بخش دوم طراحی لوگو سایت
مباحث مربوط به لوگو در طراحی سایت را در مقاله قبلی تحت همین عنوان آغاز کرده و نکاتی را در مورد اهمیت طراحی لگو در طراحی سایت نام برده و توضیح دادیم. در ادامه به چند نکته دیگر نیز اشاره می کنیم که باید آنها را رعایت کرده تا بتوانید یک لوگو کاربردی و ساده در عین حال منحصر به فرد و جذاب داشته باشید.


طرح سوالات با کیفیت و هدف دار


نظر سنجی از مردم و کاربران برای طراحی لوگو می تواند به شما کمک زیادی برای یک طراحی سایت موفق کند. اما قبل از آموزش طراحی سایت و طراحی لوگو تجزیه و تحلیل های شما اهمیت دارد و باید در نظر بگیرید که این کار را باید به صورت صحیحی انجام دهید. مثلا در هنگام سوال پرسیدن شیوه پرسش و نیز لحن طرح کردن سوالات و جمله بندی آنها می تواند بر روی پاسخی که می دهند مؤثر باشد. سوالاتی که باعث شود مشتری به خوبی نداند دنبال چه چیزی هستید و برایشان مبهم باشد. یا اینکه جواب های متعددی داشته باشد. در واقع برای اینکه بتواید در طراحی وب سایت و لوگو خود موفق باشید و سوالات و نتیجه گیری از آنها را درست انجام دهید، باید به شرایط تحقیق و پژوهش تسلط داشته باشید یا اینکه از یک پژوهشگر کمک بگیرید.


طراحی لوگو ساده در طراحی وب سایت


البته این که لوگو حتماً باید ساده باشد یک اصل کلی نیست و به کسب و کار و فعالیت شما نیز بستگی دارد. یعنی اگر کسب و کار و زمینه فعالیت شما ایجاب می کند یک لوگو شلوغ تر داشته باشید یا رنگ های بیشتری استفاده کنید می توانید اینکار را انجام دهید. ولی در کلیت طراحی سایت و خصوصاً طراحی لوگو باید سعی کنید از شکل ها و تصاویر و یا فونت های کمتری استفاده کنید. هیچ نیازی نیست که لوگوی شما جزئیات بسیاری را در خود داشته باشد. استفاده از یک فونت در طراحی لوگوی موجود در طراحی سایت از مزایا به شمار رفته و دو فونت هم می تواند قابل درک باشد اما بیشتر از آن لوگو را از جذابیت در خواهد آورد.

 بخش دوم طراحی لوگو سایت


طراحی سایت و ایده ها و قدم های بلند


نکته ای که بسیاری از کسب و کارها به آن دقت نمی کنند این است که در طراحی لوگو کسب و کارهای کوچک باید مثلا با درآمد صد میلیون تومان در ماه باید لوگوی بسیار قوی تری داشته باشند از آنهایی که درآمدی یک میلیارد تومانی دارند. در واقع قیاس کردن خود با شرکت های رقیب در این مورد صحیح نیست و باید برای موفقیت در دنیای طراحی وب سایت رو به جلو نگاه کرده و شرکت های بسیار بزرگتر را هدف قرار داد و با آنها رقابت کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید