین قالب های وردپرس ایران را به شما معرفی کنیم.

قالب وردپرس اهورا

برای این که کار را شروع کنید برای شما یک قالب شرکتی که گل سرسبد هست در بین همه قالب های شرکتی را معرفی خواهم کرد؛ البته اگر که مخاطبین عزیز این قضیه را تبلیغ ندارد باید گفت که قالب وردپرس که به وسیله تیم میهن وردپرس ایجاد شده است یک قالب بسیار منحصر به فرد و جذاب می باشد که اگر خود ما خواسته باشیم سایت شرکتی راه اندازی کنیم.

قطعاً از همین قالب بهره خواهیم گرفت که ما بیش از شش ماه وقت خود را صرف کرده‌اند تا بتوانند بهترین قالب شرکتی را طراحی نمایند قابلیت ها و امکانات در حد قالب های بین المللی دارد و می تواند هر نوع سایت شرکتی و هر نوع خدماتی را با آن طراحی نمود این قالب با صفحه ساز المنتور مطابقت کامل دارد در صورتی که خیلی از قالب های شرکتی دیگر با صفحه سازهای دیگری مانند ویژوال کامپوزر یا صفحه ساز های اختصاصی ساخته می‌شوند.

اینطور هم اکنون بهترین صفحه ساز در دنیا هست و در سال ۲۰۲۰ جوایزی هم به عنوان برترین افزونه وردپرس از آن خود کرده است در رابطه با مطابقت با تبلت و موبایل هم اصلا نیازی به گفتن نیست چرا که اگر قالب وردپرس با تبلت و موبایل سازگار نباشد جایی در لیست به بهترین قالب های شرکتی که هم نخواهد داشت.

قالب اهورا طرح ها قالبی است که در میهن وردپرس برای فروش قرار دارد چون که همه تمرکز تیم بر روی قالب وردپرس است همواره تلاش داریم مشکلات این قالب هم برطرف شوند و قابلیت‌های جدیدی هم در این قالب اضافه شود که کاربردی هستند سایت میهن هم از نسخه ویرایش شده قالب اهورا استفاده می کند.

قالب وردپرس be قالب چند منظوره وردپرس

قالب بی حرفه ای ترین قالب که چند کاره هست برای وردپرس می باشد، یکی از محبوب ترین قالب های ام فارسی خواهد بود که هر سایتی را برای شما طراحی می‌کند، این قالب به وسیله میهن وردپرس بومی‌سازی و فارسی شده است و برای بهره‌گیری در فروشگاه میهن وردپرس قرار دارد.

قالب گودنیوز قالب وردپرس خبری

قانون گودنیوز هم یکی از بهترین قالب های وردپرس ای برای سایت های خبری می باشد و یکی از معدود قالب های سه امکانات زیاد و قابلیت های بی نظیری را در خود جای داده است قابلیت هایی مانند رنگ بندی های نامحدود قسمت مدیریتی کاملا پیشرفته میباشد پانسیون بودن و خیلی موارد دیگر که این قالب را تبدیل به یکی از قالب های خبری وردپرس کرده که خیلی پرفروش می‌باشد دیجی کالا هم در اخیراً از این قالب برای اطلاع رسانی و اخبار در قسمت مجله بهره می‌برد.

قالب آوادا قالب وردپرس شرکتی

با اطمینان خاطر می توان گفت که آوادا زیباترین قالب وردپرس در دنیا می باشد دلیل آن هم فروش زیاد این قالب در جهان است که لقب پرفروش ترین قالب دنیا را هم به خود اختصاص داده است، قالب شرکتی آوادا تا امروز بیش از ۱۲۰ هزار خرید موفق از آن ثبت شده است حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

قالب انفولد قالب وردپرس سازمانی

قالب انفولد هم بهترین قالب وردپرسی سازمانی می باشد که انعطاف این قالب وردپرس اید به شدت زیاد است و در پرفروش ترین قالب های تم فارست هم رتبه سوم را از آن خود کرده است، این قالب برای هر نوع سایتی که با وردپرس طراحی شود سازگاری کامل دارد و با ووکامرس و همه افزونه های وردپرس ای هم مطابقت کامل دارد امیدواریم از این نوشته استفاده ببرید امکان دارد این نوشته جنبه تبلیغاتی به خود گرفته باشد؛ اما با راهنمایی خوبی هم در آن وجود دارد برای آن عزیزانی که می‌خواهند بهترین قالب سایت را برای سایت خود انتخاب کنند.

زیباترین قالب وردپرس

قالب وردپرس حرفه ای

وسعت دامنه بهره‌گیری از اینترنت آنقدر زیاد شده است که افراد قسمت زیادی از مایحتاج خود را از مغازه‌های اینترنتی خریداری می‌کنند و برای این ادعا جواب هم زیاد شدن فروشگاه های آنلاین در همه قسمت ها مانند پوشاک ابزارآلات و حتی مواد غذایی میباشد.

قالب فروش فایل هم یکی از محصولاتی که به شدت پر فروش است و برای راه‌اندازی سایت‌های محصولات دانلودی می باشد علاوه بر قالب فروشگاهی ووکامرس می‌توان اپلیکیشن فروشگاهی متنوع هم دانلود کرد که در کنار سایت شما وسیله خوبی برای رشد و ترقی شغل شما و جذب نمودن مشتری های بیشتر و پایدار خواهد بود به کلی سایت‌های که محصولات فیزیکی به فروش می رساند از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس بهره می‌گیرند به شکل کلی یک قالب فروشگاهی ووکامرس چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

ویژگی های قالب ووکامرس

قالب ووکامرس یک سری ویژگی ها و مزایای دارد از جمله اینکه با درگاه های پرداخت گوناگون هماهنگی و همخوانی دارد و بسته نصبی آن هم خیلی ساده و آسان است راست چین شده و فارسی سازی است و طراحی این نوع قالب ها واکنش دیگران است و ظاهر و رنگ آن هم متفاوت است . معیارهای انتخاب رنگ قالب طراحی سایت بسیار مهم است. قسمت مدیریت خیلی قدرتمند است و این قالب‌ها صفحه ساز هستند و با فروشگاه ساز ووکامرس کاملاً مطابقت و سازگاری دارد و صفحه اصلی این قالب جذاب و متفاوت است، قسمت نمایش محصولات دارد و می‌توان از محصول عکس های گوناگون و مختلف در آن قرار داد و در به صورت جذاب دارد و تولبار و سایدبار های گوناگون و مختلفی دارد با اکثر مرورگرها سازگاری دارد و قیمت آن هم مناسب است و فونت های متفاوت و جذاب و زیبایی دارد.

طراحی با قالب رایگان وردپرس

فعالیت‌هایی که برای سایت وجود دارد از نوع رایگان هم می توانید پیدا کنید که در مدل های گوناگونی مانند فروشگاهی شرکتی خبری چندکاره وبلاگ و موضوعات دیگر و مدل های گوناگون دیگری وجود دارد که ما بهترین نوع را برای شما انتخاب می کنیم و به شکل نسخه فارسی و راست چین در سایت قرار می‌دهید شما خواهید توانست با عنایت به نیاز و مدل فعالیت خود یکی از آنها را برگزینید و به شکل کاملا رایگان آن را دانلود نمایید در انتخاب یک پوسته و قالب شما باید نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید و با عنایت به نیازهای خود قالب را برگزیده اگر در نقطه ابتدایی و آغازین هستید و هدف ندارید برای خرید نمودن قالب و نمی خواهید برای خریدن آن هزینه کنید پوسته های رایگان ای هم وجود دارد از جمله در سایت‌های که طراحی سایت آموزش می‌دهند گزینه خوبی برای شما خواهد بود که از آنها استفاده نمایید.

ققالب دانلودی وردپرس دانلود قالب وردپرس در راست چین

راستچین که متنوع ترین و بزرگترین مرجع برای دانلود قالب های وردپرس می باشد که به وسیله جمع زیادی از طراحان خلاق سایت ایران ایجاد شده است و ردی هست که قالب های وردپرس راستین را از بقیه منحصر کرده است اولین قضیه این است که کیفیت آن بالا است ما نه تنها برترین برنامه نویس ها و طراحان را داریم که در حال فروش محصولات خود در راستچین هستند بلکه تیم جستجوی کیفیت ما هم همه این محصولات را قبل از اینکه آمار‌ها فروش شوند مورد بررسی قرار می دهند و مزیت دیگر آن این است که برای همه دستگاه‌ها طراحی شده است همه ما می دانیم که سایتهای با در همه انواع دستگاه‌ها مانند تبلت و موبایل ها باید نمایش داده شوند و نمایش آنها مناسب باشد قالبهای که شما پیدا می‌کنید همه ریسپانسیو هستند و مناسب برای استفاده کردن از طریق انواع دستگاه ها خواهد بود و مزیت بعدی آن این است که فروشگاه آماده است بنا به دلایل خیلی زیادی فروشگاههای که با وردپرس ساخته شده است در همه جای اینترنت وجود دارند و قالب فروشگاهی وردپرس با افزودنی خیلی مطلوب با سایت ساز های همانند مجنتو و شاپیفای و بقیه پلتفرم های فروشگاهی در حال رقابت است.

یک مورد دیگر که از مزایای آن به حساب می‌آید نصب آسان است همه قالب های وردپرس که در راستچین قرار دارند بسته نصبی راحت و آسان ای دارند تنها با چند کلیپ دموی فارسی و خیلی شبیه پیش نمایش پیوسته اورجینال برای شما ایجاد خواهد شد بسته نصب راحت یکی از ویژگی های بزرگ قالب و پوسته سایت می باشد.

پوسته زیبا برای وردپرس

پر اهمیت ترین چیز در بحث طراحی سایت بوسیله وردپرس این است که قالب وردپرس باشد اهمیت قالب سایت هم در جلوه و ظاهر و زیبایی سایت مطرح می باشد و همینطور در باطن سایت اداری بخش امنیت و بهینه سازی سایت انتقال به قسمت تنظیمات پیشرفته می باشد و از یک صفحه ساز خیلی قوی پشتیبانی می شود دست شما را در بحث طراحی سایت خیلی باز می گذارد بنابراین در انتخاب قالب وردپرس باید به دو چیز خیلی دقت نمایید اینکه کد نویسی قالب بهینه باشد و استانداردهای و هم در آن رعایت شده باشد تا بتواند جایگاه سایت شما را در گوگل بالا ببرد علاوه بر این موارد موضوع امنیت هم خیلی و دارای اهمیت است که نباید از آن غفلت کرد امنیت وردپرس یک سری اصول گوناگونی دارد که به شکل و پسر در ژاکت در رابطه با آن صحبت کردیم با عنایت به همه این موارد مرجعی که از آن قالب سایت را هم تهیه می نماید خیلی مهم است هر اندازه ارائه دهنده قالب به اصلی بودن قالب اهمیت دهد خاطر شما هم از این قضیه امنیت و راحت تر خواهد بود کارشناسان ما به عنوان معتبرترین منبع ارائه دهنده قالب اصلی در رابطه با ارائه نمودن مشاوره به شکل رایگان برای اینکه قالب شرکتی خوبی انتخاب کنید و یا قالب خبری و فروشگاهی مناسب انتخاب کنید در خدمت شما خواهد بود و در رابطه با پشتیبانی قالب هم از صفحه ساز یک نکته وجود دارد در حالی که شما قصد راه اندازی تغییرات ظاهری را در صفحه سایت خود ندارید این ویژگی ضرورتی ندارد.

در هنگامی که فقط هدف شما بهره گیری از پیش نمایش است بدون هیچگونه تغییری داشته باشیم سازگاری با سطح ساز مهم نیست در این صفحه می توانید بهترین قالب های وردپرس را که مورد نظر شما هست و مورد نیاز شما را پیدا کنید و نگران نشوید آن را طراحی نمایید و با افزونه صفحه ساز المنتور خواهید توانست قالب هایی که بنا به سلیقه شما هست را ایجاد کنید اگر المنتور بلد نبودید نگران نشوید با آموزش گرفتن المنتور به شکل ویدئویی می‌توانید المنتور را آموزش بگیرید.

پرکاربردترین قالب های وردپرس

خرید قالب های ارزان

شما خواهید توانست با تهیه نمودن قالب های تولید شده دارکوب خیلی سریع و مطمئن سایت خود را طراحی و ایجاد نمایید این شرکت از معتبر ترین شرکت ها در رابطه با طراحی قالب هست و قالب ها را با نازلترین قیمت و کمترین قیمت عرضه می نماید قیمت پایین قالبها است ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود اما اگر خواسته باشید هزینه‌های جانبی همانند خرید کردن دامنه و یا هاست و یا بارگذاری و خیلی موارد دیگر را به این پوسته ها اضافه کنید قیمت قالب ها مقداری بالاتر خواهد رفت و حدود ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اضافه خواهد شد فروشگاه قالب های گوناگون و مختلف و ارزانی را عرضه نموده است که در همه آنها اصول و استانداردها کاملاً رعایت شده همه این کارها به وسیله طراحان این شرکت ایجاد شده و پشتیبانی و ویرایش از این قالب ها هم به وسیله همین طراحان انجام خواهد شد اگرچه در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانید پشتیبانی کردن قالب های خریداری شده را بر عهده بگیرید قالب ها برای بهینه سازی و همینطور کاربران موبایل هم سازگاری خواهد داشت .

استفاده از قالب های نمونه

خریداری نمودن پوسته و قالب از سایت های خارجی به دلیل نوسانات و همینطور بالا بودن نرخ ارز همیشه در حال افزایش و تغییر است و طراحی نمودن یک پوسته از ابتدا قطعاً مقرون به صرفه تر خواهد بود همانطور که شما قالب ویژه‌ای را برای خود در نظر می‌گیرید خواهید توانست آن را به شرکت ما برای طراحی بسپاری و آن را سفارش دهید اینطور خواهید توانست خیلی از هزینه‌ها را کم کنید طراحی این مدل قالب ها ۵۰۰ هزار تومان که با اضافه شدن ویژگی ریسپانسیو ۵۰۰ هزار تومان دیگر هم به آن قیمت افزوده خواهد شد اضافه نمودن ویژگی های دیگری مانند ریسپانسیو و خرید نمودن دامنه هاست و بارگذاری و خیلی موارد دیگر باعث این می شود که پانصد هزار تا یک میلیون تومان بر قیمت قالب افزوده شود.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید