دو نکته در مورد طراحی سایت بی ارزش

در دسترس نبودن سایت شما برای کاربران


 در مقالات قبلی بخش آموزش طراحی سایت اشاره کردیم که نکات زیادی وجود دارد که باعث می شود سایت شما از جمله سایت های بی ارزش به حساب بیاید. یکی دیگر از مواردی که به سایت شما این مفهوم را می چسباند عدم دسترسی افراد به سایت شما می باشد. طراحی سایت و قالب و گرافیک سایت و موارد دیگر همه مهم هستند ولی اگر افراد نتوانند در میان انبوه سایت های مشابه سایت شما را پیدا کنند تمامی هزینه ها و وقتی که صرف کرده اید بیهوده بوده و نتیجه ای نمی گیرید زیرا کسی سایت شما را نخواهد دید. همانگونه که واضح است آینده و پیشرفت بسیاری از کسب و کارها به طراحی وب سایت آنها بستگی دارد و صد البته به میزان ترافیکی که به سایت آنها وارد می شود. بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به همین دلیل انجام می گیرد و در کنار آن تولید محتوا و سایر مسایل نیز در افزایش ترافیک سایت شما مؤثر می باشد.

رتبه نامناسب طراحی سایت در موتور جستجو


طراحی وب سایت شما زمانی ارزشمند خواهد بود و خواهید توانست به رتبه های برتر موتورهای جستجو بروید که باید فعال باشید. حضور داشتن در دایرکتوری تجاری برای تجارت شما بسیار مهم و تأثیر گذار می باشد. همچنین تبلیغات و لینک گذاری نیز می توانید با شرح مختصری از کسب و کار و حوزه فعالیت طراحی سایت شما می تواند به هدف شما کمک فراوانی داشته باشد. در واقع اگر مدت زیادی از طراحی سایت شما گذشته است و هنوز موفق نشده اید به رتبه های برتر موتور جستجو برسید به این معنی است که سایت شما به خواب فرو رفته است. تبلیغ سایت شما کمک می کند که کاربران به صورت هدفمند به سایت شما وارد شده و در مورد کسب و کار و فعالیت شما یک دید کلی داشته باشد. انجام تحقیقات و مقایسه سایت خود با رقبای قدرتمند و تلاش در جهت رفع عیوب سایت نه زمان زیادی می خواهد و نه هزینه زیادی. فقط کافیست به تحقیقات بپردازید.

دو نکته در مورد طراحی سایت بی ارزش

نتیجه گیری نکات بالا در طراحی سایت


برای رشد و پیشرفت در رتبه بندی موتورهای جستجو و خصوصاً یاهو و گوگل یکی از بهترین و ساده ترین روش ها تبلیغات آنلاین است و سئو سایت و انتخاب کلمات کلیدی مناسب با حوزه کاری. اگر بخواهید در گوگل که درصد بسیار زیادی از ترافیک وب سایت ها از طریق این موتور جستجو است رتبه خوبی به دست بیاورید باید کلمات مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب و سپس درصد جستجوی کاربران را چک کنید و سپس وب سایت خود را مطابق با این کلمات کلیدی بهینه سازی کرده و از کارشناسان سئو سایت کمک بگیرید. اینگونه می توانید توسط طراحی سایت خود به خوبی در گوگل دیده شوید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید