طراحی سایت دانلود چگونه است


طراحی سایت دانلود


امروزه چند نمونه از سایت ها دارای بازدید بالایی هستند. دلایل آن نیاز کاربران می باشد. سایت های موزیک، سایت های خبری و نیز سایت های دانلود که از پر بازدید ترین سایت ها به حساب می آیند. نمونه های موفق آن را می توان با جستجوی دانلود برنامه، موزیک یا هر چیز دیگری در گوگل یافت. کاربران در فضای اینترنت همواره به دانلود برخی برنامه ها و فایل ها یا مقالات و اطلاعات نیازمند هستند. طراحی سایت دانلود می تواند این نیازها را پاسخگو باشد حال این طراحی سایت یا می تواند بر موضوعی خاص نظیر طراحی وب سایت اپلیکیشن و یا عام تر نظیر دانلود انواع فایل ها تمرکز کند. در طراحی سایت دانلود به دو صورت می توانید کسب درآمد کنید. یا از طریق تبلیغات بنری و غیر و یا از طریق اشتراک گذاری فایل ها در ازای هزینه.


امکانات طراحی سایت دانلود


امکانات مختلف و متنوعی در طراحی سایت دانلود در اختیار مدیران این سایت ها قرار می گیرد. در این سایت ها باید این امکان وجود داشته باشد که اطلاعات به صورت مرتب و منظم و دسته بندی شده در اختیار کاربران قرار بگیرد. همچنین فایل هایی که برای دانلود در سایت قرار داده می شوند باید بر اساس دسته بندی موضوعی و تاریخ قرار داده شوند. یکی دیگر از امکاناتی که باید در سایت دانلود وجود داشته باشد امکان جستجو توسط کاربران است زیرا تعداد فایل های موجود در این سایت ها زیاد می باشد و پیدا کردن آن بدون جستجو عملا دشوار و غیر ممکن است. امکان دیگری که باید در طراحی سایت دانلود رعایت شود اطلاعات کامل در مورد فایل ها می باشد و این اطلاعات باید شامل مشاهده حجم فایل و زمان منتشر شدن و عنوان و ... می باشد.

طراحی سایت دانلود چگونه است


ویژگی های طراحی سایت دانلود


در طراحی سایت دانلود باید ویژگی های خاص را برای آن در نظر گرفت. قالب در طراحی سایت دانلود باید بسیار زیبا و چشم نواز باشد به صورتی که کاربر در آن احساس خستگی نکند. همچنین باید طراحی وب سایت به گونه ای باشد که سرعت لود شدن صفحات با توجه به حجیم بودن برخی برنامه ها و فایل ها پایین نیاید و دسترسی به فایل ها با چند کلیک فراهم گردد. ویژگی دیگری که در طراحی سایت دانلود باید در اولویت قرار گیرد این است که با توجه به تعداد زیاد سایت های مشابه باید سئو سایت و بهینه سازی سایت بسیار عالی باشد تا بتواند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. فقط در این صورت است که سایت دیده شده و کاربران وارد آن می شوند. برای این کار از انتخاب کلمات کلیدی اهمیت دارد تا محتوا و لینک ها و بک لینک های سایت و خصوصاً کارهای فنی در رابطه با سئو سایت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید