راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی


اعتماد یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باعث می شود یک سایت رونق گرفته و یا بازدید و خرید از آن کاهش یابد. با توجه به مشکلاتی که در رابطه با طراحی سایت وجود داشت و خصوصاً برخی افراد از طریق سایت های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کردند و اعتماد کاربران را خدشه دار می ساختند باید راه چاره ای اندیشیده می شد. متاسفانه زمانی که کلاهبرداری اینترنتی صورت می گرفت با توجه با نبود مقررات و پیش بینی های لازم نمی شد اقدام خاصی انجام داد. اما امروزه راه حل این مشکل و جلب اعتماد دوباره کاربران به وسیله نماد اعتماد الکترونیک در طراحی سایت و خصوصاً طراحی سایت فروشگاهی به وجود آمده است.


نماد اعتماد الکترونیکی یا enamad چیست


برای بسیاری از کسانی که آشنایی چندانی با نماد اعتماد الکترونیک ندارند نیاز است که توضیح کوتاهی در مورد این نماد الکترونیکی داده شود. نماد اعتماد الکترونیکی در واقع به یک برچسب دیجیتالی اطلاق می شود که در سایت های مورد اعتماد درج می شود و با کلیک بر روی آن به صفحه ای که مشخصات آن سایت در آن درج شده است هدایت می شوید. این برچسب توسط وزارت صنعت و معدن و با همکاری چند نهاد دیگر طراحی شده است و اعطای آن به سایت های فروشگاهی شرایط و قوانین خاصی دارد که باید احراز شود.

راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی


نکات ایمنی قبل از اقدام به خرید در سایت


هنگامی که قصد خرید در سایت ها خصوصاً سایت های فروشگاهی را دارید و می خواهید اقدام به پرداخت هزینه و یا هر گونه خرید کنید بهتر است نکات زیر را مورد نظر داشته باشید. نماد اعتماد الکترونیک باید حتماً به صورتی باشد که قابلیت کلیک کردن بر روی آن وجود داشته باشد. صرف وجود تصویر نماد اعتماد الکترونیک در سایت دلیل بر قابل اعتماد بودن سایت نیست و باید زمانی که بر روی این نماد کلیک می کنید به سایت مرکز توسعه تجارت هدایت شوید وگرنه نماد قلابی می باشد و قابل پیگرد قانونی.
آدرس های اینترنتی(URL) بانک ها مشخص بوده و باید قبل از وارد کردن اطلاعات دقیقاً چک کنید که کمترین مغایرتی نداشته باشد.
احتمالا با کدهای کپچا آشنایی دارید، کدهایی که به صورت ترکیب حرف و عدد یا هر کدام از اینها باید در کادر مربوطه وارد کنید. باید دقت کنید که در طراحی سایت های تقلبی این کد ها قابل رفرش نمی باشد و شما باید حتماً چک کنید که این کد قابل رفرش باشد. ما در شرکت طراحی سایت نونگار در کمترین زمان ممکن دریافت نماد اعتماد الکترونیک را برای شما انجام داده و این کار باعث می شود که تعداد مشتریانی که به کسب و کار شما اعتماد می کنند چند برابر شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید