ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل و یا هر نرم افزار کامپیوتری نیاز به تسلط به زبان انگلیسی و داشتن علم برنامه نویسی دارد و تخصص خاص خودش را می طلبد. امروزه اکثر شرکت ها تمایل دارند که اپلیکیشن اختصاصی داشته باشند اما فردی که به دانش برنامه نویسی تسلط داشته باشد را در دسترس ندارند در این جا می خواهیم مشکل شما را حل کنیم و به شما طراحی اپلیکیشن را بدون نیاز به علم برنامه نویسی آموزش دهیم.

آموزش ساده و مرحله به مرحله طراحی اپلیکیشن موبایل 

برنامه هایی قابل استفاده در ساخت اپلیکیشن


اینفینتی مانکی، بازتوچ، آپ سبار، رانریو لیوکد، تلریک و آپ میکر برنامه هایی هستند که طراحی اپلیکیشن را ساده می کنند. تمامی این برنامه ها دارای بخش هایی برای تصاویر، آهنگ، نوشته ها دارد. تمامی این برنامه ها دارای مراحل ساده یادگیری می باشد و هرکدام بخش های مخصوص به خود را دارد می توانید همه آنها را امتحان کنید و با هر برنامه ای که راحت هستید اپلیکیشن خود را بسازید. از این برنامه ها آپ میکر را انتخاب کردیم تا از طریق این برنامه مرحله به مرحله ساخت اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم.

مراحل آموزش طراحی اپلیکیشن


در مرحله اول به سایت آپ میکر مراجعه کنید و در آن عضو شوید و پس از عضویت در این سایت می توانید وارد آن شوید و از خدمات آن استفاده کنید. در مرحله دوم برای شروع ساخت اپلیکیشن بر روی گزینه کریت آپ کلیک کنید. در این مرحله صفحه ای باز می شود که اطلاعات سایت خود را در آن وارد کنید و بعد به صفحه دیگری که شامل مشخصات شخصیتان است وارد می شوید و مشخصاتتان وارد کنید تا شخصی سازی شود و سپس یک نام برای اپلیکیشن خودانتخاب کنید. در طراحی اپلیکیشن موبایل می توانید از گزینه تب برای اضافه کردن صفحه ای جدید و یا شخصی کردن تمامی صفحات استفاده کنید. برای تغییر رنگ متن ها و نوشته ها می توانید گزینه کاستومیز را کلیک کنید.

آموزش ساده و مرحله به مرحله طراحی اپلیکیشن موبایل 

ادامه آموزش طراحی اپلیکیشن


گزینه تب اینفو را برای بارگذاری سرتیترها، لینک های سایت و هزینه ها مورد استفاده می باشد. اگر می خواهید رتبه کاربریتان را بالا ببرید و توانایی های اپلیکیشن خود را افزایش دهید روی گزینه تب مونتریز دبل کلیک کنید و در صورتی که مایل هستید که عملکرد اپلیکیشن خود را ارزیابی کنید به صفحه تب پابلیش بروید و عملکرد خودتان را بسنجید. مرحله آخر در برای ساخت اپلیکیشن بر روی منوی بیلد آپ کلیک کنید تا اپلیکیشن مورد نظر برایتان ساخته شود و با انتخاب عبارت "دانلود آپ" اپلیکیشن برایتان دانلود می شود و با کلیک بر روی اینستال می توانید آن را نصب کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید