انواع طراحی سایت ساختمانی 

گروه های متقاضی طراحی سایت ساختمانی


امروزه طراحی سایت برای اقشار مختلف در صنف های متعدد قابل انجام می باشد و می توان با قاطعیت گفت بدون یک طراحی وب سایت کسب و کارها نمی توانند آنگونه که از آنها انتظار می رود پیشرفت کنند. مشاغل و شرکت هایی که در عرصه معماری و ساختمان فعالیت دارند نیز از این مقوله جدا نیستند و با طراحی سایت ساختمانی می توانند به دنیای جدید رقابت وارد شوند.در میان این کسبه و تجار سه نوع طراحی سایت شایع می باشد.
ابتدا طراحی وب سایت برای شرکت های ساختمانی و مجریان و معمارها
دوم طراحی وب سایت برای تولید کنندگان و فروشندگان مطالح و تجهیزات ساختمانی
سوم طراحی وب سایت برای فعالین در عرصه تجهیزات داخلی ساختمان


سئو سایت در طراحی سایت ساختمانی


در سه نوع طراحی سایت ساختمانی که بالا اشاره کردیم تفاوت ها و شباهت هایی وجود دارد اما وجه مشخصه هر سه مورد این است که باید در فضای اینترنت دیده شوند و کاربران وارد سایت آنها شوند. این امر نیز به سئو سایت برای موتورهای جستجو بستگی دارد. یعنی باید بهینه سازی سایت به بهترین نحو انجام گیرد تا سایت در رتبه های برتر گوگل قرار گیرد. انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و پر جستجو مورد مهم دیگری است که در سئو سایت باعث می شود کاربران به صورت هدفمند وارد سایت شما شوند. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با استفاده از آخرین تغییرات الگویتم های موتورهای جستجو و با بهره گیری از کارشناسان خبره بهینه سازی سایت قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر گوگل را تضمین می نماید.

 انواع طراحی سایت ساختمانی


نکات مهم در طراحی سایت ساختمانی


همانگونه که اشاره کردیم سئو سایت اهمیت زیادی دارد تا کاربران وارد سایت شما شوند اما صرف ورود آنها به سایت باعث موفقیت طراحی سایت شما نمی شود بلکه باید طراحی سایت و گرافیک آن به نحوی باشد که کاربران در سایت بمانند و دست به اقدام بزنند. این مهم نیز با طراحی گرافیک سایت و تشویق کاربران به دیدن قسمت های گوناگون سایت امکان پذیر می باشد. طراحی قالب و چینش محتوای سایت باید به گونه ای باشد که در هنگام ورود کاربران با یک کلیت از شرکت ساختمانی شما آشنا شوند و سرعت بالا آمدن مطالب و تصاویر نیز نباید کند باشد که کاربر از حضور در سایت خسته شود. در صورتی که طراحی سایت حرفه ای برای شما انجام شود و کاربران تفاوت های قابل ملاحظه و خاص و جذابی را در سایت شما هنگام مقایسه با طراحی سایت ساختمانی رقیبان شما ببینند طبیعتاً به جذب شدن آنها به سمت شما تأثیر فراوانی خواهد داشت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید