اهداف و ویژگی های طراحی سایت دکوراسیون


ویژگی های طراحی سایت دکوراسیون


همانگونه که در مقالات دیگر تأکید کردیم در طراحی سایت دکوراسیون یکی از ویژگی های مهم این است که سایت باید نقش یک ویترین شبانه روزی را برای مشتریان و کاربران داشته باشد. با در نظر گرفتن این مورد باید طراحی سایت انجام شود و زیبایی و جذابیت سایت هر میزان بیشتر باشد افراد بیشتری جذب سایت می شوند. در طراحی سایت دکوراسیون باید چیدمان سایت به نحوی باشد که که پروژه های انجام شده توسط شرکت در سایت جلوه نمایی کند و با گرافیک بسیار زیبا به نمایش در بیاید تا کاربرانی که حتی اگر اتفاقی به سایت شما مراجعه می کنند مشتاق به بستن قرارداد با شما شوند و مدتی در سایت بمانند.
یکی دیگر از ویژگی هایی که امروزه در طراحی سایت دکوراسیون بسیار پر کاربرد است و باعث تفاوت و منحصر به فرد شدن سایت می شود طراحی به صورتی است که تصاویر سه بعدی نمایش داده شود. ویژگی های طراحی سایت دکوراسیون متنوع و متفاوت است و بسته به هدف مدیران می تواند اختصاصی باشد. در زیر چند مورد دیگر از ویژگی های طراحی وب سایت دکوراسیون را مطرح می کنیم.
اختصاص یک بخش به نمایش نمونه پروژهای فرد یا شرکت
قسمتی برای ارتباط مستقیم و آنلاین و نیز مشاوره در سایت
ایجاد یک بخش برای قیمت گذاری بر روی طرح ها و پروژه ها
اختصاص یک بخش در طراحی سایت دکوراسیون به خبرها و پروژه های جدید دنیا

 

اهداف و ویژگی های طراحی سایت دکوراسیون


اهداف از طراحی سایت دکوراسیون


در طراحی سایت دکوراسیون اهداف متفاوتی از سوی مدیران سایت دنبال می شود. اما دو هدف به صورت کلی مهمترین و اصلی ترین هدف ها در طراحی وب سایت دکوراسیون است. اولین هدف معرفی کردن و نمایش نمونه پروژهای انجام شده است زیرا این نمونه ها می تواند به صورت 24 ساعته و طولانی مدت در معرض دید کاربران باشد. هدف دوم نیز افزایش مشتریان و بالا بردن میزان فروش و انعقاد قرارداد ها می باشد. طبیعتاً داشتن یک سایت برای نمایش پروژه ها برای طراحان دکوراسیون اهمیت زیادی دارد.
زیرا طراحی وب سایت هم مقرون به صرفه تر از سایر روش های تبلیغات است و هم مؤثر تر زیرا بدون محدودیت مکانی و زمانی می تواند به نمایش آثار و طرح های شما بپردازد. هدف بعدی یافتن بازارهای وسیع تر است زیرا همانطور که اشاره کردیم با طراحی سایت دکوراسیون محدودیت های زمانی و مکانی معنایی ندارد. برای اینکه سایت شما در رسیدن به اهداف فوق موفق باشد باید اصول و قواعد طراحی سایت و بهینه سازی سایت و سئو سایت را رعایت کنید و در کلمات کلیدی مرتبط به این حوزه در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید. زیرا تهنا در این صورت است که کاربران سایت شما را می بینند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید