اهمیت کاربران در طراحی وب سایت 

طراحی سایت کاربر محور


اصولاً صفحه اول سایت شما یکی از مهمترین قسمت های طراحی وب سایت می باشد و کاربران و مشتریان شما طبق این صفحه یک برداشت کلی از وب سایت شما خواهند داشت و همین تصور می توان باعث موفقیت شما و با برعکس شکس طراحی وب سایت شما و نرسیدن به اهداف تعریف شده شود. در صورتی که رفتار کاربران وب را آنالیز کنید خواهید دید که کلمات کلیدی خود را جستجو می کنند و در صورتی که سئو سایت شما بسیار خوب باشد در صدر فهرست پیشنهادی موتور جستجو سایت شما به آنها پیشنهاد داده شود و این آغاز کار است. کاربران وارد سایت شما شده ولی این تضمینی برای ماندن در سایت شما نیست و همه چیز به طراحی سایت و محتوای صفحه اول شما باز می گردد که تا چه میزان کاربران را راغب به ماندن در سایت کند.

اهمیت کاربران در طراحی وب سایت

استفاده از فرصت ها در طراحی سایت


همانگونه که اشاره کردیم استفاده بهینه از صفحه اول در طراحی وب سایت برای جذب مخاطبین اهمیت بسیار زیادی دارد. اما یکی از ایرادات بسیاری از شرکت ها و مدیران سایت ها این است که چنین فرصتی را به آسانی از دست می دهند. نکته ای که می توان به عنوان یکی از معایب در این سایت ها به آن اشاره کرد این است که یا در اهداف خود ضعف دارند و تصور درستی از آن را ارائه نداده اند و یا در نمایاندن یک تصور کلی صحیح و جذاب از سایت در صفحه اول طراحی سایت دچار ضعف و کاستی می باشند که این موارد باعث می شود کاربران استقبال مورد انتظار را از سایت نکرده و در زمان کمی سایت را ترک کنند.

اهمیت کاربران در طراحی وب سایت

چند نکته مهم در طراحی سایت کاربر محور


یکی از قوانین طلایی در طراحی وب سایت این است که در بازده زمانی بسیار کمی بتوانید اطلاعات کلی و اولیه را به کاربران و بازدیدکنندگان ارائه دهید. زمانی نزدیک به چهار ثانیه فرصت دارید تا بتوانید کاربران را به حضور در سات ترغیب نمایید. برای اینکه بتوانید در طراحی سایت خود با کاربران ارتباط مؤثری برقرار نمایید بهتر است نکته زیر و نکاتی که در مقالات بعدی بخش آموزش طراحی سایت و سئو سایت مطرح می کنیم را به دقت مطالعه کنید. اصلی ترین نکته و اساسی ترین مطلب در طراحی وب سایت این است که صفحه اصلی سایت یک کلیت و مقدمه از کسب و کار و شرکت شما باشد. سعی کنید به بهترین نحو ممکن از بازدید کنندگان سایت استقبال کنید یا به عبارتی برای آنها فرش قرمز پهن کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید