این دو مورد را در دیجیتال مارکتینگ فراموش نکنید

تولید محتوای با کیفیت


یکی از مسایلی که همواره مدیران سایت ها و کسب و کارهای آنلاین در دیجیتال مارکتینگ با آن سر و کار دارند تولید کردن محتوای قوی و با کیفیت در رابطه با خدمات و یا کالاهای خود می باشد که این محتوا می تواند هم به صورت محتوای آموزشی باشد و هم اطلاع رسانی و یا اینکه تبلیغی برای فروش کالاها و خدمات آنها باشد که در هر صورت باید جذاب و و با کیفیت باشد. در بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا پیش نیازهایی دارد یعنی باید برای تولید محتوایی که نظر کاربران را جلب کند ابتدا آنها را درک کنید و از مطالبی که آنها را آزار می دهد آگاهی داشته و دوری کنید. محتوای شما باید به گونه ای باشد که هدف داشته و برای اینکه به ذهن مخاطبین نفوذ کند برنامه داشته باشید و آنها را زیر حجم وسیعی از تبلیغات تحت فشار قرار ندهید.


محتوا پادشاهی می کند


این جمله معروف را در صورتی که با طراحی سایت و بهینه سازی سایت آشنایی داشته باشید قطعاً شنیده ای که محتوا پادشاهی می کند و در طراحی وب سایت حرف اول را می زند. هر کسب و کار و تجارتی برای اینکه بتواند موفق باشد باید با استفاده از استراتژی های خاص و از قبل تدوین شده محتوای کارآمد تولید و به کاربران ارائه دهد. نیازی نیست که در شبکه های اجتماعی خود همواره پست هایی قرار دهید که به صورت یکنواخت و کسل کننده به تبلیغ کالاها و خدمات شما بپردازد بلکه می توانید در میان آنها از مطالب دیگری که کاربران علاقمند هستند استفاده کنید و از راه های غیر مستقیم تبلیغ کنید مثلاً از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ این است که اگر در کار فروش تلویزیون هستید می توانید مشخصات تلویزیون و آموزش استفاده یا تعمیر یا نصب آن را به کاربران عرضه کنید. استفاده از چنین روش هایی باعث می شود علاوه بر این که نام کالا و خدمات شما در ذهنش باقی بماند با اشتراک گذاشتن مطالب شما برای شما بدون هیچ هزینه و گاهاً بدون اینکه خود بداند، تبلیغ کند.

این دو مورد را در دیجیتال مارکتینگ فراموش نکنید


تبلیغات آنلاین


امروزه نقش شبکه های اجتماعی هم در طراحی سایت و سئو سایت و هم در زندگی اجتماعی مردم بسیار پر رنگ تر و با اهمیت تر شده است و روز به روز نیز به اهمیت آن و تعداد کاربران آنها افزوده می شود. از فضای به وجود آمده می توانید در جهت تبلیغات و معرفی کالاها و خدمات خود و به عبارت دیگر بازاریابی دیجیتال بهره ببرید. باید شبکه های پر بازدید را مشخص نموده و با طراحی بنرهای تبلیغاتی زیبا و جذاب و تبلیغ در این شبکه ها از ظرفیت آنها نهایت استفاده را داشته باشید. شبکه های نظیر فیس بوک و توئیتر و لینکدین و خصوصاً یوتیوب و آپارات که در مورد محتوای تصویری فعالیت می کنند مهمترین شبکه هایی هستند که می توان با ایجاد کلیپ های تبلیغاتی و آموزشی در آنها به تبلیغات پرداخت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید