اهمیت سئو سایت در طراحی سایت

چند دلیل برای اهمیت سئو سایت


یکی از سوالاتی که همواره در حوزه سئو سایت ذهن کاربران و مدیران سایت ها را مشغول کرده است تعریف سئو سایت و اهمیت آن در طراحی وب سایت می باشد. در مقالات مختلفی که در بخش آموزش طراحی سایت ارائه دادیم به تعریف سئو پرداختیم و اهمیت آن را شرح دادیم در این نوشته نیز به برخی دیگر از دلایل اهمیت سئو سایت می پردازیم.
1. حضور در رتبه های برتر موتورهای جستجو باعث می شود که کاربران بیشتری از سایت شما دیدن کنند و اعتبار سایت شما بالا رفته و کسب و کار شما نیز رونق بیشتری یابد.
2. درصد بالایی از کاربرانی که در اینترنت حضور دارند برای رسیدن به درخواست ها و نیازهای خود از موتورهای جستجویی نظیر گوگل استفاده می کنند.
3. در صورتی که به تحقیقات و بررسی هایی که در مورد طراحی سایت و سئو سایت انجام شده است مراجعه کنید خواهید دید که در هر کشوری میلیون ها جستجو در روز انجام می گیرد که نشان دهنده اهمیت موتورهای جستجو در دنیای طراحی وب می باشد.
4. درصد زیادی از معاملات آنلاین انجام شده در سایت ها و حوزه های مختلف تجارت اینترنتی از یک جستجو آغاز شده است.
5. اصولا در طراحی سایت رقابت بر سر منافع بیشتر و کسب درآمد می باشد اما نکته ای که باید تأمل کرد این است که تعداد کمی از این سایت ها می توانند در رتبه های برتر قرار بگیرند و این موضوع ارتباط تنگاتنگ به سئو سایت دارد.

اهمیت سئو سایت در طراحی سایت

شمولیت سئو سایت در طراحی سایت


در این رابطه باید اشاره کنیم که تمامی وب سایت ها باید به نوعی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشند. اصولاً یکی از اهداف اولیه هر طراحی سایت این است که دیده شده و بازدید کننده داشته باشد. حال اینکه در برخی وب سایت ها این موضوع اهمیت بیشتری نیز دارد. در صورتی که سئو سایت شما مناسب باشد و بتواند در موتورهای جستجو و خصوصا گوگل رتبه خوبی به دست آورد به همان میزان ترافیک سایت شما افزایش خواهد یافت و افراد بیشتری از سایت شما دیدن می کنند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید