طراحی سایت و رقص گوگل 

رقص گوگل در طراحی سایت


در برخی بازده های زمانی ممکن است که رنکینگ گوگل دچار تغییراتی شود و در یک دوره زمانی ثبات نداشته باشد و در این مدت جایگاه سایت شما دچار تغییراتی خواهد شد. این اتفاق در طراحی سایت، به دلیل این است که گوگل در حال باز سازی رتبه بندی خود می باشد و در مدت زمانی که این کار ادامه داشته باشد ممکن است سایت شما در رنکینگ جا به جا گردد. با توجه به سوالات بسیار زیاد که در زمینه رقص گوگل ذهن کاربران را مشغول کرده است در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت. در واقع تعریف مختصر و مفید رقص گوگل به این صورت می باشد که در یک بازده زمانی که ممکن است از یک ساعت تا چندین روز به طول بیانجامد با توجه به تغییرات صورت گرفته در معیارهای رتبه بندی گوگل جایگاه سایت ها با تغیرات موقت چشمگیری رو به رو خواهد بود. این تغییرات در طراحی وب سایت و رتبه شما ممکن است منفی و یا مثبت باشد. حتی ممکن است از لیست نتایج نیز حذف شوید.

اهمیت رقص گوگل در سئو سایت


رقص گوگل را می توان از چند زاویه مورد بررسی قرار داد. به اعتقاد برخی ها نباید به آن اهمیت داد و مساله مهمی نیست. اما برخی دیگر خصوصاً کسانی که در عرصه سایت فعالیت می کنند و سئو سایت خود را انجام می دهند در این بازده زمانی نگران می شوند و به تکاپو و بررسی می پردازند. نگرانی آنها از این جهت است که به صورت ناگهانی تغییر زیادی در جایگاه سایت خود می بینند. خصوصاً کارشناسان سئو سایت حتی به انجام بازنگری در ساختار سایت و تنظیمات فنی و محتوایی آن می پردازند، در حالی که نباید چنین کاری کنند و بهتر است اجازه دهند که این بازده زمانی تمام شود و بعد از تثبیت جایگاه طراحی سایت شروع به انجام سئو دوباره و تغییرات مورد نیاز کنید.

طراحی سایت و رقص گوگل 

شرکت گوگل برای بسیاری از اعمال خود دلیل نمی آورد و آن را به بررسی های شرکت ارجاع می دهد. این که به صورت روشن بگوییم هدف این موتور جستجو از رقص گوگل چیست درست نیست ولی بر حسب تجربه می توان گفت در کنار حذف سایت های غیر فعال به آزمایشات مدیران گوگل نیز کمک می کند. به همین دلیل همانگونه که اشاره کردیم تلاش کنید در بازده زمانی رقص گوگل ساختار داخلی سایت را تغییر ندهید تا پس از اتمان این زمان مشکلاتی گریبانگیر طراحی وب سایت شما نشود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید