اهمیت روز افزون طراحی سایت


امروزه بر خلاف گذشته دیگر طراحی وب سایت به عنوان یک علم مرموز و عجیب نیست و با فراگیر شدن استفاده از سایت های اینترنتی و به تبع آن افزایش برنامه ها و سیستم های مدیریت محتوا که با استفاده از آنها به آسانی می توان در مدت زمان کمی یک سایت را طراحی کرد، این علم دیگر جنبه های پنهان و اسرار آمیزی ندارد. همچنین دنیای طراحی وب یک دنیای ایستا و ساکن نبوده و نیست و هر لحظه برای توسعه و گسترش آن موارد و برنامه های جدیدی عرضه می شوند. بنابراین برای اینکه یک طراح سایت خوب باشید نیاز است که با فناوری های روز دنیا در این زمینه آشنایی داشته باشید. در کنار زیبایی و ظاهر طراحی سایت مباحث فنی و ساختار آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است و با توجه به جنبه شغلی و تبلیغاتی و ارتباط مستقیم بین سایت ها و کسب و کارها نمی توان به طراحی سایت به چشم یک کار هنری صرف نگاه کرد.

آموزش آسان طراحی UX 

نقش طراحی UX در طراحی سایت


طراحی UX به این مسأله مهم می پردازد که بازدید کنندگان و کاربران چگونه می توانند به پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی کمک کنند و حتی به نوعی سنگ بنای آنها باشند. طراحی UX یک پیشرفت جالب توجه در طراحی وب سایت است. با این نوع طراحی می توانید حالت و رفتار و حتی احساسات کاربران را نیز تجزیه و تحلیل نمایید و عکس العمل آنها را در سایت بسنجید. در نقطه مقابل اگر طراحی سایت شما ضعیف باشد می تواند به تجارت و کسب و کار شما لطمه بزند. نکته مهمی که شاید آنچنان که باید در ایران در زمینه طراحی سایت UX جا نیفتاده است این است که این نوع طراحی باید مهندسی شده و دقیق باشد تا بتواند انتقال حس را به کاربران انجام دهد و اگر اینگونه نشود نه تنها پاسخی از آن نخواهید گرفت بلکه نتیجه عکس نیز خواهد داد.

آموزش آسان طراحی UX 

ویژگی های طراحیUX


در ادامه مباحث آموزش طراحی سایت و مبحث UX اشاره کنیم به ویژگی های این نوع طراحی. یکی از مهم ترین ویژگی ها بهره گیری از علوم روانشناسی برای تحریک کردن کاربران برای انجام دادن عمل خاصی می باشد. ویژگی دیگر این است که در صورت مدیریت مناسب می توانید هزینه کمی را برای این نوع طراحی پرداخت نمایید و در عوض یک دامنه بسیار خوب را بگیرید، زیرا اهمیت دامنه در پیشرفت کسب و کار شما بسیار اساسی می باشد. در واقع این دو در کنار هم با ارزش تر می شوند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید