سئو کلاه خاکستری ما بین قانون و نقض قانون

سئو کلاه خاکستری یک حد واسط بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه می باشد و روشی است که اکثر طراحان و مدیران سایت های ایران و جهان آن را در طراحی سایت به کار می برند. سئو کلاه خاکستری در واقع به طور مستقیم گوگل را دور نمی زند بلکه با انجام روش هایی تقربیاً حرفه ای این کار را می کند به طوری که در صورت ایندکس نشدن توسط گوگل نیازی به پرداخت هزینه های احتمالی نیست اما رتبه سایت شما شدیداً افت می کند. سئو کلاه خاکستری روشی است که در آموزشگاه های تخصصی مربوط به آموزش طراحی سایت به کاربران آموزش داده می شود تا در سئو سایت شما یک سکوی پرتاب برای برتری سایت تان باشد.

استراتژی های سئو کلاه خاکستری

  1. استفاده از کلمات کلیدی بیشتر از سئو کلاه سفید و کمتر از سئو کلاه سیاه طوری که طبیعی به نظر برسد و گوگل دچار اشتباه شود. در آموزش طراحی سایت کاربرد لینک دهی چندگانه به گونه ای که چند وب سایت وجود داشته باشند که به طور زنجیروار به هم لینک بدهند بسیار مورد تأکید می باشد تا لینک ها در موتور جستجوگر گوگل تکراری به نظر نرسند. باید در طول هفته و حتی در طول روز به لینک سازی بپردازید و تلاش شما آهسته و پیوسته باشد تا رتبه تان در گوگل بالا رود و سایت شما از نظر گوگل در ردیف سایت های با سئو سایت برتر قرار گیرد. در غیر این صورت گوگل لینک های ساخته شده شما را لینک خریداری شده تصور می کند و امتیازتان پایین می آید. بک لینک های شما باید از ای پی های متفاوتی باشد تا رتبه تان در موتور جستجو بالا رود و به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید. ای پی های مشابه باعث پایین آوردن رتبه سایت شما می شوند.

  2. در طراحی سایت سعی کنید لینک های خود را در سایت های معتبر قرار دهید و از آنها بک لینک بگیرید تا رتبه ی خوبی به سایتتان تعلق گیرد. در صورت پاک شدن بک لینک هایتان و تکرار این امر گوگل به خرید لینک از سوی شما شک می کند و این اصلاً خوب نیست.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید