دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۵ و یک اشتباه


سال 2015 نیز با تمامی اتفاقاتش به پایان رسید. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که اتفاقات گذشته را برای عدم تکرار در آینده مرور کنیم. یکی از موراد مهمی که باید در آن کاووش و بررسی کنیم این است که در این سال هزینه های تبلیغاتی که شرکت های بزرگ برای دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری کردند نسبت به سال قبل دو برابر شده بود و این نشان دهنده اهمیت روز افزون دیجیتال مارکتینگ در پیشرفت شرکت ها می باشد. نکته در این است که در صورت به روز نبودن سایت شما هم به سئو سایت شما ضربه خواهد خورد و هم در موتورهای جستجویی نظیر گوگل با اُفت رتبه مواجه می شوید که در کل یعنی قسمت زیادی از مشتریان خود را از دست خواهید داد. نقطه ضعف بسیاری از شرکت ها همین نکته می باشد که به دلیل نداشتن درک درستی از بازاریابی دیجیتال دچار ضرر و حتی ورشکستگی خواهند شد. با این مقدمه به بررسی یکی از اشتباهات بزرگ شرکت ها در عرصه دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.


برنامه ریزی ضعیف در دیجیتال مارکتینگ


برنامه ریزی جامع و کامل و در عین حال قوی اهمیت بسیار زیادی در دیجیتال مارکتینگ دارد و در یک جمله می توان گفت که یک برنامه ریزی ضعیف باعث به وجود آمدن یک اشتباه بزرگ در دیجیتال مارکتینگ می شود. شاید برای شما مهم باشد بدانید چگونه ممکن است عدم برنامه ریزی تا این حد مهم باشد، باید بگویم که صرفاً عدم برنامه ریزی نیست. عدم برنامه ریزی یا برنامه ریزی ضعیف خود باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری در دیجیتال مارکتینگ می شود. زمان و وقت شما هدر می رودفرصت های شما از دست می رود و هزینه ی زیادی را نیز تلف می کنید. به همین علت است که تأکید داریم قبل از شروع هر کاری به دقت همه چیز را بررسی کرده و برنامه های خود را در رابطه با کاری که قرار است انجام دهید داشته باشید.

دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۵ و یک اشتباه


راهکار بهبود شرایط چیست


اما باید چه روش هایی را برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ در پیش بگیریم موضوعی است که در مقالات گوناگون در مورد آن صحبت کردیم. اما در اینجا نیز چکیده ای از این مطالب را به دلیل اهمیتش یادآوری می کنیم. شناخت بازار در موفقیت یک برند در دیجیتال مارکتینگ نقش اساسی دارد. شناخت بازار یعنی رقیب هایی که در حوزه شما وجود دارد را بشناسید و محصولات آنها و چگونگی کارکردشان را به خوبی زیر نظر داشته و از نقاط ضعف و قوت آنها در جهت پیشرفت خود بهره ببرید. در ابتدا قبل از اینکه اقدام به طراحی سایت کنید و یا بازاریابی دیجیتال کنید اهدافی را برای خود مشخص کنید و چگونگی موفقیت در رسیدن به این اهداف را بارها به صورت ذهنی مرور کنید. استفاده از تبلیغات کلیکی بسیار زیاد می تواند تأثیر گذار باشد. در مجموعه باید بگوییم اگر در دیجیتال مارکتینگ نقشه راه و برنامه ریزی نداشته باشید احتمال اینکه بتوانید به موفقیت برسید و اهداف خود را تحقق بخشید بسیار ضعیف می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید