اهداف طراحی سایت علمی و ویژگی های آن

ویژگی های طراحی سایت علمی


در مورد مقدمات طراحی سایت علمی صحبت کردیم. حال در این مطلب به ویژگی های عمومی و اختصاصی طراحی وب سایت علمی می پردازیم. ویژگی هایی نظیر انتشار مطالب و مقالات علمی به صورت فایل های  word و pdf و یا محتوا را می توان برجسته ترین و اصلی ترین ویژگی طراحی وب سایت علمی دانست. البته اشکال انتشار مطالب می تواند متنوع تر نیز باشد. برای مثال: کتاب های الکترونیک و یا آدرس و لینک مرجعی که مطلب از آنجا برداشته شده است. نکته ای که در اینجا اهمیت فراوان دارد این است که اگر این مطالب علمی برای اولین بار توسط ما انتشار یابند اهمیت به سزایی دارند و می توانند مخاطبین گسترده ای را جذب کنند و ترافیک سایت را بسیار بالا ببرند البته به شرطی که بازتاب آن مطلب را در شبکه های اجتماعی به خوبی انعکاس دهیم.
یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت علمی این است که لینک سایت شما در زیر مطلب قرار بگیرد و دیگر سایت ها به شما لینک بدهند و مخاطبین را برای دیدن مطلب اصلی به سایت شما ارجاع دهند. از دیگر ویژگی هایی که می توان برای طراحی سایت علمی ذکر کرد این است که با توجه به استقابل قشر وسیع دانشگاهی برای انجام تحقیقات و پژوهش های خود از مطالب سایت شما می توانید علاوه بر پاسخگو بودن نیاز های آنها درآمد نیز داشته باشید و برخی از فایل ها را در قبال پرداخت وجه ارائه کرده و یا از تبلیغات استفاده مفید کنید.

اهداف طراحی سایت علمی و ویژگی های آن

اهداف از طراحی سایت علمی


اهداف طراحی سایت علمی تا حدودی مشخص و بدیهی می باشد. انتشار مقالات و مطالب علمی و یا به نقد گذاشتن پژوهش ها یا طرح ها در فضای اینترنت با توجه به حجم عظیم کاربران این تکنولوژی مهم ترین و بدیهی ترین هدف برای طراحی سایت علمی می باشد. می توان با طراحی سایت به زبان های بین المللی و یا به صورت چند زبانه محدودیت های ارتباطی نظیر محدودیت زمانی و مکانی را کاهش داد و با متخصصین و کارشناسان در نقاط مختلف دنیا در ارتباط بود و از نظرات آنها بهره برد.
برای اینکه کاربران نیز بتوانند سایت شما را ببینند و وارد آن شوند یا به اصطلاح ترافیک سایت شما افزایش یابد باید اهداف دیگری نیز به صورت جانبی پیگیری کنید. اهدافی نظیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و علی الخصوص گوگل که بیشترین حجم کاربران را می تواند به سایت ما راهنمایی کند. طبیعتاً هر میزان ترافیک سایت ما افزایش یابد بازخورد سایت ما نیز بهتر خواهد بود و دسترسی به اهدافی که برای طراحی سایت علمی به دنبال آن بودیم قابل دسترس تر است.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید