ویرایش محتوای قدیمی طراحی سایت 


طراحی سایت و دوباره نویسی محتوا


اصولاً در طراحی وب سایت مطالبی که قدیمی هستند دیگر مورد استقبال قرار نمی گیرند و در بسیاری موارد اعتبار قبل را نیز ندارند مگر اینکه اطلاعات مرتبط به تاریخ بوده و با گذشت زمان نه تنها ارزش خود را از دست نداده بلکه اعتبار بیشتری نیز به دست آورد که در این صورت نیز هر چند از سمت کاربران مورد استقبال واقع شود ولی از نظر سئو سایت نیاز به تغییراتی دارد و باید به روز رسانی شود. ولی نکته ای که اهمیت دارد این است که در طراحی سایت باید همیشه از محتوای جدید در صورت لزوم در کنار محتوای قدیمی بهره ببرید. کاربران همیشه از سایت هایی که به صورت منظم اقدام به ارائه محتوای به روز و جدید در طراحی وب سایت خود می نمایند استقبال می کنند.

آنالیز سایت برای تحلیل بازخورد محتوا


برای اینکه از نظر کاربران سایت آگاه شوید و بدانید کدام محتواهای طراحی سایت شما بیشتر مورد توجه آنان بوده است از روش های مختلفی می توانید استفاده کنید که بهترین آنها آنالیز سایت می باشد. راهکار دیگر برای بهبود مطالب و محتوای سایت و کاربر پسند کردن آن در طراحی وب سایت این است که مطالب را بازنویسی کرده و با برطرف کردن مشکلات آن سعی کنید مطالب را با ادبیات بهتر و تأثیر گذار تری ارائه دهید. از موضوعات پر بازدید الگو گرفته و در مورد آنها به تولید محتوا بپردازید و زوایای مختلف آن را در مقالاتی با حجمی 300 تا 400 کلمه ای شرح دهید. برای مثال در بازنویسی مقالات قدیمی می توانید تصاویری را به آنها اضافه نمود و یا اینکه نمودارها و مثال های جدیدی را به آنها افزود تا برای کاربران جذاب تر باشد. ارائه محتوای ویژه در طراحی سایت برای کاربران و مشتریان خاص و مخاطب قرار دادن آنها نیز یک راهکار برای ترغیب آنها به ماندن در سایت و برگشت به سایت است.

 ویرایش محتوای قدیمی طراحی سایت

ارائه محتوای قدیمی در شکل متفاوت


شاید این واژه به گوش شما آشنا باشد. ریمیکس نمودن محتوا که در واقع همان نوشتن مجدد محتوای استفاده شده در طراحی سایت به روش های جدید است و می تواند ایده های اصلی را به روش های مختلفی بیان کند. ارائه فایل های صوتی و تصویری در مورد محتوای سایت و افزودن آنها به سایت که می تواند به صورت چکیده یک مبحث و یا مناظره ای در مورد آن باشد از جمله این اقدامات می باشد. ارائه فایل های پاورپوینت و کاتالوگ در مورد محصولات و یا کلیپ های ویدئویی کوتاه و تبلیغاتی نمونه های دیگری از این کار در طراحی سایت می باشد که می تواند بر حسب موضوعات روزانه و یا مطالب مورد علاقه کاربران سایت باشد. اما کماکان هم در طراحی وب سایت و برای استفاده بهینه از مطالب با ارزش و هم در سئو سایت یکی از بهترین ابزارهای بهبود محتوا بازنویسی مطالب قدیمی است که حتماً باید به آن توجه شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید