طراحی سایت فلش چگونه است


در مورد انواع طراحی سایت به مواردی قبلاً اشاره کرده ایم. طراحی سایت استاتیک و دینامیک از مهم ترین آنها بودند. حال در این بخش از مقالات آموزش طراحی سایت به یکی دیگر از انواع طراحی سایت یعنی طراحی سایت فلش می پردازیم. طراحی سایت فلش در چند سال اخیر رواج زیادی یافته است و افراد زیادی این نوع طراحی سایت را می پسندند. البته همانگونه که در بالا اشاره کردیم یکی دیگر از دسته بندی های مشهور طراحی سایت ایستا و پویا است که شامل طراحی سایت فلش نیز می شود و برخی از سایت های فلش قابلیت تغییر ندارد و ایجاد هر تغییری در آنها نیزمند تسلط بر برنامه نویسی فلش دارد، بر خلاف آنها برخی دیگر نیمه پویا می باشند و می توان تغییرات کم و محدودی را در آنها اعمال نمود. در مجموع ایجاد تغییر در سایت های فلش دشوار است و اصولاً این گونه سایت ها نیز با استفاده از نرم افزارهای خاصی طراحی و برنامه نویسی می گردند.

طراحی سایت فلش و معایب و مزایا 

طراحی سایت فلش و مزایا


در مورد مزایایی که سایت های فلش دارند نمی توان حرف زیادی برای گفتن داشت و شاید مهم ترین مزیت آنها که آن هم از دید افراد مختلف ممکن است نسبی باشد، طراحی زیبای این گونه سایت ها می باشد. سایر مزایایی که ممکن است به سایت های فلش نسبت بدهند سلیقه ای می باشد و یک مقبولیت جمعی ندارد.

طراحی سایت فلش و معایب


بر خلاف مزایای طراحی وب سایت فلش که حرفی برای گفتن نداشتیم در مورد معایب طراحی سایت فلش موارد فراوانی را می توان نام برد. مهم ترین این موارد عدم تشخیص محتوای این سایت ها توسط موتورهای جستجو می باشد. با توجه به اهمیتی که محتوا در سئو سایت دارد و با این نکته منفی بزرگ، سایت های فلش امروزه جایگاهی در رنک های برتر گوگل و سایر موتور های جستجو ندارند و از نظر بهینه سازی سایت بسیار ضعیف و آسیب پذیر هستند. از دیگر معایب مهم و عمده این نوع طراحی وب سایت حجم زیاد صفحات و در نتیجه دیر لود شدن سایت می باشد. با این حال و با تمامی اوصافی که در گذشته در مورد انواع طراحی سایت و اکنون نیز در مورد طراحی سایت فلش داشتیم، شرکت نونگار پردازش توانایی طراحی تمامی انواع این سایت ها به بهترین نحو را داشته و با توجه به نیاز و خواسته شما نوع سایت مناسب برای کسب و کار شما را نیز پیشنهاد خواهد نمود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید