ارتباط محتوای طراحی سایت با کلید واژه و نقش موتور جستجو
در ادامه مباحث قبلی در مورد محتوا و تقابل و ارتباط آن با کلید واژه که در مقالات بخش آموزش طراحی سایت به آن اشاره کردیم، در این نوشته به نمودارهایی که توسط یک موتور جستجو نظیر گوگل برای برآورد معنی یک سایت یا صفحه استفاده می شود اشاره می کنیم تا بتوانید یک دید کلی از ارتباطات میان محتوای سایت با موتورهای جستجو به دست بیاورید.

گراف لینک ها و  گراف شبکه های اجتماعی


یکی از مهم ترین گراف های موجود که در میان کارشناسان حرفه ای سئو سایت و بهینه سازی سایت از شهرت و اعتبار زیادی برخوردار است گراف لینک ها می باشند. گراف لینک ها در واقع به نمودارهایی گفته می شود که اعتماد و میزان همبستگی میان ساختار طراحی وب سایت و یا صفحات سایت و اعتبار آنها را به نمایش می گذارد. یکی از مهمترین گراف ها همین مورد می باشد که باید حتماً در هر شرایطی مورد توجه قرار گیرد. گراف دیگری که می توان به آن اشاره کرد گراف های شبکه های اجتماعی می باشد که به عنوان معرف موجودیت و بودن یک طراحی سایت به شمار می آید. موجودیت یک وب می تواند شامل افراد و مکان ها و موضوعات و خبرها و بسیاری موارد دیگر باشد.

 ارتباط محتوای طراحی سایت با کلید واژه و نقش موتور جستجو

نمودار دانشی و گراف های طبقه بندی زمانی


در مورد نمودار یا گراف دانشی که به آن گراف اطلاعاتی نیز می گویند و نقش آن در طراحی وب سایت باید بگوییم که به موجودیت جامعه مورد توجه و هدف یک طراحی سایت می پردازد. نکته ای که در پایان این نوشتار باید به آن اشاره کنیم این است که با توجه به مطالب بالا در مورد گراف ها و نمودارها می توانید یک استنباط کلی از رفتار موتورهای جستجو و علی الخصوص گوگل و نگاه آن به طراحی سایت به دست بیاورید. به صورت خلاصه می توان گفت که سیستم امتیاز دهی و رتبه دهی گوگل به سایت ها بر مبنای میزان ارتباط موجود میان نمودارهای بالا و ارتباط آنها آنالیز می شود. به همین دلیل باز هم تأکید می کنیم که محتوا را جدی بگیرید و از کارشناسان و متخصصین تولید محتوا استفاده کنید. از عناوین جذاب و خلاقانه بهره ببرید و در شبکه های اجتماعی مقتدر شوید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید