سئو سایت با علامت گذاری اجتماعی و لینک گذاشتن


علامت گذاری اجتماعی یا بوک مارک یکی از امکاناتی است که باعث توزیع وب سایت شما می شود. بوک مارک ها در مرورگرهای اینترنتی به واقع همان لینک گذاشتن برای صفحات و مطالب سایت است که در طراحی سایت زیاد استفاده می شود تا کاربران زیادی از سایت شما بهره ببرند و در نتیجه تردد سایت شما به طور چشم گیری افزایش می یابد. سوشال بوک مارک در بهینه سازی سایت تأثیر بسزایی دارد. پیوند زدن به واقع همان لینک گذاشتن در سایت های مختلف است. در آموزش طراحی سایت تأکید می شود که پیوند زدن از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است زیرا با پیوند متن ها و اخبار سایت به سایت های با ترافیک بالا موجب افزایش تردد سایت خود می شوید و در نتیجه سایت شما به صفحه اول گوگل می آید و رتبه سایت تان بالا می رود.

فرایند بهینه سازی سایت و افزایش کیفیت آن 

بهینه سازی سایت با تصاویر و منع ایمیل های اسپم


در آموزش طراحی سایت باید به نقش مهم و مؤثر تصاویر تأکید شود زیرا گذاشتن تصاویر نه تنها جلوه خوبی به سایت می دهد بلکه سایت شما را معتبر می کند. به اشتراک گذاشتن تصاویر کالاها یا خدماتی که ارائه می دهید باعث افزایش تردد وب سایت شما می شود و به بهینه سازی سایت شما کمک شایانی می کند. ایمیل های ناخواسته ای که توسط شرکت ها و سایت های مختلف وارد اسپم می شوند باعث از دست دادن پهنای باند می شوند به همین دلیل امروزه گوگل در شناسایی سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید بسیار قابلیت یافته است. استفاده از سئو سایت هایی که جدیداً توسط گوگل اجرا می شود باعث ممانعت از دریافت ایمیل ناخواسته یا اسپم توسط سایت می شود.

فرایند بهینه سازی سایت و افزایش کیفیت آن 

کلیپ های تصویری و بخش پرسش و پاسخ


برای بهینه سازی سایت توصیه می شود در هنگام طراحی سایت از خدمات و کالاهای خود کلیپی تصویری در سایت بگذارید این کار باعث می شود تا ترافیک سایت شما افزایش یابد. در طراحی سایت حتما باید بخشی از سایت را به پرسش و پاسخ اختصاص داد این کار باعث می شود هرگونه انتقاد یا پیشنهاد مشتریان را از نزدیک لمس کرد و با پاسخ دادن به آنها این حس را در کاربران به وجود آورد که نظراتشان برای ما مهم است و اگر انتقادی باشد سریعا بررسی و رفع می گردد.بخش پرسش و پاسخ نقش بسزایی در بهینه سازی سایت یا سئو سایت بر عهده دارد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید