نیاز به طراحی سایت responsive

یکی از مشکلاتی که در اکثر طراحی سایت ها می توان دید نحوه نمایش نا مناسب در دستگاه هایی به غیر از لب تاب ها و کامپیوترهای سایز متوسط می باشد. به این صورت که اگر بخواهید با گوشی هایی که صفحه نمایشگر کوچکی دارند یا کامپیوترهایی که اندازه صفحه آنها بسیار بزرگ است این سایت ها را ببینید با یک سایت نا مرتب و حتی ناقص روبرو خواهید شد. چنین موردی نه تنها مورد اقبال کاربران نیست و مدیران سایت ها هم از آن ناراضی هستند بلکه موتورهای جستجو نیز نسبت به آن به دید منفی خواهند نگریست. طراحی سایت ریسپانسیو یا به اصطلاح طراحی responsive نیز به همین موضوع باز می گردد و تلاش برای بر طرف کردن این مشکل است.

آموزش responsive طراحی سایت 

طراحی سایت ریسپانسیو چیست

با توجه به مشکلات فوق برنامه نویسان و کارشناسان طراحی وب سایت به دنبال راه حلی بودند که این مشکل را بر طرف کنند و نتیجه این تلاش ها طراحی سایت ریسپانسیو بود. در آموزش responsive باید بگوییم که طراحی سایت به گونه ای که با تغییر دستگاه (موبایل، لب تاب، تبلت، کامپیوتر ها و صفحات بزرگ) اندازه صفحه سایت نیز به صورت اتوماتیک تغییر پیدا کرده و متناسب با مانیتور مورد استفاده تنظیم شود. با این روش هم می توانید تعداد و طیف بیشتری از کاربران را جذب سایت خود کنید و هم سئو سایت شما بهتر خواهد بود و مورد تحسین موتور های جستجو. در واقع امروزه با وجود تنوع بیش از تصور دستگاه های مورد استفاده برای وبگردی طراحی سایت ریسپانسیو یک امر لازم و ضروری است.

آموزش responsive طراحی سایت 

مزایای طراحی سایت ریسپانسیو

در کنار مواردی که در قسمت های پیشین اشاره کردیم به صورت خلاصه چند مورد از ویژگی هایی که با طراحی responsive به دست می آوریم را اشاره می کنیم؛ تطابق و سازگاری با تمامی نمایشگرهای معروف و پر کاربرد ( حتی نمایشگرهای خاص مورد درخواست شما) ، ارائه یک سایت با امکانات و ویژگی های کامل و نمایش مناسب آن در انواع مرورگرها و دستگاههای مختلف اعم از جدید یا قدیمی، به صرفه بودن از نظر اقتصادی و کارایی و بازدهی، انعطاف پذیری و کارآمدی بسیار بالا و مناسب، بهبود کیفیت بهینه سازی سایت و بهتر شدن رتبه سایت در موتور های جستجو، افزایش ترافیک سایت و تعداد کاربران و نیز رضایتمندی بیتر طیف های مختلف از کاربران از جمله مهمترین مزایای طراحی سایت responsive می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید