آنالیز سایت با ابزار سمراش SEMRush

در ادامه بررسی ابزارهای مختلف آنالیز سایت به ابزار دیگری می رسیم با نام سمراش. این ابزار آنالیز در واقع برای هدف خاصی ایجاد شده است. سمراش برای بازاریابی در جستجوگرهای قدرتمند و پیشرفته طراحی شده است و کار آن انجام ارزیابی های مرتبط به کلمات کلیدی می باشد یا به عبارت دیگر بر طرف کردن نیازهای شما در SEM . در صورتی که به این سایت که در ادامه ادرس آن را نیز ارائه خواهیم کرد مراجعه کنید خواهید دید که این ابزار توانایی های بسیار جالبی دارد از جمله این که بیش از چهل میلیون کلمه کلیدی را در مورد میلیون ها نام دامنه برای مشاهده به شما ارائه خواهد داد که طبیعتاً کاربرد زیادی خصوصاً در طراحی وب سایت و سئو سایت می تواند داشته باشد. برای مشاهده به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.semrush.com

ابزار آنالیز سایت سمراش SEMRush


کارشناسان سئو سایت توانایی های فنی مختلفی دارند و برخلاف میلشان که نمی خواهند صرفاً به عنوان بالا برنده رتبه سایت در کلمات کلیدی از آنها یاد شود اما در واقع مشتریان و مدیران سایت ها بیشتر به همین دلیل به کارشناسان بهینه سازی سایت مراجعه کرده و از آنها کمک می گیرند. با توجه به اهمیت سئو و رنکینگ برای کاربران و وبمسترها بررسی همیشگی کلمات کلیدی و اینکه کلمات کلیدی سایت چه رتبه ای کسب کرده اند اهمیت زیادی دارد و همین نشان دهند کارآیی سمراش می باشد.

 آنالیز سایت با ابزار سمراش SEMRush


ابزار سمراش کاربردی و بهترین برای آنالیز کلمات کلیدی


برای بررسی کلمات کلیدی سایت های مشابه دیگری هم وجود دارند که تا حدی می توانند به شما کمک کنند برخی از این سایت ها نظیر پلاگین گوگل آپدیت لوکال به میزان کمی همین کار را انجام می دهد اما اطلاعات بسیار کلی و ناقصی را به شما می دهد و به هیچ عنوان قابل مقایسه با سمراش نمی باشد. سمراش می تواند اطلاعات مورد نیاز شما را بهتر از هر سایت دیگری ارائه کند برای مثال این توانایی را دارد که کلید واژه های مؤثر در سایت شما که باعث بالا رفتن رتبه سایت شما شده اند را شناسایی کند و نیز نقش هر صفحه را به صورت جداگانه در سایت شما مشخص کند که برای طراحی سایت و سنجش سایت اهمیت زیادی دارد. با آنالیز صفحات سایت به صورت مجزا می توانید برنامه ریزی مناسبی برای بر طرف کردن مشکلات طراحی سایت داشته باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید