طراحی سایت بازی آنلاین در نونگار پردازش

 

افراد زیادی وجود دارند که هنگام کار و فعالیت در اینترنت و به هنگام بی حوصله گی یا برای تلطیف روحیه و رفع خستگی اقدام به انجام بازی های اینترنتی آنلاین می کنند. نمونه های زیادی از انواع بازی های آنلاین را می توان نام برد که در فضای اینترنت موجود هستند و طرفداران بسیاری نیز دارند. بازی با ورق و پوکر و نیز مربیگری مسابقات فوتبال که نمونه موفق آن را در سایت نود و ورزش سه و یا جنگ خان ها و غیره می توانید ببینید مخاطبین فراوانی دارند و همواره افرادی در اینترنت مشتاقانه به دنبال انجام چنین تفریحاتی هستند.
طراحی سایت بازی آنلاین علاوه بر کاربرد فوق برای کاربران می توانند با فروش بازی ها و وسایل بازی کسب درآمد کنند زیرا اصولاً افرادی که به گیمرها مشهورند مشتریان خوبی برای بازی های جدید هستند و دوست دارند بازی های دیگری را نیز امتحان کنند. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با سال ها تجربه و نیروهای متخصص آمادگی کامل دارد که بهترین طراحی سایت بازی آنلاین را طبق آخرین پیشرفت ها و متد های برنامه نویسی برای سایت های بازی در دنیا برای شما انجام دهد و با بهینه سازی سایت مناسب آن را در رتبه های خوب گوگل قرار دهد.


امکانات موجود در طراحی سایت بازی آنلاین


در طراحی وب سایت بازی آنلاین می توان از امکانات فراوانی بهره برد و این امکانات بر حسب نیاز و تقاضای مدیر سایت قابل اجرا می باشند. موارد زیر چند نمونه از این امکانات هستند.
قرار دادن بازی های آنلاین برای کاربران
بخش ثبت نام و ورود کاربران سایت
ایجاد تبلیغات پر بازدید در طراحی وب سایت بازی آنلاین
آخرین اخبار در مورد بازی های جدید
ایجاد فروشگاه برای فروش بازی ها و ادوات بازی

طراحی سایت بازی آنلاین در نونگار پردازش

بهینه سازی در طراحی سایت بازی آنلاین


به مانند بسیاری حوزه های دیگر در طراحی سایت بازی آنلاین نیز یکی از مهم ترین اصول این است که سایت شما ابتدا باید دیده شود تا کاربران در میان انبوه سایت های مشابه سایت شما را انتخاب نمایند. به همین خاطر باید سایت خود را به خوبی برای موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل بهینه سازی کنید. سئو سایت در کنار طراحی اصولی سایت می تواند به موفقیت شما برای رسیدن به اهداف تعیین شده برای طراحی وب سایت بازی آنلاین جامه ی عمل بپوشاند. کلمات کلیدی که برای سئو سایت انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد و باید توسط آنها بتوانید حجم زیادی از ترافیک را به سمت سایت خود جذب نمایید. چند نمونه از کلمات پیشنهادی به صورت زیر می باشد: بازی آنلاین- بازی کامپیوتری- بازی اینترنتی و یا اسم یک بازی خاص. در صورتی که بتوانید در این کلمات کلیدی در رتبه های خوبی قرار بگیرید روزانه تعداد بالایی کاربر سایت شما را بازدید خواهند کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید