ارائه خدمات پشتيبانی هاست


یکی از موارد بسیار مهم در مبحث طراحی سایت یک هاست خوب و مناسب است که تأثیر زیادی بر سئو سایت شما نیز دارد. اما هر هاستی هم نمی تواند به شما در این راه کمک کند بلکه انتخاب هاست خود یکی از کارهایی است که باید با دقت زیاد انجام دهید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

پشتیبانی هاست و زمان پاسخگویی

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست ادعا می کنند که دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشند که با قطعیت می توان گفت چنین چیزی وجود ندارد و صرفاً تبلیغ کذب می باشد. دلیل ما نیز این است که چنین پشتیبانی هاست 24 ساعته ای نیاز به وجود فردی حرفه ای در هر لحظه از شبانه روز برای پاسخگویی می باشد. به همین دلیل با توجه به اهمیتی که پاسخگویی به شما در مورد مشکلات هاست دارد باید در انتخاب یک هاست مناسب با پشتیبانی هاست خوب دقت کنید. اما اگر می خواهید اطمینان یابید که خدمات پشتیبانی هاست شرکت مناسب است یا خیر مفید ترین راه این است که از دیگر مشتریان آنها در این مورد سوال کنید. فراموش نکنید که علاوه بر اینکه شما به یک شرکت ارائه دهنده هاست خوب با پشتیبانی مناسب نیاز دارید، این شرکت ها نیز اگر میزبان سایت های معتبر باشند برای آنها امتیاز محسوب می شود.

پشتیبانی هاست و زمان پاسخگویی 

اهمیت زمان پاسخگویی و پیگیری


اهمیت پشتیبانی هاست بر کسی پوشیده نیست ولی پاسخگویی صرفاً تلفنی نیست و شرکت ها روش های گوناگونی را برای ارتباط با مشتریان و پاسخگویی و پشتیبانی هاست آنها دارند. از جمله راه هایی که اهمیت زیادی دارد پشتیبانی الکترونیکی می باشد. این نوع ارائه خدمات بسیار مورد علاقه و کاربردی برای مدیران سایت ها می باشد. نکته ای که در این نوع خدمات هاست وجود دارد این است باید به صورت اصولی و صحیح انجام شود و زمان پاسخگویی بسیار کوتاه باشد، با کیفیت بودن این نوع خدمات باعث می شود که حجم تماس ها کاهش یافته و پاسخ های دقیق تری نیز به مشتریان داده شود. اما در مورد چگونگی تست کردن این نوع خدمات هم یک راهکار مناسب وجود دارد. شما یک ایمیل ارسال کنید و یا از طریق سایت آن شرکت درخواستی را به بخش پشتیبانی هاست بفرستید. تایم مناسب برای پاسخگویی به نامه شما در صورتی که کمتر از 4 ساعت باشد می توان گفت که خدمات پشتیبانی الکترونیک این شرکت مناسب است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید