حفظ رتبه گوگل و لینک ها در طراحی سایت

دفاع از رتبه طراحی سایت در گوگل


برای هر وبمستر و مدیر سایتی یکی از نکات مهم در طراحی وب سایت که احتمالاً مکرراً چک می کند رتبه در موتورهای جستجوگر و خصوصاً گوگل می باشد. در واقع میزان ترافیک سایت یکی از مهم ترین دلایل بهتر بودن رتبه گوگل است و می توان این مؤلفه را نیز در الکسا چک کرد. زمانی که هزینه و زمان زیادی را صرف طراحی سایت کرده اید و سالها بر روی آن کار کرده اید و قوائد و قوانین گوگل و طراحی وب سایت را نیز رعایت کرده اید و از سئو سایت خوبی نیز برخوردار هستید قطعاً سایت شما در رتبه خوبی قرار دارد و تعداد بازدید خوبی را نیز جذب کرده است ولی نکته ای که پس از این مرحله در طراحی سایت اهمیت زیادی دارد این است که سایت های مختلف همیشه در تلاش هستند تا رتبه شما را تصاحب کنند و باید رتبه خود را حفظ نمایید. رتبه گوگل همیشگی نیست و باید برای حفظ آن راهکارهایی را رعایت نمایید که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

دقت در ثبت لینک ها و بک لینک ها در طراحی سایت


دیگر مؤلفه ی تأثیر گذار در طراحی سایت و بالا رفتن رتبه گوگل میزان لینک شدن با سایت های دیگر و بک لینک ها می باشد. هر میزان ورودی لینک شما افزایش یابد تعداد بازدیدهای شما نیز افزایش می یابد ولی نکته ای که در این قسمت باید بی نهایت به آن دقت کنید تا سایت شما اسپم نشود و یا به اشتباه توسط گوگل با افت رتبه مواجه نشوید این است که از چه سایت هایی و چه لینک هایی دریافت می کنید. برخی سایت ها ممکن است پنالتی شده باشند یا با انجام فعالیت های مغایر با قوانین گوگل به عنوان یک سایت بد نام و بی اعتبار شناخته شده باشند که در صورت لینک شدن با این سایت ها گوگل دید منفی نسبت به طراحی سایت شما پیدا خواهد کرد.

 حفظ رتبه گوگل و لینک ها در طراحی سایت

پیوند با سایت های دیگر در طراحی سایت


در واقع باید بدانید که لینک شدن شما با سایر سایت ها از نظر گوگل نباید برای کسب رتبه باشد. هر چند که وجود بک لینک ها برای سئو سایت نیز بسیار ضروری است، بنابراین از لینک شدن با هر سایتی خود داری کنید و خصوصاً سایت هایی که بدون محدودیت با هر سایتی لینک شده و اقدام به خرید و فروش لینک می کنند. پیوند با سایت های این چنینی ارزش ریسک ندارد و ممکن است بیشتر از سودی که به شما می رسد برای طراحی سایت شما مضر باشد و باعث جریمه شدن و حتی پنالتی سایت شما بشود. تشخیص مفید یا غیر مفید بودن سایت های دیگر برای لینک شدن نیز کار دشواری نیست و می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین بی شمار که بدون هزینه به شما کمک می کنند این سایت ها را آنالیز کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید